Volgens mij is BIBI iets ingedaald, maar ligt nog niet vast.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:29 schreef Chanty het volgende:
Ik zei dus :
Aahhh geen idee, bij mij ligt ze laag maar niet ingedaald. Klinkt als hetzelfde? Vraag volgende week wel.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef Arja het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden om de volgende keer bij de vk te horen dat Emmy wel is ingedaald, maar maak me aan de andere kant ook weer niet druk. Ik kan me toch niet voorstellen dat ik echt ga bevallen en er echt een baby komt![]()
Dus kan ik me ook niet druk maken.
Hahaha dat herken ik ook wel inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef Arja het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden om de volgende keer bij de vk te horen dat Emmy wel is ingedaald, maar maak me aan de andere kant ook weer niet druk. Ik kan me toch niet voorstellen dat ik echt ga bevallen en er echt een baby komt![]()
Dus kan ik me ook niet druk maken.
Zeg, zit je me nou zenuwachtig te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:28 schreef Arja het volgende:
Wat grappig dat jullie dat ook hebben Nouk en Molo.
Maar het gaat wel gebeuren. En snel ook![]()
Nouk plaats 4 en Molo en ik gedeeld op 7.
Ohh wat fijn dat het zo gegaan is!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:09 schreef elamanilo het volgende:
De bevalling begon om 12 uur vannacht, met het breken van de vliezen.
Om 5 over half 1 begonnen de weeën en om 5:24 uur is onze baby in bad in de keuken geboren!
De placenta volgde precies een uur later om 6:23uur, ook in bad en Lotus geboorte, dus zit nog vast. <3
Hij heeft al een paar keer aan de borst gedronken!
Stats: 3500gram en 48cm! Hartstikke perfect dus!
We weten zijn naam nog niet, dus naam en foto volgen nog!
Grappig is dat. Ik zou verwachten dat als je het al een keer hebt meegemaakt, een kind krijgen, dat het dan de tweede keer minder abstract en onwerkelijk is. Maar zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:30 schreef Chanty het volgende:
Was vandaag bij een vriendin met baby van 2 maanden oud. Baby aan het huilen want HONGER! NU! En dan zo'n tevreden lach na de voeding en ik dacht echt: oh ja zo ging dat inderdaad! Ik kan me ook niet voorstellen dat ik straks twee kinderen heb. Heb ook het gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben, los van alle klusjes op mijn to do lijst. Maar ja... Ready or not, here I Come zal de kleine wel denken.
Ik denk dat iedere zwangere die voor de 2e keer moeder wordt die twijfels heeft. Je houdt zoveel van je kind, kun je ooit evenveel van nog een kind houden? Maar het kan! Je hart is zo groot! En jij kan dat aan hoor. Het zal niet altijd makkelijk zijn en je zal je ongetwijfeld ook best vaak schuldig voelen. Maar ook dat hoort er bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef Chanty het volgende:
Nee blijkbaar werkt het zo niet. Weet natuurlijk wel meer wat me mogelijk te wachten staat qua baby maar hoe het straks allemaal loopt icm Lucas... Echt geen idee! Ik hoop dat ik mijn liefde en energie goed genoeg over iedereen kan verdelen. Soms vraag ik me wel af of ik dat wel aan kan twee kinderen.
Herkenbaar, zeker nu ze de peuterpuberteit vast in is gegaan... waar beginnen we aan...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef Chanty het volgende:
Nee blijkbaar werkt het zo niet. Weet natuurlijk wel meer wat me mogelijk te wachten staat qua baby maar hoe het straks allemaal loopt icm Lucas... Echt geen idee! Ik hoop dat ik mijn liefde en energie goed genoeg over iedereen kan verdelen. Soms vraag ik me wel af of ik dat wel aan kan twee kinderen.
Ik was afgelopen week op vakantie echt even verdrietig erover, dat we het nu zo fijn en leuk hebben met z'n drietjes, en dat dat straks "afloopt" als er een vierde bij komt. Je weet nu wat je hebt, niet wat je gaat krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere zwangere die voor de 2e keer moeder wordt die twijfels heeft. Je houdt zoveel van je kind, kun je ooit evenveel van nog een kind houden? Maar het kan! Je hart is zo groot! En jij kan dat aan hoor. Het zal niet altijd makkelijk zijn en je zal je ongetwijfeld ook best vaak schuldig voelen. Maar ook dat hoort er bij.
Komt allemaal goed. Jij kunt dit
Het is ook een afsluiting van een periode inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week op vakantie echt even verdrietig erover, dat we het nu zo fijn en leuk hebben met z'n drietjes, en dat dat straks "afloopt" als er een vierde bij komt. Je weet nu wat je hebt, niet wat je gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |