Volgens mij mocht je nog naar huis als je buiten bent maar dan wel gaan liggen, door het verliezen van het vruchtwater zakt mini naar beneden en dan kan het gebeuren dat de navelstreng daar tussen klem komt te zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:36 schreef Molo het volgende:
Awww, wat lief Arja!
Nu al een cutiepie!
En is dat echt zo strikt onmiddellijk onmiddellijk? Of meer advies bedoeld zodat je niet nog even gezellig je shoprondje af maakt of je badkamer gaat agsoppen voor je gaat liggen?
Snap ikquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:42 schreef Arja het volgende:
Molo als ik echt een grote plens verlies is het onmiddelijk, want anders kan emmy ineens veel zakken en verstrikt raken in navelstreng, of ze blokkeert de uitgang en er komt een handje uit ofzo.
Ik denk dat ik overtijd ga en heb ook geen zin om thuis te zitten. Ik doe gewoon alles, maae moet mijn telefoon niet meer vergetenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik
Maar je hoeft niet op straat te gaan liggen, dat bedoel ik meer
Wel handig dus voor jou om niet meer hele einden weg te gaan, en zeker niet in je uppie denk ik?
Dat is echt onmiddellijk, niet "zo snel mogelijk". De volgende controle lag K wel ingedaald dus werd dat weer ingetrokken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:36 schreef Molo het volgende:
En is dat echt zo strikt onmiddellijk onmiddellijk?
Sterker nog: slechts in 10% van de bevallingen begint het met het breken van de vliezen. Ik behoorde tot die lucky 10%quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overtijd ga en heb ook geen zin om thuis te zitten. Ik doe gewoon alles, maae moet mijn telefoon niet meer vergeten![]()
Lang niet alle bevallingen beginnen met het breken van de vliezen trouwens
Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen vanwege de eerdere keizersnede. Dan wordt de bevalling geleid door een klinisch verloskundige of gyn. Als er complicaties zijn komt er sowieso een gyn aan te pas. Eigen vk doet dit dus niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, wat ik me afvroeg, nu Judith goed ligt, ga je dan alsnog met de gyn bevallen, of kun je terug naar de vk?
Ah ok, da's waar ook. Wel fijn dat je zo'n goed gevoel had bij het zh! En natuurlijk dat Judith head-first ligt. Braaf kindquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen vanwege de eerdere keizersnede. Dan wordt de bevalling geleid door een klinisch verloskundige of gyn. Als er complicaties zijn komt er sowieso een gyn aan te pas. Eigen vk doet dit dus niet.
Ah ok, wist ik niet, al is het uiteraard wel heel logisch ook wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is echt onmiddellijk, niet "zo snel mogelijk". De volgende controle lag K wel ingedaald dus werd dat weer ingetrokken.
Klinkt heel bijzonderquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:09 schreef elamanilo het volgende:
Dankjulliewel voor de felicitaties!
De bevalling begon om 12 uur vannacht, met het breken van de vliezen.
Om 5 over half 1 begonnen de weeën en om 5:24 uur is onze baby in bad in de keuken geboren!
De placenta volgde precies een uur later om 6:23uur, ook in bad en Lotus geboorte, dus zit nog vast. <3
Hij heeft al een paar keer aan de borst gedronken!
Stats: 3500gram en 48cm! Hartstikke perfect dus!
We weten zijn naam nog niet, dus naam en foto volgen nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |