Daar heb ik er ook 4 van, in allerlei verschillende kleuren, zijn heerlijk! Ik heb er eentje aan as we speak. Nieuw zijn ze zelfs oké genoeg om naar werk te dragen (net jasje erop en het lijkt heel wat), oud zijn ze ook heerlijk als pyamaquote:Op zondag 29 mei 2016 13:01 schreef Quoi het volgende:
De Hema had trouwens ook hele fijne slobberbroeken voor 10 euro en geloof me: het zit geweldig. Aanrader! Kan onder den buick
Link: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1831721
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef Amsel het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 4 van, in allerlei verschillende kleuren, zijn heerlijk! Ik heb er eentje aan as we speak. Nieuw zijn ze zelfs oké genoeg om naar werk te dragen (net jasje erop en het lijkt heel wat), oud zijn ze ook heerlijk als pyama
Huh; hema DH heeft paskamers!quote:Op zondag 29 mei 2016 14:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.
Daar kom ik dan weer niet. Weet dat ze in Arnhem ook paskamers hebben maar de meeste hebben dat niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Huh; hema DH heeft paskamers!
Overigens vind ik die broeken niet fijn voor de zwangerschap, ze komen te hoog en snijden in mijn buik. Jammer want ik had er idd een paar in de kast liggen voor nu!
Ah, ja zal wel alleen de allergrootsten zijn idd. Mijn plaatselijke winkelstraatje heeft ook een kleine hema, daar ook geen paskamer. Maar ook ongeveer 10% van de kledingcollectie dus er valt weinig te passenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar kom ik dan weer niet. Weet dat ze in Arnhem ook paskamers hebben maar de meeste hebben dat niet.
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:07 schreef Burdie het volgende:
Ik heb sowieso geen fijne broeken meer; eentje ging gisteren stuk en van bijna alle andere broeken is de buikband inmiddels veel te kort (komt tot m'n navel!).
Gelukkig zijn positiebroeken heel goedkoop en kan je ze jarenlang blijven dragen.
Oja, een afzakbroek heb ik ook nog idd. En gelukkig ook nog twee dunne zomerbroeken die wel fijn zitten (waarvan eentje zelfs ook nog leuk staatquote:Op zondag 29 mei 2016 15:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]niet! Ik zal blij zijn als ik weer een broek aankan die me niet zo genadeloos afzakt als alle positiebroeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon kopen op een rustige dag, de H&M in lopen, met iets in de rij gaan staan, hemaspul passen en terugbrengen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.
Alleen jammer dat ze allemaal zo kort zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 15:07 schreef Burdie het volgende:
Gelukkig zijn positiebroeken heel goedkoop en kan je ze jarenlang blijven dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatstequote:Op zondag 29 mei 2016 15:22 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Gewoon kopen op een rustige dag, de H&M in lopen, met iets in de rij gaan staan, hemaspul passen en terugbrengen.Of thuis natuurlijk. Of schijt hebben en (op een warme dag onder jurkje) aanpassen in de winkel
.
Laten we zeggen dat het geen waterige substantie isquote:Op zondag 29 mei 2016 15:26 schreef Radyhyn het volgende:
Hoe ruikt het? Vruchtwater schijnt zoetig te ruiken![]()
Kortquote:Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze allemaal zo kort zijnHad bij bellyfashion een lengte 36 gevonden maar dat was een slimfit, niet mijn model. Heb een lichte kleur gekocht van mamalicious en die kan met lekker weer wel met een sandaaltje maar is verder geen porum. Heb nu in VS gelukkig twee gevonden die lang genoeg zijn
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maarquote:Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef Crumpette het volgende:
MC, je kunt hem ook in delen verliezen. Wat je beschrijft komt wel overeen met de samenstelling van de naaktslak. Bij twijfel kun je altijd even je vk bellen! Of hier een foto posten.
Ik hoorde overal dat het meestal in delen is en geleidelijk aan gaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maar
Ik zou maar vast op een handdoekje gaan zitten wachten!!!quote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maar
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2016 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het geen waterige substantie is
De placenta is nog (net aan?) vast! De navelstreng is al helemaal ingedroogd en hij is al een klein beetje los gelaten. Ik gok vandaag of vannacht oid dat ie helemaal loslaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:48 schreef Piekie81 het volgende:
Ela! En hij heeft kleertjes aan, is de placenta/navelstreng eraf afgevallen? Dat ging bij N toch ook vrij snel?
Miss C, spannend, het hoeft nog niets te betekenen, maar het kan natuurlijk wel! Bij de eerste wel wat stukken verloren, bij de tweede niet (voor zo ver ik het gemerkt heb).
Niet overdreven, maar heb stelten zo is geblekenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Chanty het volgende:
KortJij bent lang gok ik
mijn positiebroeken zijn allemaal te lang (heb lengtemaat 30 maar meeste (ook reguliere) broeken zijn 32
Lijkt me irritant! Kan je beter te lange broeken hebben. Inkorten of omslaan is toch makkelijker dan bijnaaien.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet overdreven, maar heb stelten zo is geblekenLengtemaat 34 is sneu hoog water. Heb met de dame van Bellyfashion afgesproken dat ik haar op de hoogte hou van lange broeken die ik tegenkom, zij horen de vraag ook vaker.
Ikkuh! Dan zou ik het af moeten kunnen met een S na de bevallingquote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef Quoi het volgende:
Ela, wat een drolletje!![]()
Miss_C! Ff voorleggen aan je vk kan misschien ook geen kwaad?
Ik ben lekker klaar! Wel in de verkeerde trein gestapt met mijn wollige hoofd. Maar schrijven ging dan weer boven verwachting. Nu lekker een avondje thuis![]()
En die hema broek (wie vroeg dat?) valt exact zoals verwacht. Niet groter of kleiner dus
Dan kom ik niet meer bij de grond.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:13 schreef Quoi het volgende:
en om bij tillen/bukken (áls ik dat al doe, ik mijd het zoveel mogelijk) in één dimensie te blijven. Dwz: mijn lijf boven mijn benen, geen zijstappen of draaien. Dat helpt voor bij bekkenklachten, maar is vast ook goed voor in het algemeen
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:25 schreef elamanilo het volgende:
Wat een schatje, is er al een naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu snap ik wel, waarom die bandjes van het, door mij op de rommelmarkt voor 1 euro op de kop getikte, wollen mutsje zo lang zijn, je doet ze dus om de baby.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer bij de grond.Ik moet nu echt een voet opzij zetten en door een knie zakken zeg maar.
Ik dacht dat dat iets heel bijzonders was eigenlijk, nooit eerder va gehoord behalve Dodoria, maar die had al een kindje (toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Arja het volgende:
Ela, wat een plaatje!
Crump alweer 30 weken!
Miss C spannend klein beginnetje.
Molo de rest heeft al antwoord gegeven over kolven. Bij mij komt daar nog bovenop dat ik ooit borstverkleining heb gehad en een klein beetje productie al iets zegt over (een paar) intacte melkgangetjes. En als er niks gebeurt, zegt het dan weer niks want meer vrouwen produceren pas na de geboorte.
De eerste keer is mislukt in ieder geval.
Naj. Jij moet een xs, ik heb een s.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ikkuh! Dan zou ik het af moeten kunnen met een S na de bevalling
Ja probeer ik ook echt. Op werk rustiger lopen en bukken proberen te vermijden, thuis gewoon direct op de bank en verder ook niks meer doen. En dan hopen dat ik dit nog 9 weken volhoud.quote:
Ja is wel pittig.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:01 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja probeer ik ook echt. Op werk rustiger lopen en bukken proberen te vermijden, thuis gewoon direct op de bank en verder ook niks meer doen. En dan hopen dat ik dit nog 9 weken volhoud.
Welke maat heb je? Ik heb nog een Mamalicious spijkerbroek die omgezoomd is en ik ben 1.80 en hij zat bij mij goed qua lengte. Wel warm voor de zomer....quote:Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet overdreven, maar heb stelten zo is geblekenLengtemaat 34 is sneu hoog water. Heb met de dame van Bellyfashion afgesproken dat ik haar op de hoogte hou van lange broeken die ik tegenkom, zij horen de vraag ook vaker.
Ben wel wat 23 kgvand still counting) aangekomen héquote:
met twee kinderen aan den tet? echt welquote:Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ben wel wat 23 kgvand still counting) aangekomen héook op mijn kont en heupen
dat is niet in een paar weken weg.
Met de hand kolven is met de hand "melken", zonder apparaat. Er zijn filmpjes over oa op de site van borstvoeding.comquote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets heel bijzonders was eigenlijk, nooit eerder va gehoord behalve Dodoria, maar die had al een kindje (toch?) dus ik dacht dat het daar mee te maken had ofzo
Spannend wel, maar snap heel goed dat je het wilt proberen
Ik heb zo'n handkolf liggen hier van mijn zusje, binnenkort eens inlezen en kijken wat ik daar mee kan.
Heb je wel soms druppeltjes uit je borsten, uit jezelf of als je er beetje in knijpt?
bij mij komen er af en toe spontaan druppeltjes uit, al vanaf 25 weken ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:07 schreef Arja het volgende:
[..]
Met de hand kolven is met de hand "melken", zonder apparaat. Er zijn filmpjes over oa op de site van borstvoeding.com
Nee ik heb nog geen een keer een druppeltje verloren
Wat bedoel je met omgezoomd? Genoeg ruimte om uit te leggen? Mamalicious zijn tot nu toe altijd te kort gebleken, ook als ik de zoom zou uitleggen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Dot. het volgende:
Welke maat heb je? Ik heb nog een Mamalicious spijkerbroek die omgezoomd is en ik ben 1.80 en hij zat bij mij goed qua lengte. Wel warm voor de zomer....
Oh ela, wat een prachtkindje!
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:07 schreef Arja het volgende:
Nee ik heb nog geen een keer een druppeltje verloren
Ja weet ik. Mijn zus had dat ook niet tijdens de zwangerschap, maar daarna had ze zoveel productie dat ze haar kinderen helemaal onder spootquote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?(ik heb ook nooit een druppel gelekt en handkolven is me ook nooit gelukt, al snap ik dat het in jouw situatie net anders ligt)
Nee dat probeer ik mezelf ook iedere keer voor te houdenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?(ik heb ook nooit een druppel gelekt en handkolven is me ook nooit gelukt, al snap ik dat het in jouw situatie net anders ligt)
Bij de hunkemoller krijg je er 3 voor een euro of 8 dacht ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Unihipili het volgende:
Over tetten gesprokenmijne worden zwaar en ik ga er krom van lopen en lastiger van ademen door de kromme bovenrughouding
. En de 2 types voedingsbh die ik heb gaan alweer snijden in mijn ribbenkast. Waar zijn cheap van die bh-verlengers/verbreders te koop? (Als ik allebei de bh's weer wil gebruiken heb ik zelfs 2- en 3-haaks nodig
.)
Nooit gelekt en bijna drie jaar gevoed.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee dat probeer ik mezelf ook iedere keer voor te houden![]()
Ja ook dat!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:15 schreef Arja het volgende:
[..]
Bij de hunkemoller krijg je er 3 voor een euro of 8 dacht ik.
Mijne zijn ook erg gegroeid en versterken het maagzuur als ik op mn zij lig
Weet niet waar je van die verbreders koopt, bij mij zaten ze al bij de voedingsbeha's voedingsbeha's die ik twee jaar geleden kocht. Maar dat zijn er met drie haakjes en die maak ik ook gewoon vast aan bh's met twee haakjesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Unihipili het volgende:
Over tetten gesprokenmijne worden zwaar en ik ga er krom van lopen en lastiger van ademen door de kromme bovenrughouding
. En de 2 types voedingsbh die ik heb gaan alweer snijden in mijn ribbenkast. Waar zijn cheap van die bh-verlengers/verbreders te koop? (Als ik allebei de bh's weer wil gebruiken heb ik zelfs 2- en 3-haaks nodig
.)
Wat spannend zeg, veel succes morgen!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef kniftyhooker het volgende:
Morgen gaat inleiden vooralsnog gewoon door, om 5.30 bellen en dan om 07.00 melden.
Wordt een vroegertje dus.
Als het net zo snel gaat als bij kind 1 dan is voor de lunch de baby geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |