Wat bedoel je met omgezoomd? Genoeg ruimte om uit te leggen? Mamalicious zijn tot nu toe altijd te kort gebleken, ook als ik de zoom zou uitleggen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Dot. het volgende:
Welke maat heb je? Ik heb nog een Mamalicious spijkerbroek die omgezoomd is en ik ben 1.80 en hij zat bij mij goed qua lengte. Wel warm voor de zomer....
Oh ela, wat een prachtkindje!
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:07 schreef Arja het volgende:
Nee ik heb nog geen een keer een druppeltje verloren
Ja weet ik. Mijn zus had dat ook niet tijdens de zwangerschap, maar daarna had ze zoveel productie dat ze haar kinderen helemaal onder spootquote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?(ik heb ook nooit een druppel gelekt en handkolven is me ook nooit gelukt, al snap ik dat het in jouw situatie net anders ligt)
Nee dat probeer ik mezelf ook iedere keer voor te houdenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat helemaal niets zegt toch?(ik heb ook nooit een druppel gelekt en handkolven is me ook nooit gelukt, al snap ik dat het in jouw situatie net anders ligt)
Bij de hunkemoller krijg je er 3 voor een euro of 8 dacht ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Unihipili het volgende:
Over tetten gesprokenmijne worden zwaar en ik ga er krom van lopen en lastiger van ademen door de kromme bovenrughouding
. En de 2 types voedingsbh die ik heb gaan alweer snijden in mijn ribbenkast. Waar zijn cheap van die bh-verlengers/verbreders te koop? (Als ik allebei de bh's weer wil gebruiken heb ik zelfs 2- en 3-haaks nodig
.)
Nooit gelekt en bijna drie jaar gevoed.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee dat probeer ik mezelf ook iedere keer voor te houden![]()
Ja ook dat!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:15 schreef Arja het volgende:
[..]
Bij de hunkemoller krijg je er 3 voor een euro of 8 dacht ik.
Mijne zijn ook erg gegroeid en versterken het maagzuur als ik op mn zij lig
Weet niet waar je van die verbreders koopt, bij mij zaten ze al bij de voedingsbeha's voedingsbeha's die ik twee jaar geleden kocht. Maar dat zijn er met drie haakjes en die maak ik ook gewoon vast aan bh's met twee haakjesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Unihipili het volgende:
Over tetten gesprokenmijne worden zwaar en ik ga er krom van lopen en lastiger van ademen door de kromme bovenrughouding
. En de 2 types voedingsbh die ik heb gaan alweer snijden in mijn ribbenkast. Waar zijn cheap van die bh-verlengers/verbreders te koop? (Als ik allebei de bh's weer wil gebruiken heb ik zelfs 2- en 3-haaks nodig
.)
Wat spannend zeg, veel succes morgen!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:17 schreef kniftyhooker het volgende:
Morgen gaat inleiden vooralsnog gewoon door, om 5.30 bellen en dan om 07.00 melden.
Wordt een vroegertje dus.
Als het net zo snel gaat als bij kind 1 dan is voor de lunch de baby geboren.
Ja, hij zit vlak voor de echte zoom dubbel, dus als je dat uithaalt is hij langerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met omgezoomd? Genoeg ruimte om uit te leggen? Mamalicious zijn tot nu toe altijd te kort gebleken, ook als ik de zoom zou uitleggen.
Maar goed, thnx voor het aanbod! Heb nu drie goede broeken en hoop op een rokjeszomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |