Dat deed Dodoria laatst toch ook, borstvoeding alvast op gang brengen, voorraadje aanleggen in de vriezer?quote:
Ja, misschien nog maar een keertje doen. Ik had al een drankje gehad tegen maagzuur, maar het helpt toch niet afdoende.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Als je nachtrust zo te lijden heeft onder de maagzuurklachten, kun je misschien beter even met de huisarts overleggen?
Haha ja hoor ik ben dr klaar voor, alles is in huis en staat klaar! Ik wil gewoon mn bubbel in, maar ja dat is toch lastiger als je al kinderen hebt merk ik. En ja ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik hou ongelofelijk veel vocht vast, mn handen tintelen ervan! Maar goed dat hoort erbij he!quote:Op zondag 29 mei 2016 11:56 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, sprotje. Overmorgen is je UD al!
Ben je er klaar voor en klaar mee?
Ijsklontjes bakjes/zakjes deden/doen wijquote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Stomme vraag over dat kolven; hoe bewaar je dat in de vriezer?Neem niet aan dat je het allemaal langzaam bij elkaar voegt?!
Ik vroeg me dat ook al af. En over wat voor hoeveelheden heb je het? Ijsblokjesvormpje? Of veel meer?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
Stomme vraag over dat kolven; hoe bewaar je dat in de vriezer?Neem niet aan dat je het allemaal langzaam bij elkaar voegt?!
Daar heb ik er ook 4 van, in allerlei verschillende kleuren, zijn heerlijk! Ik heb er eentje aan as we speak. Nieuw zijn ze zelfs oké genoeg om naar werk te dragen (net jasje erop en het lijkt heel wat), oud zijn ze ook heerlijk als pyamaquote:Op zondag 29 mei 2016 13:01 schreef Quoi het volgende:
De Hema had trouwens ook hele fijne slobberbroeken voor 10 euro en geloof me: het zit geweldig. Aanrader! Kan onder den buick
Link: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1831721
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef Amsel het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 4 van, in allerlei verschillende kleuren, zijn heerlijk! Ik heb er eentje aan as we speak. Nieuw zijn ze zelfs oké genoeg om naar werk te dragen (net jasje erop en het lijkt heel wat), oud zijn ze ook heerlijk als pyama
Huh; hema DH heeft paskamers!quote:Op zondag 29 mei 2016 14:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.
Daar kom ik dan weer niet. Weet dat ze in Arnhem ook paskamers hebben maar de meeste hebben dat niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Huh; hema DH heeft paskamers!
Overigens vind ik die broeken niet fijn voor de zwangerschap, ze komen te hoog en snijden in mijn buik. Jammer want ik had er idd een paar in de kast liggen voor nu!
Ah, ja zal wel alleen de allergrootsten zijn idd. Mijn plaatselijke winkelstraatje heeft ook een kleine hema, daar ook geen paskamer. Maar ook ongeveer 10% van de kledingcollectie dus er valt weinig te passenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar kom ik dan weer niet. Weet dat ze in Arnhem ook paskamers hebben maar de meeste hebben dat niet.
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:07 schreef Burdie het volgende:
Ik heb sowieso geen fijne broeken meer; eentje ging gisteren stuk en van bijna alle andere broeken is de buikband inmiddels veel te kort (komt tot m'n navel!).
Gelukkig zijn positiebroeken heel goedkoop en kan je ze jarenlang blijven dragen.
Oja, een afzakbroek heb ik ook nog idd. En gelukkig ook nog twee dunne zomerbroeken die wel fijn zitten (waarvan eentje zelfs ook nog leuk staatquote:Op zondag 29 mei 2016 15:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]niet! Ik zal blij zijn als ik weer een broek aankan die me niet zo genadeloos afzakt als alle positiebroeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon kopen op een rustige dag, de H&M in lopen, met iets in de rij gaan staan, hemaspul passen en terugbrengen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe vallen ze qua maat? Groot of klein? Vind het zo stom dat je bij de Hema nooit kan passen.
Alleen jammer dat ze allemaal zo kort zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 15:07 schreef Burdie het volgende:
Gelukkig zijn positiebroeken heel goedkoop en kan je ze jarenlang blijven dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |