SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatstequote:Op zondag 29 mei 2016 15:22 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Gewoon kopen op een rustige dag, de H&M in lopen, met iets in de rij gaan staan, hemaspul passen en terugbrengen.Of thuis natuurlijk. Of schijt hebben en (op een warme dag onder jurkje) aanpassen in de winkel
.
Laten we zeggen dat het geen waterige substantie isquote:Op zondag 29 mei 2016 15:26 schreef Radyhyn het volgende:
Hoe ruikt het? Vruchtwater schijnt zoetig te ruiken![]()
Kortquote:Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze allemaal zo kort zijnHad bij bellyfashion een lengte 36 gevonden maar dat was een slimfit, niet mijn model. Heb een lichte kleur gekocht van mamalicious en die kan met lekker weer wel met een sandaaltje maar is verder geen porum. Heb nu in VS gelukkig twee gevonden die lang genoeg zijn
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maarquote:Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef Crumpette het volgende:
MC, je kunt hem ook in delen verliezen. Wat je beschrijft komt wel overeen met de samenstelling van de naaktslak. Bij twijfel kun je altijd even je vk bellen! Of hier een foto posten.
Ik hoorde overal dat het meestal in delen is en geleidelijk aan gaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maar
Ik zou maar vast op een handdoekje gaan zitten wachten!!!quote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In delen verliezen klinkt dan nog wel logisch ja. Ik maak me op dit moment geen zorgen, het ziet er niet uit als een menstruatie of zo. Maar het klopt niet met het beeld dat ik ervan had zeg maar
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2016 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het geen waterige substantie is
De placenta is nog (net aan?) vast! De navelstreng is al helemaal ingedroogd en hij is al een klein beetje los gelaten. Ik gok vandaag of vannacht oid dat ie helemaal loslaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:48 schreef Piekie81 het volgende:
Ela! En hij heeft kleertjes aan, is de placenta/navelstreng eraf afgevallen? Dat ging bij N toch ook vrij snel?
Miss C, spannend, het hoeft nog niets te betekenen, maar het kan natuurlijk wel! Bij de eerste wel wat stukken verloren, bij de tweede niet (voor zo ver ik het gemerkt heb).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |