abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162595000
Ooh Ela, wat een prachtige baby. Hij lijkt op jou, en op N en op C tegelijk. Zo'n lief roze baby'tje in roomwitte kleertjes. <3

Hoe is het in je coconnetje?
  zondag 29 mei 2016 @ 16:39:26 #202
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162595170
Mooi Ela! O+

Spannend Miss C!! Geen ervaring, dus geen idee..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  Manager PR/Moderator zondag 29 mei 2016 @ 16:43:41 #203
269689 crew  Viv
pi_162595296
Ela wat een rust straalt uit die foto's, heel fijn! O+
pi_162595482
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Chanty het volgende:
Kort :? Jij bent lang gok ik ;) mijn positiebroeken zijn allemaal te lang (heb lengtemaat 30 maar meeste (ook reguliere) broeken zijn 32 :')

Niet overdreven, maar heb stelten zo is gebleken *) Lengtemaat 34 is sneu hoog water. Heb met de dame van Bellyfashion afgesproken dat ik haar op de hoogte hou van lange broeken die ik tegenkom, zij horen de vraag ook vaker.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 29 mei 2016 @ 17:01:15 #205
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162595786
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Niet overdreven, maar heb stelten zo is gebleken *) Lengtemaat 34 is sneu hoog water. Heb met de dame van Bellyfashion afgesproken dat ik haar op de hoogte hou van lange broeken die ik tegenkom, zij horen de vraag ook vaker.
Lijkt me irritant! Kan je beter te lange broeken hebben. Inkorten of omslaan is toch makkelijker dan bijnaaien.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 29 mei 2016 @ 17:02:58 #206
52229 Chanty
pi_162595822
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef Quoi het volgende:
Ela, wat een drolletje! O+

Miss_C! Ff voorleggen aan je vk kan misschien ook geen kwaad?

Ik ben lekker klaar! Wel in de verkeerde trein gestapt met mijn wollige hoofd. Maar schrijven ging dan weer boven verwachting. Nu lekker een avondje thuis w/

En die hema broek (wie vroeg dat?) valt exact zoals verwacht. Niet groter of kleiner dus :P
Ikkuh! Dan zou ik het af moeten kunnen met een S na de bevalling :)
pi_162596134
Ela, wat een plaatje!

Crump alweer 30 weken!

Miss C spannend klein beginnetje.

Molo de rest heeft al antwoord gegeven over kolven. Bij mij komt daar nog bovenop dat ik ooit borstverkleining heb gehad en een klein beetje productie al iets zegt over (een paar) intacte melkgangetjes. En als er niks gebeurt, zegt het dan weer niks want meer vrouwen produceren pas na de geboorte.

De eerste keer is mislukt in ieder geval.
pi_162596494
Ik heb normaal altijd dat broeken te kort zijn (vooral als je dan maten zoals 36 hebt ipv 28/32) maar ik heb bij de positiebroeken nog maar 1 broek gepast die op het randje was, de rest paste allemaal en ook lekker lang! Wat voor een hel het normaal was om broeken te kopen, zo fijn vind ik het met positiebroeken. Normaal knelt alles of zit het te laag naar mijn zin maar daar heb je met een buikband ook geen last van. Ik heb meer broeken dan shirts die nog passen op dit moment. Vind het wel knetterduur allemaal maar ja. Ik ben gierig :')

Ela wat een prachtige foto's O+

Morgen 27 weken *O* ik heb het met het werk alleen steeds lastiger. Ik heb net mijn contract getekend en ga mij dus echt niet ziek melden en ze houden ook echt goed rekening met mij maar bukken en al het lopen is toch wel zwaar nu. Ik moet echt rustiger lopen. Gisteren kwam ik weer en ben gelijk op de bank gaan liggen en durfde ook niet meer op te staan, de harde buiken bleven maar komen :o ik dacht, ik kijk het een uur aan, neemt het dan niet af bel ik de vk. Maar na een uur zwakte het af, ook al moest ik geen rare bewegingen maken. Vandaag nog wel terrasje gepakt maar verder niks. Ja, twee wassen. Ook eigenlijk te zwaar. Ene ligt half opgevouwen in de woonkamer. De andere helft doe ik straks wel en ik hoop heel erg dat man de was wil opvouwen die nog in de droger zit. Hij komt vanavond pas weer thuis en moet de keuken ook nog opruimen daar is het echt een puinzooi maar wil ik ook niet zelf doen.

Ik hoop dat het snel allemaal weer wat beter gaat, want om dit nou nog 3 maanden vol te houden...
pi_162598564
Oooh Ela O+ wat een mooi mannetje heb je daar.
En de foto's zijn ook heel mooi, stralen heel veel rust uit O+

Nazil wat vervelend van die harde buiken. Ik snap dat je je op je nieuwe werk niet ziek wil melden maar als er wat met jou of de baby gebeurt dan ben je er nog veel langer uit. Goed op jezelf en de baby passen hoor.

Arja ik hoop dat er met het kolven al wat op gang gaat komen de aankomende tijd. Dan weet je iig of het nog werkt.
Ik ben ook van plan om met 37 weken te gaan kolven. Hopelijk gaat de bv deze keer wel lukken

Crump bijna 30 weken *O*

Miss dat klinkt spannend! Ik heb er geen ervaring mee dus geen idee wat normaal is.

Knifty hoe was je controle vandaag?
Gaat het morgen nog door? En hoe voel je je?
  zondag 29 mei 2016 @ 19:13:14 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162599065
Nazil, wat vervelend!

Mij helpt het heel erg om ruuuuuuustig te lopen (normaal ben ik een kievit) en om bij tillen/bukken (áls ik dat al doe, ik mijd het zoveel mogelijk) in één dimensie te blijven. Dwz: mijn lijf boven mijn benen, geen zijstappen of draaien. Dat helpt voor bij bekkenklachten, maar is vast ook goed voor in het algemeen :Y
pi_162599123
Ela wat een fijne foto's O+ ik zie zijn grote zus er ook duidelijk in terug.
pi_162599170
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:13 schreef Quoi het volgende:
en om bij tillen/bukken (áls ik dat al doe, ik mijd het zoveel mogelijk) in één dimensie te blijven. Dwz: mijn lijf boven mijn benen, geen zijstappen of draaien. Dat helpt voor bij bekkenklachten, maar is vast ook goed voor in het algemeen :Y
Dan kom ik niet meer bij de grond. _O- Ik moet nu echt een voet opzij zetten en door een knie zakken zeg maar.
pi_162599518
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:25 schreef elamanilo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje, is er al een naam?
Nu snap ik wel, waarom die bandjes van het, door mij op de rommelmarkt voor 1 euro op de kop getikte, wollen mutsje zo lang zijn, je doet ze dus om de baby. :Y
pi_162599636
Oh ja wat ik eigenlijk wilde typen maar vergeten was (Oh zo ironisch). Ik ben m'n fiets straks in het dorp vergeten op slot te zetten :o zwangerschapsdementie bestaat echt! Gelukkig stond hij er nog O+
  zondag 29 mei 2016 @ 19:39:31 #215
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162599758
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dan kom ik niet meer bij de grond. _O- Ik moet nu echt een voet opzij zetten en door een knie zakken zeg maar.
:D Dat snap ik! Ik bedoel het ook anders, maar zeg het verkeerd. Ik bedoel meer: niet even schuin opzij stappen en ook nog even bukken, maar echt actief voor een buk gaan staan, en dan evenwijdig uitstappen en bukken, alsof het een squat is. Ik probeer het hoor, lukt niet altijd :+

Bijdehand Nazil! Goed dorp woon jij :)
  zondag 29 mei 2016 @ 19:48:15 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162600008
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Arja het volgende:
Ela, wat een plaatje!

Crump alweer 30 weken!

Miss C spannend klein beginnetje.

Molo de rest heeft al antwoord gegeven over kolven. Bij mij komt daar nog bovenop dat ik ooit borstverkleining heb gehad en een klein beetje productie al iets zegt over (een paar) intacte melkgangetjes. En als er niks gebeurt, zegt het dan weer niks want meer vrouwen produceren pas na de geboorte.

De eerste keer is mislukt in ieder geval.
Ik dacht dat dat iets heel bijzonders was eigenlijk, nooit eerder va gehoord behalve Dodoria, maar die had al een kindje (toch? :@) dus ik dacht dat het daar mee te maken had ofzo :@

Spannend wel, maar snap heel goed dat je het wilt proberen :Y
Ik heb zo'n handkolf liggen hier van mijn zusje, binnenkort eens inlezen en kijken wat ik daar mee kan.

Heb je wel soms druppeltjes uit je borsten, uit jezelf of als je er beetje in knijpt?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 29 mei 2016 @ 19:48:41 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162600022
En rustig aan Nazil, hoe lastig ook :*
pi_162600269
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:02 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ikkuh! Dan zou ik het af moeten kunnen met een S na de bevalling :)
Naj. Jij moet een xs, ik heb een s. :7
pi_162600447
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef Molo het volgende:
En rustig aan Nazil, hoe lastig ook :*
Ja probeer ik ook echt. Op werk rustiger lopen en bukken proberen te vermijden, thuis gewoon direct op de bank en verder ook niks meer doen. En dan hopen dat ik dit nog 9 weken volhoud.
  zondag 29 mei 2016 @ 20:03:13 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162600490
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 20:01 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja probeer ik ook echt. Op werk rustiger lopen en bukken proberen te vermijden, thuis gewoon direct op de bank en verder ook niks meer doen. En dan hopen dat ik dit nog 9 weken volhoud.
Ja is wel pittig.

Skippen wat je skippen kunt en thuis delegeren die handel voor zover mogelijk :*
Sterkte, is niet makkelijk
pi_162600541
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 16:49 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Welke maat heb je? Ik heb nog een Mamalicious spijkerbroek die omgezoomd is en ik ben 1.80 en hij zat bij mij goed qua lengte. Wel warm voor de zomer....

Oh ela, wat een prachtkindje! O+
  zondag 29 mei 2016 @ 20:05:19 #222
52229 Chanty
pi_162600562
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:55 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Naj. Jij moet een xs, ik heb een s. :7
Ben wel wat 23 kgvand still counting) aangekomen hé :P ook op mijn kont en heupen ;) dat is niet in een paar weken weg.
pi_162600580
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ben wel wat 23 kgvand still counting) aangekomen hé :P ook op mijn kont en heupen ;) dat is niet in een paar weken weg.
met twee kinderen aan den tet? echt wel :D
pi_162600633
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat iets heel bijzonders was eigenlijk, nooit eerder va gehoord behalve Dodoria, maar die had al een kindje (toch? :@) dus ik dacht dat het daar mee te maken had ofzo :@

Spannend wel, maar snap heel goed dat je het wilt proberen :Y
Ik heb zo'n handkolf liggen hier van mijn zusje, binnenkort eens inlezen en kijken wat ik daar mee kan.

Heb je wel soms druppeltjes uit je borsten, uit jezelf of als je er beetje in knijpt?
Met de hand kolven is met de hand "melken", zonder apparaat. Er zijn filmpjes over oa op de site van borstvoeding.com

Nee ik heb nog geen een keer een druppeltje verloren
  zondag 29 mei 2016 @ 20:18:05 #225
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_162601012
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 20:07 schreef Arja het volgende:

[..]

Met de hand kolven is met de hand "melken", zonder apparaat. Er zijn filmpjes over oa op de site van borstvoeding.com

Nee ik heb nog geen een keer een druppeltje verloren
bij mij komen er af en toe spontaan druppeltjes uit, al vanaf 25 weken ofzo.
Ik zit er elke keer zeer verwonderd naar te kijken.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')