Ja, hij zit vlak voor de echte zoom dubbel, dus als je dat uithaalt is hij langerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met omgezoomd? Genoeg ruimte om uit te leggen? Mamalicious zijn tot nu toe altijd te kort gebleken, ook als ik de zoom zou uitleggen.
Maar goed, thnx voor het aanbod! Heb nu drie goede broeken en hoop op een rokjeszomer
Broekband onder je pens stoppen en aparte buikband om pens heen?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Spannend Knifty! Heel veel succes alvast morgen!
Ik heb bij (positie)broeken juist altijd dat ze al snel te lang zijn. Maar ik ben ook maar een ukje natuurlijk![]()
Zijn er geen broeken met een buikband die werkt als corrigerend ondergoed voor na de zwangerschap, zodat je je buik juist niet zo ziet? Wel het comfortabele, niet de muffintop
Dus broekband onder muffintop en dat dan weer straktrekken? Autsj!quote:Op zondag 29 mei 2016 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Broekband onder je pens stoppen en aparte buikband om pens heen?
Ja mij lijkt het ook niks hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus broekband onder muffintop en dat dan weer straktrekken? Autsj!
Vervang zwangerschapslegging door zwangerschapspanty en je hebt mijn favo outfit op dit moment. Zit vele malen fijner dan een broek. Behalve van die uitgelubberde yoga broeken, die kunnen voor thuis ook nog wel.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het ook niks hoor
Waardeloos advies dit dat![]()
Ik heb gewoon zwangerschapsleggings aan en jurkje erboven, dat zit heerlijk,maar zal niet ieders voorkeur hebben
Hahaha herkenbaarquote:Op zondag 29 mei 2016 23:06 schreef Burdie het volgende:
Ik maakte vlak na de bevalling een "omg wat ben ik belachelijk slank"-selfie in de spiegel van het ziekenhuis.
Dat voelt idd heel apart(terwijl ik er objectief gezien alsnog hoogzwanger uitzag maar soit
).
Hoe kan dat dan? Baby weegt bij mij al 4 kilo, kilo vruchtwater, kilo placenta, meer bloed, al het vocht dat ik vasthoud etc? Dat moet toch schelen.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:01 schreef Suikertante het volgende:
Ik geloof dat ik eerst gewoon evenveel woog als voor de bevallingik zeg het maar even voor het tegenwicht
Ik zie het woord hardlopen in je post dus je zult allicht een iets betere conditie hebben dan ik
Ik was meteen na bevalling eigenlijk al iets van acht kilo lichter ja! Ik voelde me toen ook zo vederlicht, rugpijn enzo was meteen over. In ruil daarvoor een katheter en kreupele vagijn MAAR JE MOET ER WAT VOOR OVER HEBBEN.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Baby weegt bij mij al 4 kilo, kilo vruchtwater, kilo placenta, meer bloed, al het vocht dat ik vasthoud etc? Dat moet toch schelen.
En dat hardlopen is al een poosje geleden. Toen ik in de medische molen zat, voelde ik me vaak al te belabberd door de hormonen en sinds ik zwanger ben, wandel ik alleen nog maar
Oh daar zie ik wel tegenop. Zo'n compacte babybuik voelt toch lekkerder.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:19 schreef Burdie het volgende:
Oja, die drilpuddingbuik. Dat je op een onbewaakt moment uit gewoonte je hand liefkozend op je buik wil leggen en dan geen strakke babybol voelt maar een lege, zachte huidflap..
Nah, ik kon dan alleen maar denken aan hoe fijn dat lieve kleine babietje in mijn buik heeft gewoond. Hormonen ftwquote:Op zondag 29 mei 2016 23:22 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh daar zie ik wel tegenop. Zo'n compacte babybuik voelt toch lekkerder.
Toen ik met mijn man in een bubbelbad zat met veel te harde bubbels, drilde er bij mij helemaal niks en bij hem wel
Die ik in de kraamweek steeds vergat en dat ie dan op stoel enzo bleef hangen!quote:
Als je niet zelf (goed genoeg) kunt piesen en bad ivm infectiegevaarquote:Op zondag 29 mei 2016 23:30 schreef Arja het volgende:
Wanneer krijg je een katheter en waarom mag ik niet in bad?![]()
We hebben dan net een nieuwe badkamer
Niet in bad mag volgens mij niet ivm infectiegevaar, tot je niet meer vloeit. Dat kan best even duren. Best jammer, ik ga denk ik wel 4x per week met dochter in bad en dat is zo knus!quote:Op zondag 29 mei 2016 23:30 schreef Arja het volgende:
Wanneer krijg je een katheter en waarom mag ik niet in bad?![]()
We hebben dan net een nieuwe badkamer
Boks!quote:Op zondag 29 mei 2016 23:06 schreef Burdie het volgende:
Ik vergeet bijna mijn wisseldag-jompel, op de valreep nog even19 weken
. Bijna op de helft
.
Olaquote:Op maandag 30 mei 2016 04:32 schreef Quoi het volgende:
Waarom eigenlijk niet, dat ontkalken?![]()
Ook hier present!
Balen van je bekken.
quote:Op maandag 30 mei 2016 04:40 schreef nectarientje het volgende:
Ja hoi. Te laat dutje gedaan en nu klaarwakker.. Straks op mn werk uitkijken dat ik niet over mn wallen struikel
Als je in de buurt van het Delftse zit, is DH vast ook te doen. Ga naar Scally's in de Wagenstraat!quote:Op maandag 30 mei 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
Ondertussen zit ik te zoeken waar ik van de week wil lunchen met scones, nu nog iemand hosselen om mee te gaan
Toevallig gisteren nog langs gelopen vanuit de dim sum tent waar we aten in de Wagenstraatquote:Op maandag 30 mei 2016 06:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je in de buurt van het Delftse zit, is DH vast ook te doen. Ga naar Scallywags in de Wagenstraat!![]()
![]()
Ik viel weer in slaap en nu wil ik niet meer opstaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |