Je zegt het alsof het je is overkomen..quote:Op zondag 15 mei 2016 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Als je een nudie krijgt van je ex, dan is het pas raar.
You go girlquote:Op zondag 15 mei 2016 22:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik heb geleerd van gisteren. Het is gewoon een kuthoer.
Ik denk dat ik dat onder mijn paste knopje ga zetten
Nee dat niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het je is overkomen..
Yvie!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op je eerste ooit?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten mijn eerste nudie.
Mooi zo, hier ook prima. ☺ en rondom fok? Niet echt.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frau
Wel okay hoorMet jou ook? Nog shockende nieuwtjes?
Eerste wat ik dacht.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup. Treurigheid ten top hier wat dat betreft.
Hoiquote:Op zondag 15 mei 2016 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten mijn eerste nudie.
Hoe zijn ze?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet meer geinteresseerd in piemels, ik kijk nu liever naar mieren.
Wowquote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Allures het volgende:
[..]Dat kan echt niet. Als ik nudies had stuurde ik er nu een
Nja helaas een deel ook aan mijzelf te wijten denk ik. Lang geen smartphone gehad dus dat maakt het wat omslachtiger, mja wat is er mis met e-mail of een PM denk ik danquote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Allures het volgende:
[..]Dat kan echt niet. Als ik nudies had stuurde ik er nu een
Nog rustig aan het opstarten, heb ze wat suikerwater gevoerd.quote:
Ja precies. #omdenken. Owja en discriminatie. Ook mensen zonder smartphones verdienen nudiesquote:Op zondag 15 mei 2016 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja helaas een deel ook aan mijzelf te wijten denk ik. Lang geen smartphone gehad dus dat maakt het wat omslachtiger, mja wat is er mis met e-mail of een PM denk ik dan![]()
En dan maar hopen dat het glas niet breekt of het emmertje niet omvaltquote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog rustig aan het opstarten, heb ze wat suikerwater gevoerd.
Koningin heeft wat nieuw broed gelegd, hopelijk zijn ze spoedig een grote, blije familie.
Dit klinkt fijnquote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Emigreren naar een warm, groen eiland.
Preciesquote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja precies. #omdenken. Owja en discriminatie. Ook mensen zonder smartphones verdienen nudies
Japan? Eilanden, dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Emigreren naar een warm, groen eiland.
Ja, dat wordt wel spannend als het er veel zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het glas niet breekt of het emmertje niet omvalt
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja helaas een deel ook aan mijzelf te wijten denk ik. Lang geen smartphone gehad dus dat maakt het wat omslachtiger, mja wat is er mis met e-mail of een PM denk ik dan![]()
Tofquote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koningin heeft wat nieuw broed gelegd, hopelijk zijn ze spoedig een grote, blije familie.
Waarom zou je nudies willen?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Durf ik niet zo goed, straks gaan ze voortijdig dood en moet ik dat daar toegeven.quote:
Dan heb je niet eerst een telefoonnummer ontfutseld.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoiets had ik best 15 jaar geleden gemaild kunnen krijgen ja. Maar voor nu is de kwaliteit van jou en Myr wel wat matig eigenlijkquote:
Mijn armen zijn minstens 3 pixels, mijn lijf minstens 8. De piemel is wel accuraat.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoiets had ik best 15 jaar geleden gemaild kunnen krijgen ja. Maar voor nu is de kwaliteit van jou en Myr wel wat matig eigenlijk![]()
Mja ik zal niet klagen, bedankt voor de moeite
in de zomer zou ik ook wel weer ergens anders naartoe gaanquote:Op zondag 15 mei 2016 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij mag je, al ga ik naar een ander eiland.
Toch lief als iemand je even een herinnering stuurt aan wat je allemaal misloopt op dat momentquote:
Goede Fok!-verhoudingenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn armen zijn minstens 3 pixels, mijn lijf minstens 8. De piemel is wel accuraat.
Leukquote:Op zondag 15 mei 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Durf ik niet zo goed, straks gaan ze voortijdig dood en moet ik dat daar toegeven.
Doe het misschien wel als ze wat meer gesetteld zijn.
Echt vet! Hoor je niet vaak.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Durf ik niet zo goed, straks gaan ze voortijdig dood en moet ik dat daar toegeven.
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah een expertquote:Op zondag 15 mei 2016 23:14 schreef Allures het volgende:
Ik vind nudies wel lief. Maar ik krijg ze ook alleen van lieve mensen
Wil je weten of jouw foto's als nudies moeten worden geclassificeerd?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah een expert
Zijn het ook nog nudies als iemand (weinigverhullende) lingerie aan heeft?
haha nee. Vroeg met mij gewoon ineens af. Nog nooit eerder over nagedacht.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je weten of jouw foto's als nudies moeten worden geclassificeerd?
Oké.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:26 schreef netchip het volgende:
Binnenkort beginnen met profielwerkstuk, heel veel zin in!
Waar ga je het over schrijven?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:26 schreef netchip het volgende:
Binnenkort beginnen met profielwerkstuk, heel veel zin in!
Waarschijnlijk de groepentheoretische achtergrond van matrices.quote:
Hehe, als je het spannend vindt komt dat vast goed.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de groepentheoretische achtergrond van matrices.
Klinkt leuk! Heb je ook zo'n doorzichte mierenhoop?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Heb je ook zo'n doorzichte mierenhoop?
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah een expert
Zijn het ook nog nudies als iemand (weinigverhullende) lingerie aan heeft?
Vet! Gaan we deze zomer nog op stenenjacht?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.
Stel dat ze het goed doen de komende maanden, dan ga ik in de zomer een echte grotere bak inrichten denk ik.
Ik zie het nu voor me.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.
Matrassen?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.
Stel dat ze het goed doen de komende maanden, dan ga ik in de zomer een echte grotere bak inrichten denk ik.
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Vet! Gaan we deze zomer nog op stenenjacht?
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.quote:
Stenenjacht? Bepaalde soorten mineralen vinden?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.
Ow da's wel heel klein jaquote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.
[..]
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.
Prima! Ik moet zelf deze zomer vrij veel werken dus dat word inderdaad even kijken welk weekend het handigste uit komt. Komt kaneel ook mee?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.
Ja ik ga misschien ook nog wat zomerwerk zoeken, dus voorlopig weet ik het allemaal nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Prima! Ik moet zelf deze zomer vrij veel werken dus dat word inderdaad even kijken welk weekend het handigste uit komt. Komt kaneel ook mee?
Ja, in Winterswijk in de steengroeve. Al ga ik meer voor de fossielen aangezien ik weinig van mineralen weet en ze waarschijnlijk niet zou herkennen. Of loka moet me erop attenderen natuurlijk. Wil je mee?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef netchip het volgende:
[..]
Stenenjacht? Bepaalde soorten mineralen vinden?Klinkt leuk.
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, in Winterswijk in de steengroeve. Al ga ik meer voor de fossielen aangezien ik weinig van mineralen weet en ze waarschijnlijk niet zou herkennen. Of loka moet me erop attenderen natuurlijk. Wil je mee?
Lafaard.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.Ze zouden me een beetje raar aankijken dat ik met mensen, die ik niet in het echt ken, fossielen en stenen ga zoeken.
Als je het zo zegt klinkt het wel heel horrorfilm jaquote:Op zondag 15 mei 2016 23:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.Ze zouden me een beetje raar aankijken dat ik met mensen, die ik niet in het echt ken, fossielen en stenen ga zoeken.
Wat, is het al een ex? Dat is bijna net zo snel gegaan als een gemiddelde date.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
We krijgen gewoon niet meer info over de ex van yats?
Jammer. Had met die gewoonte op elke 4 uur oude post te reageren toch verwacht dat er nog wel wat kwam
We wachten nog steeds op meer info over jouquote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
Jammer. Had met die gewoonte op elke 4 uur oude post te reageren toch verwacht dat er nog wel wat kwam
Lijk me vrij boeiend, exen van Yatsquote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
Wat valt er te zeggen? Zoveel aandacht verdiend zij niet, daar hou ik het bij.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
goed mee lezen. Ik geef genoeg prijsquote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op meer info over jou
Nope, over een paar weken ga ik weer naar Parijs.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, is het al een ex? Dat is bijna net zo snel gegaan als een gemiddelde date.
Heb je een Franse vriendin?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, over een paar weken ga ik weer naar Parijs.
Mijn chocolade is opquote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Gelukkig is er voor wachten altijd een goede oplossing
Theeen chocolade
![]()
Beetje jammer alleen dat ik dan nooit maar een ons zal gaan wegen
Wow Roy. Heftig. Had ik een paar weken terug ook. Maar gelukkig wel overleefd. Lukt jou ook wel denk ikquote:
Maar ik heb ook geen alcohol!!quote:Op zondag 15 mei 2016 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow Roy. Heftig. Had ik een paar weken terug ook. Maar gelukkig wel overleefd. Lukt jou ook wel denk ik
Amerikaans, maar woonachtig in Parijs.quote:
Hmm.. dan werkt huisdieren aaien erg zen heb ik begrepen.quote:
Dan sheldon maar aaien.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. dan werkt huisdieren aaien erg zen heb ik begrepen.
Of seks ter afleiding. Anders gewoon maar slapen tot morgen de winkels weer open zijn
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.
Echt leuk, veel succes en geluk!quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.
Leuk voor jequote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon op z'n Yats hem dan ook daarmee feliciteren: 'Het is je gegund'
Leuk. Woont ze daar nu voor onbepaalde tijd of is er kans dat ze op termijn weer terug naar de VS gaat?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Goed bezig yatsquote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Is het de liefde van je leven tot nu toe qua uiterlijk, innerlijk en gevoel of is het nog te vroeg om dat te kunnen zeggen?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ze heeft in principe een verblijfsvergunning voor een jaar, maar dat is relatief eenvoudig te verlengen doordat de VS en Europa een aantal verdragen hebben. Al wil ze liefst naar Nederland verhuizen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:38 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Leuk. Woont ze daar nu voor onbepaalde tijd of is er kans dat ze op termijn weer terug naar de VS gaat?
Hoezo weinig (fysiek) contact? We spreken elkaar elke dag en natuurlijk is de afstand klote maar dat went en halen we in zodra we samen zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou t niet kunnen zo, veel te veel afstand en te weinig (fysiek) contact
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo weinig (fysiek) contact? We spreken elkaar elke dag en natuurlijk is de afstand klote maar dat went en halen we in zodra we samen zijn.
Bedankt allen voor de reacties
Je hebt toch weinig fysiek contact dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo weinig (fysiek) contact? We spreken elkaar elke dag en natuurlijk is de afstand klote maar dat went en halen we in zodra we samen zijn.
Bedankt allen voor de reacties
Op de momenten dat we niet samen zijn inderdaad, maar zoals ik zei, dat halen we ruim in. Ik neem aan dat ado en jij ook niet continu bij elkaar of fysiek zijn? En ja, dat is soms vervelend maar wist ik vooraf.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt toch weinig fysiek contact dan?
Dat gaat nl niet via skype
Gewoon skullfucking als je elkaar weer ziet op het station toch strakjes, schijt aan die andere forenzenquote:Op maandag 16 mei 2016 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Op de momenten dat we niet samen zijn inderdaad, maar zoals ik zei, dat halen we ruim in. Ik neem aan dat ado en jij ook niet continu bij elkaar of fysiek zijn? En ja, dat is soms vervelend maar wist ik vooraf.
Dit jaquote:Op maandag 16 mei 2016 07:53 schreef Allures het volgende:
Dat valt toch niet in te halen. Het punt is dat je dan gewoon weken niet bij elkaar bent. Als neuk je daarna 5 dagen aan een stuk. Dat veranderd niks aan die weken er tussen
Ik zou best in het buitenland willen wonen, maar ik zou in Parijs waarschijnlijk tegen hetzelfde aan lopen als waarom jij niet achter jouw Française aan gegaan bent. Mijn Frans is gewoon te beperkt...quote:Op maandag 16 mei 2016 08:10 schreef Barbusse het volgende:
En ik vind het leuk voor Yats. Een vriendinnetje in ParijsIk zou Den Haag subiet achter me laten
Thanks, maar ik denk dat ik het even rustig aan ga doen op dat gebiedquote:Op maandag 16 mei 2016 09:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou best in het buitenland willen wonen, maar ik zou in Parijs waarschijnlijk tegen hetzelfde aan lopen als waarom jij niet achter jouw Française aan gegaan bent. Mijn Frans is gewoon te beperkt...
Maar in ieder geval bedankt! Ik hoop voor jou ook dat je snel een 'nieuwe madame Français' treft.
Sinds wanneer ben jij van het neuken?quote:
quote:
Die aeque blijft verbazen. Eerst horen we dat netkousen en lingerie hem goed staan en nu blijkt hij ook nog een seksgod te zijn.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 09:45 schreef yats het volgende:
[..]
Die aeque blijft verbazen. Eerst horen we dat netkousen en lingerie hem goed staan en nu blijkt hij ook nog een seksgod te zijn.
Goed kapselquote:
had ik ookquote:Op maandag 16 mei 2016 09:47 schreef Belsezar het volgende:
Fucking interne klok, niet verder kunnen slapen
Ik heb momenteel wel een beetje die gare kop jaquote:
Normaal in het weekend slaap ik uit tot een uur of 11, dat gaat nu niet lukkenquote:Op maandag 16 mei 2016 09:54 schreef Allures het volgende:
[..]
had ik ookik wilde een beetje uitslapen maar ben al vanaf half 8 wakker
*kijkt in de spiegel*quote:Op maandag 16 mei 2016 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb momenteel wel een beetje die gare kop ja
ik heb het dus ook over de momenten dat je níet samen bent.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Op de momenten dat we niet samen zijn inderdaad, maar zoals ik zei, dat halen we ruim in. Ik neem aan dat ado en jij ook niet continu bij elkaar of fysiek zijn? En ja, dat is soms vervelend maar wist ik vooraf.
Ik was om 06.30 al uit bedquote:Op maandag 16 mei 2016 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, iedereen ziet er duf uit als ie net uit bed komt toch?
o.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was om 06.30 al uit bedGewoon niet genoeg geslapen
Ik ga zo eens onder een goed hete douche, ik heb kussenstreepjes op mijn wang en voorhoofd staanquote:Op maandag 16 mei 2016 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, iedereen ziet er duf uit als ie net uit bed komt toch?
ik ga in bad straksquote:Op maandag 16 mei 2016 10:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga zo eens onder een goed hete douche, ik heb kussenstreepjes op mijn wang en voorhoofd staan
Welk boek en welke serie?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga in bad straks![]()
Twijfel nog of ik m'n boek of m'n serie mee zal nemen
Dat ga ik dus ook niet doen vandaagquote:Op maandag 16 mei 2016 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o.
Dat is vervelend. Dan zou ik vandaag geen vrouwen gaan versieren
met gezelschap, of alleen?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook niet doen vandaagWel vanavond na werk GoT en Penny Dreadful kijken
quote:Op maandag 16 mei 2016 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook niet doen vandaagWel vanavond na werk GoT en Penny Dreadful kijken
Alleen. Even niet onder de mensen zijn. Was gisteren al druk genoeg. Heb wat rust in m'n kop nodigquote:
dat is soms ook gewoon lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen. Even niet onder de mensen zijn. Was gisteren al druk genoeg. Heb wat rust in m'n kop nodig
Het was gister wel lekker ende gezellig hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is soms ook gewoon lekker![]()
Ik ben wat besluiteloos vandaag, kom er ook al niet uit wat ik ga eten als ontbijt
En dit seizoen zijn Dracula en Dr. Jekyll van de partijquote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke serieEn Eva
green
[ afbeelding ]
Kan.. Maar denk dat ik gewoon voor Cruesli met yoghurt ga.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was gister wel lekker ende gezellig hoorMaar vandaag even een rustig dagje
Tis al laat, maak er een luxe brunch van
quote:
lol, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde meer met het deel eens dat je gewoon contact niet op zo'n manier kan inhalen. Zo werkt het niet.quote:
Yupsquote:Op maandag 16 mei 2016 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dit seizoen zijn Dracula en Dr. Jekyll van de partij
Mwah, dat is al duidelijk na de eerste aflevering.quote:
Hier zit het potdichtquote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Zulk mooi weer is het niet op deze vrije dag, maar wel bijzonder rustig hier
Iedereen bezig met de jaarlijks verplichte pinkster sex marathonquote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Zulk mooi weer is het niet op deze vrije dag, maar wel bijzonder rustig hier
Ohw, was die verplicht?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen bezig met de jaarlijks verplichte pinkster sex marathon
Gvd Yv, je hebt nu een smartphone dus geen excuus meer dat je niet 24/7 je mail kunt lezen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, was die verplicht?![]()
Verkeerde memo gekregen dan.
Ja maar gisteren was het een zondag en vandaag ook een soort zondagquote:Op maandag 16 mei 2016 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gvd Yv, je hebt nu een smartphone dus geen excuus meer dat je niet 24/7 je mail kunt lezen.
Zondag is een achterhaald conceptquote:Op maandag 16 mei 2016 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar gisteren was het een zondag en vandaag ook een soort zondag![]()
Irritant wijf in die serie.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke serieEn Eva
green
[ afbeelding ]
ja daarom ook die seksmarathon, ga je vanzelf zweten.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik merk het
En het is ook nog eens koud![]()
Ik begin het te begrijpen ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja daarom ook die seksmarathon, ga je vanzelf zweten.
Je bent zelluf!quote:
Niet haten op rustdagen. Fack allesquote:
Ik vind dat mens ook irritant en ook nog eens erg lelijk en onaantrekkelijk, beetje viezig zelfs maar goed jij bent de absolute kenner uiteraardquote:
Jij heb gewoon ergens halverwege de pijpleiding besloten dat alles en iedereen die ik mooi, leuk en aantrekkelijk vind niks vind. Dat mag. Ik slaap er niet minder om.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat mens ook irritant en ook nog eens erg lelijk en onaantrekkelijk, beetje viezig zelfs maar goed jij bent de absolute kenner uiteraard
Deze is gewoon lelijk, geef toequote:Op maandag 16 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij heb gewoon ergens halverwege de pijpleiding besloten dat alles en iedereen die ik mooi, leuk en aantrekkelijk vind niks vind. Dat mag. Ik slaap er niet minder om.
Huh eerst was je toch de enige met smaak?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij heb gewoon ergens halverwege de pijpleiding besloten dat alles en iedereen die ik mooi, leuk en aantrekkelijk vind niks vind. Dat mag. Ik slaap er niet minder om.
Dat heb ik nooit gezegd. Smaken verschillen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Huh eerst was je toch de enige met smaak?
Nou, ik vind het altijd wel fijn als we een week geen seks hebben. Heerlijk zo'n extra volle zak.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
lol, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde meer met het deel eens dat je gewoon contact niet op zo'n manier kan inhalen. Zo werkt het niet.
Ik vond dr in James Bond nog leuk, maar ik kan mede dankzij haar penny Dreadful niet afkijken.quote:
Maar in een geval van bijvoorbeeld Engeland of Parijs is wekelijks vaak niet echt haalbaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het altijd wel fijn als we een week geen seks hebben. Heerlijk zo'n extra volle zak.
Wel mee eens met dat rijtje en ik heb Penny Dreadful ook afgezet om haar, Carice van Houten is er trouwens ook zo een, wat een verschrikkelijk nuffig en pinnig mens is dat danquote:Op maandag 16 mei 2016 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dr in James Bond nog leuk, maar ik kan mede dankzij haar penny Dreadful niet afkijken.
Dat heb ik ook met Famke Janssen en Nicole Kidman, als die ergens in zitten, haak ik af
Nee volgens Uitstraling bedoel ikquote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Smaken verschillen.
Wat zeg jijquote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het altijd wel fijn als we een week geen seks hebben. Heerlijk zo'n extra volle zak.
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
Een keer per maand elkaar zien vind ik ook te weinig.
Na twee weken ben ik er toch echt wel aan toe.
Mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel mee eens met dat rijtje en ik heb Penny Dreadful ook afgezet om haar, Carice van Houten is er trouwens ook zo een, wat een verschrikkelijk nuffig en pinnig mens is dat dan
Ik denk dat zo'n afstand in het begin nog te doen is, en wel leuk is.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
Een keer per maand elkaar zien vind ik ook te weinig.
Na twee weken ben ik er toch echt wel aan toe.
Waarom zou ik mijn lat zo laag leggen dat er tientallen de cut-off zouden halen?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt nooit een relatie op afstand willen, hoe triest en veelzeggend is het trouwens als je niet al tientallen geschikte mensen om mee te paren kunt vinden in een straal van 10 kilometer
maar die tietenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik zou er bijna GoT voor af zetten.
Daarom ff als dat wicht in beeld komt, alleen die wezenloze semi interessante kijk mij eens kunnen acteren uitdrukking op die kop alquote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik zou er bijna GoT voor af zetten.
Het gevolg in deze is juist veel trekken.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef Allures het volgende:
Ik zou het ook niet trekken. Maar goed, soms wordt je verliefd. Dat kan sneller gaan dan dat je slimme beslissingen kunt maken
dus je mag me nietquote:Op maandag 16 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rare conclusies trek jijquote:
serieuze ik hou van je put a baby in my belly liefde?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zouden jullie het minimum wat je nog prima te doen vindt vinden voor de frequentie van het zien van je geliefde?
Dat ligt denk ik wel heel erg aan de situatie,quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zouden jullie het minimum wat je nog prima te doen vindt vinden voor de frequentie van het zien van je geliefde?
Nou ja, gewoon wanneer het serieus is ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Allures het volgende:
[..]
serieuze ik hou van je put a baby in my bellen liefde?
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Allures het volgende:
[..]
serieuze ik hou van je put a baby in my bellen liefde?
1x in de week, misschien 10 dagenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon wanneer het serieus is ja.
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!quote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt nooit een relatie op afstand willen, hoe triest en veelzeggend is het trouwens als je niet al tientallen geschikte mensen om mee te paren kunt vinden in een straal van 10 kilometer
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!
Als je echt gek op iemand bent dan wil je iedere seconde bij elkaar zijn de rest van je leven en baal je dat je elkaar niet eerder tegen bent gekomen, die tijd wil je zelfs inhalen dus je neukt bergen omver en slaapt amper omdat je elkaar alles wil vertellen, alles wat minder aanvoelt telt helemaal niet mee, dan heb je het simpelweg nog nooit ervarenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
genoeg manne die zelf gewoon graag kinderen willen hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een man wil niet horen dat ie een baby in je buik moet stoppen.
Wat ik stel hoeft andersom natuurlijk niet zo te zijn he?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vindt mij wel leuk, vandaar![]()
T was n grapje btw :
Nou ja voor de juiste vagina fiets ik nog wel een stukje door hoor maar relatiemateriaal moet echt wel dichtbij me zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!
Maar dan nog denk ik dat er maar weinig het op die manier willen horen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
genoeg manne die zelf gewoon graag kinderen willen hoor
Nou het klinkt eigenlijk helemaal niet als iets wat ik ooit zou willen dit. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je echt gek op iemand bent dan wil je iedere seconde bij elkaar zijn de rest van je leven en baal je dat je elkaar niet eerder tegen bent gekomen, die tijd wil je zelfs inhalen dus je neukt bergen omver en slaapt amper omdat je elkaar alles wil vertellen, alles wat minder aanvoelt telt helemaal niet mee, dan heb je het simpelweg nog nooit ervaren
Klopt maar daarom ben ik ook warmbloedig en jij Calvinistisch gebondenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou het klinkt eigenlijk helemaal niet als iets wat ik ooit zou willen dit. :$
is vast ook n fetisj voorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog denk ik dat er maar weinig het op die manier willen horen.
Eva green is zeker niet lelijk. Dat het niet jouw smaak is ok. Niet iedereen lust kaviaar.quote:
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar daarom ben ik ook warmbloedig en jij Calvinistisch gebonden
Ik dacht even dat warmbloedig een eufemisme voor Marokkaan was.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar daarom ben ik ook warmbloedig en jij Calvinistisch gebonden
Ik vond het wel een geile en treffende uitspraak en neuken omdat je elkaars ongeboren kinderen in beider ogen ziet is gewoonquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog denk ik dat er maar weinig het op die manier willen horen.
ik voel me persoonlijk meer n koteletjequote:Op maandag 16 mei 2016 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eva green is zeker niet lelijk. Dat het niet jouw smaak is ok. Niet iedereen lust kaviaar.
Nou dat bevestigd mijn punt dan wel natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond het wel een geile en treffende uitspraak en neuken omdat je elkaars ongeboren kinderen in beider ogen ziet is gewoon
Dit dus, 100 procentquote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef Allures het volgende:
Ik bedoelde ook alleen maar of het serieus was of niet
Is het een 'we zien wel' of een 'hij is het!!'
Ik heb win 10, maar ben geen expert.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef FrauMilena het volgende:
Zou niet 24/7 op iemands lip willen zitten tbh.
Maar goed, ik had een vraag. Iemand aanwezig die het e.e.a. weet van Windows 10?
schaar je jezelf nu onder normaal?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat bevestigd mijn punt dan wel natuurlijk.
Als jij het een goede uitspraak vind dan vinden normale mannen het niks.
Wilde jij zeggen dat ik niet normaal ben dan???!!!quote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
schaar je jezelf nu onder normaal?
Maar dan wel een mals lamskoteletjequote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik voel me persoonlijk meer n koteletje
komt t vaak voor dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef All-out het volgende:
[..]
ik vind het wel een soort van sexy altijd
Hier op fok JB?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
schaar je jezelf nu onder normaal?
het was n vraag hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat ik niet normaal ben dan???!!!
maakt niet uit, ik vind koteletjes sowieso lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan wel een mals lamskoteletje
Ik zou met geen enkele ex meer klikken vrees ik, dat was toen en nu is nuquote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik herken ook wel dat alles willen weten en t soms jammer vinden dat ik m niet eerder heb leren kennen, maar tegelijkertijd denk ik dat t nooit wat was geworden tussen ons als ik m op z'n 17e ofzo had leren kennen, want toen was hij totaal niet mijn type
Dat laatste is niet de standaard nee.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was n vraag hoor![]()
En ik weet niet precies wat nou echt normaal is, maar volgens mij val jij daar mbt relaties niet onder nee.
yes, al mijn vrouwtjes willen altijd kindjesquote:
Kan toch dat je op een bepaald type valtquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef All-out het volgende:
[..]
yes, al mijn vrouwtjes willen altijd kindjes
Hmm kan m'n probleem wel voorleggen opzich. Ik heb sinds kort W10, maar m'n pc komt steeds uit hibernate stand. Heb allerlei wake timers al op disabled gezet, en ook dat m'n muis, keyboard etc. niet m'n pc kunnen 'wakker maken', maar hij blijft 's nachts opstarten. Windows update heb ik deels uitgezet, en anders doet hij dat om 19:00. Enig idee wat het kan zijn?quote:
Vruchtbaarheidsapp downloaden, kussen onder haar rug, temperatuurmeter in haar kont en volblaffen die hapquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef All-out het volgende:
[..]
yes, al mijn vrouwtjes willen altijd kindjes
t feit dat je de TD van n pasldansclub bent geweest is ook niet normaalquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet de standaard nee.
Maar verder vind ik mezelf volkomen normaal.
Er zou een foto van mij moeten staan in het woordenboek bij Normaal.
Naast die van Bennie Jolink dan.
Waar ze ook burlesque en strip cursussen gaven.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t feit dat je de TD van n pasldansclub bent geweest is ook niet normaal
Ken iemand die is chauffeur geweest voor n bordeel, is ook niet echt normaal.
Mijn buurman is normaal. Jij niet
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:02 schreef Allures het volgende:
Dat burlesque is wel mijn ding. Die pakjes zijn leuk
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:47 schreef FrauMilena het volgende:
Ik krijg echt kilneigingen van sommige uitspraken hier.
dat bedoel ik!quote:Op maandag 16 mei 2016 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ze ook burlesque en strip cursussen gaven.
The things I've seen
Geen update check van je antivirus of graphics kaart?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm kan m'n probleem wel voorleggen opzich. Ik heb sinds kort W10, maar m'n pc komt steeds uit hibernate stand. Heb allerlei wake timers al op disabled gezet, en ook dat m'n muis, keyboard etc. niet m'n pc kunnen 'wakker maken', maar hij blijft 's nachts opstarten. Windows update heb ik deels uitgezet, en anders doet hij dat om 19:00. Enig idee wat het kan zijn?
Normaal zou ik eventlog checken m.b.v. ID 100 maar er wordt niets gelogd... werkte prima op W7.
Ik heb geen idee, laat is zienquote:Op maandag 16 mei 2016 14:02 schreef Allures het volgende:
Dat burlesque is wel mijn ding. Die pakjes zijn leuk
Dan kun je geen bh dragen zonder dat je tepels zichtbaar zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Ik had serieus laatst bijna van die tepelstickers gekocht. Maar ja en dan? Wat doe je er mee? Mee naar de supermarkt?
Zoiets ja.quote:
Dunno, thanks, ik ga eens kijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen update check van je antivirus of graphics kaart?
Van bh's naar tepelkwastjes zou wel een vooruitgang zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je geen bh dragen zonder dat je tepels zichtbaar zijn.
daar zijn mijn tieten niet zo voor gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je geen bh dragen zonder dat je tepels zichtbaar zijn.
Hangersquote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Allures het volgende:
[..]
daar zijn mijn tieten niet zo voor gemaakt
Grote jetsersquote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Allures het volgende:
[..]
daar zijn mijn tieten niet zo voor gemaakt
met bh zijn redelijk wat borsten mooier dan zonder.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Van bh's naar tepelkwastjes zou wel een vooruitgang zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
Bij normaal denk ik aan:
Getrouwd, kantoorbaantje of bouwvakker ofzo, netjes n vrouw thuis, twee kinderen, n hond, station, in t weekend samen n borreltje doen bij vrienden, of eens n keer uit eten, vakantie in de tent in Frankrijk, of wat verder weg in n hotel ofzo en verder niks bijzonders.
Miss nog een hobby als kleiduifschieten of golf, maar niks waar mensen n negatief oordeel aan zouden kunnen hangen.
Ach fuck mensen met negatieve oordelenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
Bij normaal denk ik aan:
Getrouwd, kantoorbaantje of bouwvakker ofzo, netjes n vrouw thuis, twee kinderen, n hond, station, in t weekend samen n borreltje doen bij vrienden, of eens n keer uit eten, vakantie in de tent in Frankrijk, of wat verder weg in n hotel ofzo en verder niks bijzonders.
Miss nog een hobby als kleiduifschieten of golf, maar niks waar mensen n negatief oordeel aan zouden kunnen hangen.
Gewoon kop in het kussen, haren vast en kont omhoog dan tochquote:Op maandag 16 mei 2016 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met bh zijn redelijk wat borsten mooier dan zonder.
Ik speel wel menselijke BH vind ik leukquote:
daar zeg ik ook niets over.quote:
Kom je nou met je takkietakkie jungahquote:Op maandag 16 mei 2016 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wat mijn rustdag is
whaha ja vast. Alleen als het je uit komt gok ikquote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik speel wel menselijke BH vind ik leuk
Ja ergens wel, maar ik denk dat mensen altijd wel een negatief oordeel over je kunnen hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar zeg ik ook niets over.
Denk alleen dat daarover in de definitie van normaal wel iets zou moeten staan.
Als je helemaal normaal bent, zou niemand n negatief oordeel over je moeten kunnen hebben, anders val je volgens mij al niet in de categorie normaal
Smooth weer hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik speel wel menselijke BH vind ik leuk
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ergens wel, maar ik denk dat mensen altijd wel een negatief oordeel over je kunnen hebben.
Of je moet inderdaad de suffe kantoorgast zijn met een caravan, station, 2,3 kinderen een labrador en matchende gaastra windjacks. Maar dan heb je alsnog mensen die dat negatief vinden.
Ja ik vind de oordelen van mensen ook niet zo heel erg belangrijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komen
En daarvan zijn negatieve oordelen in de ogen van de mensen die wel bij normaal in de buurt komen niet zo erg belangrijk..
Gewoon schijt aan de wereld hebben, is keisexyquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komen
En daarvan zijn negatieve oordelen in de ogen van de mensen die wel bij normaal in de buurt komen niet zo erg belangrijk..
Zijn niet die van haar.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag net de tieten van Emilia Clarke, vind mooi
Eens, even een handtekening zetten is een heel nieuw verhaalquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Allures het volgende:
Lijkt me echt kei onpraktisch een menselijke bh
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
Dacxht ik ook al te zien.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
Maar wel leuk. En gezelligquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Allures het volgende:
Lijkt me echt kei onpraktisch een menselijke bh
Ze heeft in contract laten opnemen dat ze niks wil laten zien.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
SHAMEquote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft in contract laten opnemen dat ze niks wil laten zien.
zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik vind de oordelen van mensen ook niet zo heel erg belangrijk.
Ik doe wat ik doe, en zolang ik daar niemand kwaad mee doe is het niet aan anderen om daar over te oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |