Dat laatste is niet de standaard nee.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was n vraag hoor![]()
En ik weet niet precies wat nou echt normaal is, maar volgens mij val jij daar mbt relaties niet onder nee.
yes, al mijn vrouwtjes willen altijd kindjesquote:
Kan toch dat je op een bepaald type valtquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef All-out het volgende:
[..]
yes, al mijn vrouwtjes willen altijd kindjes
Hmm kan m'n probleem wel voorleggen opzich. Ik heb sinds kort W10, maar m'n pc komt steeds uit hibernate stand. Heb allerlei wake timers al op disabled gezet, en ook dat m'n muis, keyboard etc. niet m'n pc kunnen 'wakker maken', maar hij blijft 's nachts opstarten. Windows update heb ik deels uitgezet, en anders doet hij dat om 19:00. Enig idee wat het kan zijn?quote:
Vruchtbaarheidsapp downloaden, kussen onder haar rug, temperatuurmeter in haar kont en volblaffen die hapquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef All-out het volgende:
[..]
yes, al mijn vrouwtjes willen altijd kindjes
t feit dat je de TD van n pasldansclub bent geweest is ook niet normaalquote:Op maandag 16 mei 2016 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet de standaard nee.
Maar verder vind ik mezelf volkomen normaal.
Er zou een foto van mij moeten staan in het woordenboek bij Normaal.
Naast die van Bennie Jolink dan.
Waar ze ook burlesque en strip cursussen gaven.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t feit dat je de TD van n pasldansclub bent geweest is ook niet normaal
Ken iemand die is chauffeur geweest voor n bordeel, is ook niet echt normaal.
Mijn buurman is normaal. Jij niet
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:02 schreef Allures het volgende:
Dat burlesque is wel mijn ding. Die pakjes zijn leuk
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:47 schreef FrauMilena het volgende:
Ik krijg echt kilneigingen van sommige uitspraken hier.
dat bedoel ik!quote:Op maandag 16 mei 2016 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ze ook burlesque en strip cursussen gaven.
The things I've seen
Geen update check van je antivirus of graphics kaart?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm kan m'n probleem wel voorleggen opzich. Ik heb sinds kort W10, maar m'n pc komt steeds uit hibernate stand. Heb allerlei wake timers al op disabled gezet, en ook dat m'n muis, keyboard etc. niet m'n pc kunnen 'wakker maken', maar hij blijft 's nachts opstarten. Windows update heb ik deels uitgezet, en anders doet hij dat om 19:00. Enig idee wat het kan zijn?
Normaal zou ik eventlog checken m.b.v. ID 100 maar er wordt niets gelogd... werkte prima op W7.
Ik heb geen idee, laat is zienquote:Op maandag 16 mei 2016 14:02 schreef Allures het volgende:
Dat burlesque is wel mijn ding. Die pakjes zijn leuk
Dan kun je geen bh dragen zonder dat je tepels zichtbaar zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Ik had serieus laatst bijna van die tepelstickers gekocht. Maar ja en dan? Wat doe je er mee? Mee naar de supermarkt?
Zoiets ja.quote:
Dunno, thanks, ik ga eens kijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen update check van je antivirus of graphics kaart?
Van bh's naar tepelkwastjes zou wel een vooruitgang zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je geen bh dragen zonder dat je tepels zichtbaar zijn.
daar zijn mijn tieten niet zo voor gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2016 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je geen bh dragen zonder dat je tepels zichtbaar zijn.
Hangersquote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Allures het volgende:
[..]
daar zijn mijn tieten niet zo voor gemaakt
Grote jetsersquote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Allures het volgende:
[..]
daar zijn mijn tieten niet zo voor gemaakt
met bh zijn redelijk wat borsten mooier dan zonder.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Van bh's naar tepelkwastjes zou wel een vooruitgang zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
Bij normaal denk ik aan:
Getrouwd, kantoorbaantje of bouwvakker ofzo, netjes n vrouw thuis, twee kinderen, n hond, station, in t weekend samen n borreltje doen bij vrienden, of eens n keer uit eten, vakantie in de tent in Frankrijk, of wat verder weg in n hotel ofzo en verder niks bijzonders.
Miss nog een hobby als kleiduifschieten of golf, maar niks waar mensen n negatief oordeel aan zouden kunnen hangen.
Ach fuck mensen met negatieve oordelenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
Bij normaal denk ik aan:
Getrouwd, kantoorbaantje of bouwvakker ofzo, netjes n vrouw thuis, twee kinderen, n hond, station, in t weekend samen n borreltje doen bij vrienden, of eens n keer uit eten, vakantie in de tent in Frankrijk, of wat verder weg in n hotel ofzo en verder niks bijzonders.
Miss nog een hobby als kleiduifschieten of golf, maar niks waar mensen n negatief oordeel aan zouden kunnen hangen.
Gewoon kop in het kussen, haren vast en kont omhoog dan tochquote:Op maandag 16 mei 2016 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met bh zijn redelijk wat borsten mooier dan zonder.
Ik speel wel menselijke BH vind ik leukquote:
daar zeg ik ook niets over.quote:
Kom je nou met je takkietakkie jungahquote:Op maandag 16 mei 2016 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wat mijn rustdag is
whaha ja vast. Alleen als het je uit komt gok ikquote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik speel wel menselijke BH vind ik leuk
Ja ergens wel, maar ik denk dat mensen altijd wel een negatief oordeel over je kunnen hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar zeg ik ook niets over.
Denk alleen dat daarover in de definitie van normaal wel iets zou moeten staan.
Als je helemaal normaal bent, zou niemand n negatief oordeel over je moeten kunnen hebben, anders val je volgens mij al niet in de categorie normaal
Smooth weer hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik speel wel menselijke BH vind ik leuk
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ergens wel, maar ik denk dat mensen altijd wel een negatief oordeel over je kunnen hebben.
Of je moet inderdaad de suffe kantoorgast zijn met een caravan, station, 2,3 kinderen een labrador en matchende gaastra windjacks. Maar dan heb je alsnog mensen die dat negatief vinden.
Ja ik vind de oordelen van mensen ook niet zo heel erg belangrijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komen
En daarvan zijn negatieve oordelen in de ogen van de mensen die wel bij normaal in de buurt komen niet zo erg belangrijk..
Gewoon schijt aan de wereld hebben, is keisexyquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komen
En daarvan zijn negatieve oordelen in de ogen van de mensen die wel bij normaal in de buurt komen niet zo erg belangrijk..
Zijn niet die van haar.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag net de tieten van Emilia Clarke, vind mooi
Eens, even een handtekening zetten is een heel nieuw verhaalquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Allures het volgende:
Lijkt me echt kei onpraktisch een menselijke bh
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
Dacxht ik ook al te zien.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
Maar wel leuk. En gezelligquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Allures het volgende:
Lijkt me echt kei onpraktisch een menselijke bh
Ze heeft in contract laten opnemen dat ze niks wil laten zien.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
SHAMEquote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft in contract laten opnemen dat ze niks wil laten zien.
zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik vind de oordelen van mensen ook niet zo heel erg belangrijk.
Ik doe wat ik doe, en zolang ik daar niemand kwaad mee doe is het niet aan anderen om daar over te oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |