Gewoon kop in het kussen, haren vast en kont omhoog dan tochquote:Op maandag 16 mei 2016 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met bh zijn redelijk wat borsten mooier dan zonder.
Ik speel wel menselijke BH vind ik leukquote:
daar zeg ik ook niets over.quote:
Kom je nou met je takkietakkie jungahquote:Op maandag 16 mei 2016 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wat mijn rustdag is
whaha ja vast. Alleen als het je uit komt gok ikquote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik speel wel menselijke BH vind ik leuk
Ja ergens wel, maar ik denk dat mensen altijd wel een negatief oordeel over je kunnen hebben.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar zeg ik ook niets over.
Denk alleen dat daarover in de definitie van normaal wel iets zou moeten staan.
Als je helemaal normaal bent, zou niemand n negatief oordeel over je moeten kunnen hebben, anders val je volgens mij al niet in de categorie normaal
Smooth weer hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik speel wel menselijke BH vind ik leuk
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ergens wel, maar ik denk dat mensen altijd wel een negatief oordeel over je kunnen hebben.
Of je moet inderdaad de suffe kantoorgast zijn met een caravan, station, 2,3 kinderen een labrador en matchende gaastra windjacks. Maar dan heb je alsnog mensen die dat negatief vinden.
Ja ik vind de oordelen van mensen ook niet zo heel erg belangrijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komen
En daarvan zijn negatieve oordelen in de ogen van de mensen die wel bij normaal in de buurt komen niet zo erg belangrijk..
Gewoon schijt aan de wereld hebben, is keisexyquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn dan ws díe mensen die zelf niet bij de categorie normaal in de buurt komen
En daarvan zijn negatieve oordelen in de ogen van de mensen die wel bij normaal in de buurt komen niet zo erg belangrijk..
Zijn niet die van haar.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag net de tieten van Emilia Clarke, vind mooi
Eens, even een handtekening zetten is een heel nieuw verhaalquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Allures het volgende:
Lijkt me echt kei onpraktisch een menselijke bh
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
Dacxht ik ook al te zien.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
Maar wel leuk. En gezelligquote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Allures het volgende:
Lijkt me echt kei onpraktisch een menselijke bh
Ze heeft in contract laten opnemen dat ze niks wil laten zien.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet die van haar.
Is body double.
SHAMEquote:Op maandag 16 mei 2016 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft in contract laten opnemen dat ze niks wil laten zien.
zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik vind de oordelen van mensen ook niet zo heel erg belangrijk.
Ik doe wat ik doe, en zolang ik daar niemand kwaad mee doe is het niet aan anderen om daar over te oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |