quote:Op maandag 16 mei 2016 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook niet doen vandaagWel vanavond na werk GoT en Penny Dreadful kijken
Alleen. Even niet onder de mensen zijn. Was gisteren al druk genoeg. Heb wat rust in m'n kop nodigquote:
dat is soms ook gewoon lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen. Even niet onder de mensen zijn. Was gisteren al druk genoeg. Heb wat rust in m'n kop nodig
Het was gister wel lekker ende gezellig hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is soms ook gewoon lekker![]()
Ik ben wat besluiteloos vandaag, kom er ook al niet uit wat ik ga eten als ontbijt
En dit seizoen zijn Dracula en Dr. Jekyll van de partijquote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke serieEn Eva
green
[ afbeelding ]
Kan.. Maar denk dat ik gewoon voor Cruesli met yoghurt ga.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was gister wel lekker ende gezellig hoorMaar vandaag even een rustig dagje
Tis al laat, maak er een luxe brunch van
quote:
lol, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde meer met het deel eens dat je gewoon contact niet op zo'n manier kan inhalen. Zo werkt het niet.quote:
Yupsquote:Op maandag 16 mei 2016 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dit seizoen zijn Dracula en Dr. Jekyll van de partij
Mwah, dat is al duidelijk na de eerste aflevering.quote:
Hier zit het potdichtquote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Zulk mooi weer is het niet op deze vrije dag, maar wel bijzonder rustig hier
Iedereen bezig met de jaarlijks verplichte pinkster sex marathonquote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Zulk mooi weer is het niet op deze vrije dag, maar wel bijzonder rustig hier
Ohw, was die verplicht?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen bezig met de jaarlijks verplichte pinkster sex marathon
Gvd Yv, je hebt nu een smartphone dus geen excuus meer dat je niet 24/7 je mail kunt lezen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, was die verplicht?![]()
Verkeerde memo gekregen dan.
Ja maar gisteren was het een zondag en vandaag ook een soort zondagquote:Op maandag 16 mei 2016 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gvd Yv, je hebt nu een smartphone dus geen excuus meer dat je niet 24/7 je mail kunt lezen.
Zondag is een achterhaald conceptquote:Op maandag 16 mei 2016 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar gisteren was het een zondag en vandaag ook een soort zondag![]()
Irritant wijf in die serie.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke serieEn Eva
green
[ afbeelding ]
ja daarom ook die seksmarathon, ga je vanzelf zweten.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik merk het
En het is ook nog eens koud![]()
Ik begin het te begrijpen ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja daarom ook die seksmarathon, ga je vanzelf zweten.
Je bent zelluf!quote:
Niet haten op rustdagen. Fack allesquote:
Ik vind dat mens ook irritant en ook nog eens erg lelijk en onaantrekkelijk, beetje viezig zelfs maar goed jij bent de absolute kenner uiteraardquote:
Jij heb gewoon ergens halverwege de pijpleiding besloten dat alles en iedereen die ik mooi, leuk en aantrekkelijk vind niks vind. Dat mag. Ik slaap er niet minder om.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat mens ook irritant en ook nog eens erg lelijk en onaantrekkelijk, beetje viezig zelfs maar goed jij bent de absolute kenner uiteraard
Deze is gewoon lelijk, geef toequote:Op maandag 16 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij heb gewoon ergens halverwege de pijpleiding besloten dat alles en iedereen die ik mooi, leuk en aantrekkelijk vind niks vind. Dat mag. Ik slaap er niet minder om.
Huh eerst was je toch de enige met smaak?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij heb gewoon ergens halverwege de pijpleiding besloten dat alles en iedereen die ik mooi, leuk en aantrekkelijk vind niks vind. Dat mag. Ik slaap er niet minder om.
Dat heb ik nooit gezegd. Smaken verschillen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Huh eerst was je toch de enige met smaak?
Nou, ik vind het altijd wel fijn als we een week geen seks hebben. Heerlijk zo'n extra volle zak.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
lol, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde meer met het deel eens dat je gewoon contact niet op zo'n manier kan inhalen. Zo werkt het niet.
Ik vond dr in James Bond nog leuk, maar ik kan mede dankzij haar penny Dreadful niet afkijken.quote:
Maar in een geval van bijvoorbeeld Engeland of Parijs is wekelijks vaak niet echt haalbaar.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het altijd wel fijn als we een week geen seks hebben. Heerlijk zo'n extra volle zak.
Wel mee eens met dat rijtje en ik heb Penny Dreadful ook afgezet om haar, Carice van Houten is er trouwens ook zo een, wat een verschrikkelijk nuffig en pinnig mens is dat danquote:Op maandag 16 mei 2016 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dr in James Bond nog leuk, maar ik kan mede dankzij haar penny Dreadful niet afkijken.
Dat heb ik ook met Famke Janssen en Nicole Kidman, als die ergens in zitten, haak ik af
Nee volgens Uitstraling bedoel ikquote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Smaken verschillen.
Wat zeg jijquote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het altijd wel fijn als we een week geen seks hebben. Heerlijk zo'n extra volle zak.
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
Een keer per maand elkaar zien vind ik ook te weinig.
Na twee weken ben ik er toch echt wel aan toe.
Mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel mee eens met dat rijtje en ik heb Penny Dreadful ook afgezet om haar, Carice van Houten is er trouwens ook zo een, wat een verschrikkelijk nuffig en pinnig mens is dat dan
Ik denk dat zo'n afstand in het begin nog te doen is, en wel leuk is.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
Een keer per maand elkaar zien vind ik ook te weinig.
Na twee weken ben ik er toch echt wel aan toe.
Waarom zou ik mijn lat zo laag leggen dat er tientallen de cut-off zouden halen?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt nooit een relatie op afstand willen, hoe triest en veelzeggend is het trouwens als je niet al tientallen geschikte mensen om mee te paren kunt vinden in een straal van 10 kilometer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |