Leuk voor jequote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon op z'n Yats hem dan ook daarmee feliciteren: 'Het is je gegund'
Leuk. Woont ze daar nu voor onbepaalde tijd of is er kans dat ze op termijn weer terug naar de VS gaat?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.
Goed bezig yatsquote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Is het de liefde van je leven tot nu toe qua uiterlijk, innerlijk en gevoel of is het nog te vroeg om dat te kunnen zeggen?quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ze heeft in principe een verblijfsvergunning voor een jaar, maar dat is relatief eenvoudig te verlengen doordat de VS en Europa een aantal verdragen hebben. Al wil ze liefst naar Nederland verhuizen.quote:Op maandag 16 mei 2016 00:38 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Leuk. Woont ze daar nu voor onbepaalde tijd of is er kans dat ze op termijn weer terug naar de VS gaat?
Hoezo weinig (fysiek) contact? We spreken elkaar elke dag en natuurlijk is de afstand klote maar dat went en halen we in zodra we samen zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou t niet kunnen zo, veel te veel afstand en te weinig (fysiek) contact
quote:Op maandag 16 mei 2016 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo weinig (fysiek) contact? We spreken elkaar elke dag en natuurlijk is de afstand klote maar dat went en halen we in zodra we samen zijn.
Bedankt allen voor de reacties
Je hebt toch weinig fysiek contact dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 01:13 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo weinig (fysiek) contact? We spreken elkaar elke dag en natuurlijk is de afstand klote maar dat went en halen we in zodra we samen zijn.
Bedankt allen voor de reacties
Op de momenten dat we niet samen zijn inderdaad, maar zoals ik zei, dat halen we ruim in. Ik neem aan dat ado en jij ook niet continu bij elkaar of fysiek zijn? En ja, dat is soms vervelend maar wist ik vooraf.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt toch weinig fysiek contact dan?
Dat gaat nl niet via skype
Gewoon skullfucking als je elkaar weer ziet op het station toch strakjes, schijt aan die andere forenzenquote:Op maandag 16 mei 2016 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Op de momenten dat we niet samen zijn inderdaad, maar zoals ik zei, dat halen we ruim in. Ik neem aan dat ado en jij ook niet continu bij elkaar of fysiek zijn? En ja, dat is soms vervelend maar wist ik vooraf.
Dit jaquote:Op maandag 16 mei 2016 07:53 schreef Allures het volgende:
Dat valt toch niet in te halen. Het punt is dat je dan gewoon weken niet bij elkaar bent. Als neuk je daarna 5 dagen aan een stuk. Dat veranderd niks aan die weken er tussen
Ik zou best in het buitenland willen wonen, maar ik zou in Parijs waarschijnlijk tegen hetzelfde aan lopen als waarom jij niet achter jouw Française aan gegaan bent. Mijn Frans is gewoon te beperkt...quote:Op maandag 16 mei 2016 08:10 schreef Barbusse het volgende:
En ik vind het leuk voor Yats. Een vriendinnetje in ParijsIk zou Den Haag subiet achter me laten
Thanks, maar ik denk dat ik het even rustig aan ga doen op dat gebiedquote:Op maandag 16 mei 2016 09:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou best in het buitenland willen wonen, maar ik zou in Parijs waarschijnlijk tegen hetzelfde aan lopen als waarom jij niet achter jouw Française aan gegaan bent. Mijn Frans is gewoon te beperkt...
Maar in ieder geval bedankt! Ik hoop voor jou ook dat je snel een 'nieuwe madame Français' treft.
Sinds wanneer ben jij van het neuken?quote:
quote:
Die aeque blijft verbazen. Eerst horen we dat netkousen en lingerie hem goed staan en nu blijkt hij ook nog een seksgod te zijn.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 09:45 schreef yats het volgende:
[..]
Die aeque blijft verbazen. Eerst horen we dat netkousen en lingerie hem goed staan en nu blijkt hij ook nog een seksgod te zijn.
Goed kapselquote:
had ik ookquote:Op maandag 16 mei 2016 09:47 schreef Belsezar het volgende:
Fucking interne klok, niet verder kunnen slapen
Ik heb momenteel wel een beetje die gare kop jaquote:
Normaal in het weekend slaap ik uit tot een uur of 11, dat gaat nu niet lukkenquote:Op maandag 16 mei 2016 09:54 schreef Allures het volgende:
[..]
had ik ookik wilde een beetje uitslapen maar ben al vanaf half 8 wakker
*kijkt in de spiegel*quote:Op maandag 16 mei 2016 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb momenteel wel een beetje die gare kop ja
ik heb het dus ook over de momenten dat je níet samen bent.quote:Op maandag 16 mei 2016 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Op de momenten dat we niet samen zijn inderdaad, maar zoals ik zei, dat halen we ruim in. Ik neem aan dat ado en jij ook niet continu bij elkaar of fysiek zijn? En ja, dat is soms vervelend maar wist ik vooraf.
Ik was om 06.30 al uit bedquote:Op maandag 16 mei 2016 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, iedereen ziet er duf uit als ie net uit bed komt toch?
o.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was om 06.30 al uit bedGewoon niet genoeg geslapen
Ik ga zo eens onder een goed hete douche, ik heb kussenstreepjes op mijn wang en voorhoofd staanquote:Op maandag 16 mei 2016 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, iedereen ziet er duf uit als ie net uit bed komt toch?
ik ga in bad straksquote:Op maandag 16 mei 2016 10:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga zo eens onder een goed hete douche, ik heb kussenstreepjes op mijn wang en voorhoofd staan
Welk boek en welke serie?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga in bad straks![]()
Twijfel nog of ik m'n boek of m'n serie mee zal nemen
Dat ga ik dus ook niet doen vandaagquote:Op maandag 16 mei 2016 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o.
Dat is vervelend. Dan zou ik vandaag geen vrouwen gaan versieren
met gezelschap, of alleen?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook niet doen vandaagWel vanavond na werk GoT en Penny Dreadful kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |