Wat, is het al een ex? Dat is bijna net zo snel gegaan als een gemiddelde date.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
We krijgen gewoon niet meer info over de ex van yats?
Jammer. Had met die gewoonte op elke 4 uur oude post te reageren toch verwacht dat er nog wel wat kwam
We wachten nog steeds op meer info over jouquote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
Jammer. Had met die gewoonte op elke 4 uur oude post te reageren toch verwacht dat er nog wel wat kwam
Lijk me vrij boeiend, exen van Yatsquote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
Wat valt er te zeggen? Zoveel aandacht verdiend zij niet, daar hou ik het bij.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
goed mee lezen. Ik geef genoeg prijsquote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op meer info over jou
Nope, over een paar weken ga ik weer naar Parijs.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, is het al een ex? Dat is bijna net zo snel gegaan als een gemiddelde date.
Heb je een Franse vriendin?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, over een paar weken ga ik weer naar Parijs.
Mijn chocolade is opquote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Gelukkig is er voor wachten altijd een goede oplossing
Theeen chocolade
![]()
Beetje jammer alleen dat ik dan nooit maar een ons zal gaan wegen
Wow Roy. Heftig. Had ik een paar weken terug ook. Maar gelukkig wel overleefd. Lukt jou ook wel denk ikquote:
Maar ik heb ook geen alcohol!!quote:Op zondag 15 mei 2016 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow Roy. Heftig. Had ik een paar weken terug ook. Maar gelukkig wel overleefd. Lukt jou ook wel denk ik
Amerikaans, maar woonachtig in Parijs.quote:
Hmm.. dan werkt huisdieren aaien erg zen heb ik begrepen.quote:
Dan sheldon maar aaien.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. dan werkt huisdieren aaien erg zen heb ik begrepen.
Of seks ter afleiding. Anders gewoon maar slapen tot morgen de winkels weer open zijn
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.
Echt leuk, veel succes en geluk!quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |