Je zegt het alsof het je is overkomen..quote:Op zondag 15 mei 2016 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Als je een nudie krijgt van je ex, dan is het pas raar.
You go girlquote:Op zondag 15 mei 2016 22:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik heb geleerd van gisteren. Het is gewoon een kuthoer.
Ik denk dat ik dat onder mijn paste knopje ga zetten
Nee dat niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het je is overkomen..
Yvie!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op je eerste ooit?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten mijn eerste nudie.
Mooi zo, hier ook prima. ☺ en rondom fok? Niet echt.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frau
Wel okay hoorMet jou ook? Nog shockende nieuwtjes?
Eerste wat ik dacht.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup. Treurigheid ten top hier wat dat betreft.
Hoiquote:Op zondag 15 mei 2016 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten mijn eerste nudie.
Hoe zijn ze?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet meer geinteresseerd in piemels, ik kijk nu liever naar mieren.
Wowquote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Allures het volgende:
[..]Dat kan echt niet. Als ik nudies had stuurde ik er nu een
Nja helaas een deel ook aan mijzelf te wijten denk ik. Lang geen smartphone gehad dus dat maakt het wat omslachtiger, mja wat is er mis met e-mail of een PM denk ik danquote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Allures het volgende:
[..]Dat kan echt niet. Als ik nudies had stuurde ik er nu een
Nog rustig aan het opstarten, heb ze wat suikerwater gevoerd.quote:
Ja precies. #omdenken. Owja en discriminatie. Ook mensen zonder smartphones verdienen nudiesquote:Op zondag 15 mei 2016 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja helaas een deel ook aan mijzelf te wijten denk ik. Lang geen smartphone gehad dus dat maakt het wat omslachtiger, mja wat is er mis met e-mail of een PM denk ik dan![]()
En dan maar hopen dat het glas niet breekt of het emmertje niet omvaltquote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog rustig aan het opstarten, heb ze wat suikerwater gevoerd.
Koningin heeft wat nieuw broed gelegd, hopelijk zijn ze spoedig een grote, blije familie.
Dit klinkt fijnquote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Emigreren naar een warm, groen eiland.
Preciesquote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja precies. #omdenken. Owja en discriminatie. Ook mensen zonder smartphones verdienen nudies
Japan? Eilanden, dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Emigreren naar een warm, groen eiland.
Ja, dat wordt wel spannend als het er veel zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het glas niet breekt of het emmertje niet omvalt
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja helaas een deel ook aan mijzelf te wijten denk ik. Lang geen smartphone gehad dus dat maakt het wat omslachtiger, mja wat is er mis met e-mail of een PM denk ik dan![]()
Tofquote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koningin heeft wat nieuw broed gelegd, hopelijk zijn ze spoedig een grote, blije familie.
Waarom zou je nudies willen?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Durf ik niet zo goed, straks gaan ze voortijdig dood en moet ik dat daar toegeven.quote:
Dan heb je niet eerst een telefoonnummer ontfutseld.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoiets had ik best 15 jaar geleden gemaild kunnen krijgen ja. Maar voor nu is de kwaliteit van jou en Myr wel wat matig eigenlijkquote:
Mijn armen zijn minstens 3 pixels, mijn lijf minstens 8. De piemel is wel accuraat.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoiets had ik best 15 jaar geleden gemaild kunnen krijgen ja. Maar voor nu is de kwaliteit van jou en Myr wel wat matig eigenlijk![]()
Mja ik zal niet klagen, bedankt voor de moeite
in de zomer zou ik ook wel weer ergens anders naartoe gaanquote:Op zondag 15 mei 2016 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij mag je, al ga ik naar een ander eiland.
Toch lief als iemand je even een herinnering stuurt aan wat je allemaal misloopt op dat momentquote:
Goede Fok!-verhoudingenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn armen zijn minstens 3 pixels, mijn lijf minstens 8. De piemel is wel accuraat.
Leukquote:Op zondag 15 mei 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Durf ik niet zo goed, straks gaan ze voortijdig dood en moet ik dat daar toegeven.
Doe het misschien wel als ze wat meer gesetteld zijn.
Echt vet! Hoor je niet vaak.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Durf ik niet zo goed, straks gaan ze voortijdig dood en moet ik dat daar toegeven.
quote:Op zondag 15 mei 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah een expertquote:Op zondag 15 mei 2016 23:14 schreef Allures het volgende:
Ik vind nudies wel lief. Maar ik krijg ze ook alleen van lieve mensen
Wil je weten of jouw foto's als nudies moeten worden geclassificeerd?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah een expert
Zijn het ook nog nudies als iemand (weinigverhullende) lingerie aan heeft?
haha nee. Vroeg met mij gewoon ineens af. Nog nooit eerder over nagedacht.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je weten of jouw foto's als nudies moeten worden geclassificeerd?
Oké.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:26 schreef netchip het volgende:
Binnenkort beginnen met profielwerkstuk, heel veel zin in!
Waar ga je het over schrijven?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:26 schreef netchip het volgende:
Binnenkort beginnen met profielwerkstuk, heel veel zin in!
Waarschijnlijk de groepentheoretische achtergrond van matrices.quote:
Hehe, als je het spannend vindt komt dat vast goed.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de groepentheoretische achtergrond van matrices.
Klinkt leuk! Heb je ook zo'n doorzichte mierenhoop?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Heb je ook zo'n doorzichte mierenhoop?
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah een expert
Zijn het ook nog nudies als iemand (weinigverhullende) lingerie aan heeft?
Vet! Gaan we deze zomer nog op stenenjacht?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.
Stel dat ze het goed doen de komende maanden, dan ga ik in de zomer een echte grotere bak inrichten denk ik.
Ik zie het nu voor me.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.
Matrassen?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.
Stel dat ze het goed doen de komende maanden, dan ga ik in de zomer een echte grotere bak inrichten denk ik.
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Vet! Gaan we deze zomer nog op stenenjacht?
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.quote:
Stenenjacht? Bepaalde soorten mineralen vinden?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.
Ow da's wel heel klein jaquote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.
[..]
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.
Prima! Ik moet zelf deze zomer vrij veel werken dus dat word inderdaad even kijken welk weekend het handigste uit komt. Komt kaneel ook mee?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.
Ja ik ga misschien ook nog wat zomerwerk zoeken, dus voorlopig weet ik het allemaal nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Prima! Ik moet zelf deze zomer vrij veel werken dus dat word inderdaad even kijken welk weekend het handigste uit komt. Komt kaneel ook mee?
Ja, in Winterswijk in de steengroeve. Al ga ik meer voor de fossielen aangezien ik weinig van mineralen weet en ze waarschijnlijk niet zou herkennen. Of loka moet me erop attenderen natuurlijk. Wil je mee?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef netchip het volgende:
[..]
Stenenjacht? Bepaalde soorten mineralen vinden?Klinkt leuk.
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, in Winterswijk in de steengroeve. Al ga ik meer voor de fossielen aangezien ik weinig van mineralen weet en ze waarschijnlijk niet zou herkennen. Of loka moet me erop attenderen natuurlijk. Wil je mee?
Lafaard.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.Ze zouden me een beetje raar aankijken dat ik met mensen, die ik niet in het echt ken, fossielen en stenen ga zoeken.
Als je het zo zegt klinkt het wel heel horrorfilm jaquote:Op zondag 15 mei 2016 23:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.Ze zouden me een beetje raar aankijken dat ik met mensen, die ik niet in het echt ken, fossielen en stenen ga zoeken.
Wat, is het al een ex? Dat is bijna net zo snel gegaan als een gemiddelde date.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
We krijgen gewoon niet meer info over de ex van yats?
Jammer. Had met die gewoonte op elke 4 uur oude post te reageren toch verwacht dat er nog wel wat kwam
We wachten nog steeds op meer info over jouquote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
Jammer. Had met die gewoonte op elke 4 uur oude post te reageren toch verwacht dat er nog wel wat kwam
Lijk me vrij boeiend, exen van Yatsquote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
Wat valt er te zeggen? Zoveel aandacht verdiend zij niet, daar hou ik het bij.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:47 schreef Allures het volgende:
goed mee lezen. Ik geef genoeg prijsquote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op meer info over jou
Nope, over een paar weken ga ik weer naar Parijs.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, is het al een ex? Dat is bijna net zo snel gegaan als een gemiddelde date.
Heb je een Franse vriendin?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, over een paar weken ga ik weer naar Parijs.
Mijn chocolade is opquote:Op zondag 15 mei 2016 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Gelukkig is er voor wachten altijd een goede oplossing
Theeen chocolade
![]()
Beetje jammer alleen dat ik dan nooit maar een ons zal gaan wegen
Wow Roy. Heftig. Had ik een paar weken terug ook. Maar gelukkig wel overleefd. Lukt jou ook wel denk ikquote:
Maar ik heb ook geen alcohol!!quote:Op zondag 15 mei 2016 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow Roy. Heftig. Had ik een paar weken terug ook. Maar gelukkig wel overleefd. Lukt jou ook wel denk ik
Amerikaans, maar woonachtig in Parijs.quote:
Hmm.. dan werkt huisdieren aaien erg zen heb ik begrepen.quote:
Dan sheldon maar aaien.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. dan werkt huisdieren aaien erg zen heb ik begrepen.
Of seks ter afleiding. Anders gewoon maar slapen tot morgen de winkels weer open zijn
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.
Echt leuk, veel succes en geluk!quote:Op maandag 16 mei 2016 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Via internet, vorig jaar augustus/september drie dates gehad en contact gehouden tien ze weer naar de VS terug moest. Sinds maart woont ze in Parijs en sinds een week of zeven (tien ik daar was) zijn we een stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |