Die xpoles klemmen muurvast.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:37 schreef Allures het volgende:
Of van die klem dingen. Maar met een gewicht er onder klinkt veiliger ja
Ik wel.quote:
Ik zou niet beginnen met n paal van 800 euro hoor, of n vaste..quote:Op zondag 15 mei 2016 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die xpoles klemmen muurvast.
Juist de goedkope podiumpalen zijn onveilig.
ik wil geen paal in de woonkamer, ook niet met plantjesquote:Op zondag 15 mei 2016 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
Je kan altijd nog gaten boren en plantjes in je paal hangen.
Maar ik zou ook niet besparen op veiligheid.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou niet beginnen met n paal van 800 euro hoor, of n vaste..
Als t niks is, ben je je geld kwijt. Kan later altijd nog duur gaan doen.
Nee, dat zou ik ook niet doenquote:Op zondag 15 mei 2016 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik zou ook niet besparen op veiligheid.
En vast is niet vast als in dat je hem niet binnen 10 minuten op of afgebouwd hebt he.
Podiumpalen gebruiken ze eigenlijk alleen als er geen mogelijkheid is om te klemmen.
En die zijn meer werk om op te zetten dan een vaste paal.
Maar de goedkope hebben vaak te weinig gewicht om veilig te zijn.
De xpoles hebben in totaal bijna 100kg gewicht. En dat is geen overbodige luxe.
Maar ik zou sowieso niet meteen zelf een paal aanschaffen.
Uhm nee. Als eerste ga je vaak gewoon een beetje draaien. En dat levert dus juist de meeste kracht op dat podium.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen
En ik kan me voorstellen dat je met dingen begint die qua zwaartepunt vrij dicht bij de paal liggen en ook niet 'wild' zijn ofzo. Lijkt me dat zo'n podiumpaal dan wel veilig is.
Als je andere dingen gaat doen wordt t natuurlijk instabiel. Dan zou ik idd ook gaan kijken naar iets 'vasters'.
Maar goed. Denk dat je alleen n paal in huis zou nemen als je er ook echt veel mee wil trainen en dan zou je wel n dure kunnen nemen ja.
Goede kont ja?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:03 schreef Allures het volgende:
100 kg trek ik zo om met mijn dikke reet
Maar ik ben net mijn overnight oats aan het maken dus komt goed
#doorzettingsvermogen
100 kilo op een breedte van 2 meter niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:03 schreef Allures het volgende:
100 kg trek ik zo om met mijn dikke reet
Maar ik ben net mijn overnight oats aan het maken dus komt goed
#doorzettingsvermogen
ok. Kan ik me moeilijk voorstellen als ie 100kg weegt, maar ik geloof jequote:Op zondag 15 mei 2016 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee. Als eerste ga je vaak gewoon een beetje draaien. En dat levert dus juist de meeste kracht op dat podium.
En een "vaste" paal is dus makkelijker op te zetten en af te breken dan een podium paal.
quote:Op zondag 15 mei 2016 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
100 kilo op een breedte van 2 meter niet.
Trust me, ik dacht dat ook in het begin. Maar ik ben er met volle vaart met 85 kilo ingesprongen en niks aan het handje.
Als je goed oplet bij de striptease lessen, staat die paal binnen een mum van tijdquote:Op zondag 15 mei 2016 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehh, ik bedoel dus dat ik me niet kan voorstellen dat ik zo'n paal gemakkelijk op zou kunnen zetten he
Dat kan Ado zo doen, en anders leen ik hem wel een boormachinequote:Op zondag 15 mei 2016 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehh, ik bedoel dus dat ik me niet kan voorstellen dat ik zo'n paal gemakkelijk op zou kunnen zetten he
Ja helaas worden er best wel wat dingen verkocht die er eigenlijk niet voor bedoeld zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok. Kan ik me moeilijk voorstellen als ie 100kg weegt, maar ik geloof je
Ik was gewoon voor de gein wat rond aan t kijken en kwam daar bij uit.
dat is toch niet leukquote:Op zondag 15 mei 2016 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helaas worden er best wel wat dingen verkocht die er eigenlijk niet voor bedoeld zijn.
Ik kan via onze leverancier zelfs palen kopen. Staat dus alleen in kleine lettertjes bij dat ze niet voor echt gebruik zijn, maar dus meer om een beetje geil omheen te dansen.
Losse paal is geen 100kg he. Dat is dus juist de podiumpaal, en daarom zijn die ook zo'n werk om op te zetten.je sjouwt je sowieso al een breuk.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ooo, ik begreep t verkeerd dus!quote:Op zondag 15 mei 2016 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Losse paal is geen 100kg he. Dat is dus juist de podiumpaal, en daarom zijn die ook zo'n werk om op te zetten.je sjouwt je sowieso al een breuk.
Maar een vaste paal die dus elke keer gewoon dezelfde lengte kan houden is echt heel snel te doen. En ja, ook voor een vrouw
Geen flaneren langs de feestjes voor jou?quote:
Jatoch?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Pinksterfeestjes? Ik wist niet eens dat die bestonden.
Whehe nee, ben blij dat ik thuis zit.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen flaneren langs de feestjes voor jou?
Lekker opvallend tochquote:Op zondag 15 mei 2016 21:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom ben je een rode ananas? Waarom wisselt iedereen van plaatje
Ga lekker zelf naar buiten en feesten. Lass mich in ruhe.quote:
Denk omdat ze wat prikkelbaar is in de tijd van de maandquote:Op zondag 15 mei 2016 21:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom ben je een rode ananas? Waarom wisselt iedereen van plaatje
Nee je klemt hem. Dus je hoeft niks te boren verder. En het verstellen gaat dus door middel van een schroefdraad die in de paal zit.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ooo, ik begreep t verkeerd dus!
En dan moeten er wel schroeven in t plafond en de vloer toch? Dat zou bij ons niet eens kunnen. Je zou m moeten kunnen verstellen ofzo?
This is why you're single.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk omdat ze wat prikkelbaar is in de tijd van de maand
Nee geen zin inquote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Whehe nee, ben blij dat ik thuis zit.
[..]
Lekker opvallend tochwie nog meer?
[..]
Ga lekker zelf naar buiten en feesten. Lass mich in ruhe.
Zal ik weer terug gaan naar m'n faxie?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:19 schreef Allures het volgende:
Gewoon iedereen!
ik weet het nietonderbuik gevoeltje
hm, omdat je zei dat ie op 1 maat kon blijven.. Dat is idd handiger dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je klemt hem. Dus je hoeft niks te boren verder. En het verstellen gaat dus door middel van een schroefdraad die in de paal zit.
Neuh, dat gaat nog niet zo snel. Paar berichten heen en weer gestuurd maar meer nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, wat ben je positief.
Heeft die Zweedse van gisteravond je nudies gestuurd of iets?
Neeeeeeeeee ik was dol op je poes.quote:
Wat zeg je nu?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:23 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik was dol op je poes.![]()
(en ja dit komt er ongetwijfeld fout uit.)
Ja jij hoeft hem dan niet elke leer te verstellen.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hm, omdat je zei dat ie op 1 maat kon blijven.. Dat is idd handiger dan.
Vind ik alsnog 800 euro wel vrij veel geld
dat laatste vind ik nog wel gaan qua bedrag.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij hoeft hem dan niet elke leer te verstellen.
En de podiumpalen zijn rond de 800.
De normale liggen rond de 150.
Nee dat telt nietquote:Op zondag 15 mei 2016 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt nog een dagje om het goed te maken
Okquote:Op zondag 15 mei 2016 21:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee dat telt niet
En met 1 dag trek je 2 dagen niet recht natuurlijk
Oud spookjequote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Whehe nee, ben blij dat ik thuis zit.
[..]
Lekker opvallend tochwie nog meer?
[..]
Ga lekker zelf naar buiten en feesten. Lass mich in ruhe.
Hoe komt t?quote:
Drukke week, weinig slaap, en zal wel in verband staan met 't feit dat ik al 2 weken last heb van m'n keel.quote:
Kwartje viel te laat hier.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:14 schreef Californium het volgende:
Apart die exen. Mijne stuurde mij gister dat het uit is met z'n vriendin...
Hm, al naar de dokter geweest? Beterschap iig!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Drukke week, weinig slaap, en zal wel in verband staan met 't feit dat ik al 2 weken last heb van m'n keel.
Misschien een standaard bericht en sta je nog in haar contactenlijst. Vind je het heel interessant? ...
Lekker negeren.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, al naar de dokter geweest? Beterschap iig!
En dat zou kunnen, ik spreek haar eigenlijk bijna niet meer, zeker na ons laatste gesprek op haar verjaardag. Ook geen behoefte verder daartoe. Al kreeg ik laatst ook ineens een gefeliciteerd van haar over mijn nieuwe relatie?
Oh en allures, ze woont al twee jaar samen met haar nieuwe vriend. Ik denk dat ik me bij cali aansluit dat exen gewoon vreemd zijn.
Dit. Yats snapt overduidelijk mijn post nietquote:Op zondag 15 mei 2016 22:18 schreef Allures het volgende:
Ik zie niet zo wat er vreemd aan is
Vooral niet aangezien ze duidelijk gewoon verder is gegaan met haar leven
Vreemd als in, waarom stuur je zo'n bericht naar iemand die je eigenlijk nooit meer spreekt? Dat laatste hebben we beide gedaan, dat is niet nieuwswaardig lijkt me.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:18 schreef Allures het volgende:
Ik zie niet zo wat er vreemd aan is
Vooral niet aangezien ze duidelijk gewoon verder is gegaan met haar leven
Ik heb geen exenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nooit meer wat van mijn exen gehoord
ik bedoelde ook van de ex van yatsquote:Op zondag 15 mei 2016 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit. Yats snapt overduidelijk mijn post niet
Gast, waar de fuck maak je je druk over, je hebt toch chickiequote:Op zondag 15 mei 2016 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vreemd als in, waarom stuur je zo'n bericht naar iemand die je eigenlijk nooit meer spreekt? Dat laatste hebben we beide gedaan, dat is niet nieuwswaardig lijkt me.
waarom lees je er meer in als je allebei verder bent gegaan?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vreemd als in, waarom stuur je zo'n bericht naar iemand die je eigenlijk nooit meer spreekt? Dat laatste hebben we beide gedaan, dat is niet nieuwswaardig lijkt me.
Tja, waarom feliciteerde jij haar nog met haar verjaardag via whatsapp? Dat vond ik ook vreemd gezien jullie historie.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
dus het laatste contact was ook nog op zijn initiatief maar nu zij het doet is het raar?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, waarom feliciteerde jij haar nog met haar verjaardag via whatsapp? Dat vond ik ook vreemd gezien jullie historie.
Correct. Maar hij kan nu verontwaardigd doen omdat hij een relatie heeft, of zo.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:34 schreef Allures het volgende:
[..]
dus het laatste contact was ook nog op zijn initiatief maar nu zijn het doet is het raar?
Ik volg het steeds minder
Volgens mij ziet yats weer mensen die seks met hem willen waar ze er niet zijn. Classic.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:34 schreef Allures het volgende:
[..]
dus het laatste contact was ook nog op zijn initiatief maar nu zijn het doet is het raar?
Ik volg het steeds minder
Ow mag het dan pas?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Correct. Maar hij kan nu verontwaardigd doen omdat hij een relatie heeft, of zo.
ik ook niet maar ik heb geleerd van gisteren. Het is gewoon een kuthoer.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind een verhuisbericht nou niet echt heel raar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |