Hm, al naar de dokter geweest? Beterschap iig!quote:Op zondag 15 mei 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Drukke week, weinig slaap, en zal wel in verband staan met 't feit dat ik al 2 weken last heb van m'n keel.
Misschien een standaard bericht en sta je nog in haar contactenlijst. Vind je het heel interessant? ...
Lekker negeren.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, al naar de dokter geweest? Beterschap iig!
En dat zou kunnen, ik spreek haar eigenlijk bijna niet meer, zeker na ons laatste gesprek op haar verjaardag. Ook geen behoefte verder daartoe. Al kreeg ik laatst ook ineens een gefeliciteerd van haar over mijn nieuwe relatie?
Oh en allures, ze woont al twee jaar samen met haar nieuwe vriend. Ik denk dat ik me bij cali aansluit dat exen gewoon vreemd zijn.
Dit. Yats snapt overduidelijk mijn post nietquote:Op zondag 15 mei 2016 22:18 schreef Allures het volgende:
Ik zie niet zo wat er vreemd aan is
Vooral niet aangezien ze duidelijk gewoon verder is gegaan met haar leven
Vreemd als in, waarom stuur je zo'n bericht naar iemand die je eigenlijk nooit meer spreekt? Dat laatste hebben we beide gedaan, dat is niet nieuwswaardig lijkt me.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:18 schreef Allures het volgende:
Ik zie niet zo wat er vreemd aan is
Vooral niet aangezien ze duidelijk gewoon verder is gegaan met haar leven
Ik heb geen exenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nooit meer wat van mijn exen gehoord
ik bedoelde ook van de ex van yatsquote:Op zondag 15 mei 2016 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit. Yats snapt overduidelijk mijn post niet
Gast, waar de fuck maak je je druk over, je hebt toch chickiequote:Op zondag 15 mei 2016 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vreemd als in, waarom stuur je zo'n bericht naar iemand die je eigenlijk nooit meer spreekt? Dat laatste hebben we beide gedaan, dat is niet nieuwswaardig lijkt me.
waarom lees je er meer in als je allebei verder bent gegaan?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vreemd als in, waarom stuur je zo'n bericht naar iemand die je eigenlijk nooit meer spreekt? Dat laatste hebben we beide gedaan, dat is niet nieuwswaardig lijkt me.
Tja, waarom feliciteerde jij haar nog met haar verjaardag via whatsapp? Dat vond ik ook vreemd gezien jullie historie.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
dus het laatste contact was ook nog op zijn initiatief maar nu zij het doet is het raar?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, waarom feliciteerde jij haar nog met haar verjaardag via whatsapp? Dat vond ik ook vreemd gezien jullie historie.
Correct. Maar hij kan nu verontwaardigd doen omdat hij een relatie heeft, of zo.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:34 schreef Allures het volgende:
[..]
dus het laatste contact was ook nog op zijn initiatief maar nu zijn het doet is het raar?
Ik volg het steeds minder
Volgens mij ziet yats weer mensen die seks met hem willen waar ze er niet zijn. Classic.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:34 schreef Allures het volgende:
[..]
dus het laatste contact was ook nog op zijn initiatief maar nu zijn het doet is het raar?
Ik volg het steeds minder
Ow mag het dan pas?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Correct. Maar hij kan nu verontwaardigd doen omdat hij een relatie heeft, of zo.
ik ook niet maar ik heb geleerd van gisteren. Het is gewoon een kuthoer.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind een verhuisbericht nou niet echt heel raar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |