dat is toch niet leukquote:Op zondag 15 mei 2016 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helaas worden er best wel wat dingen verkocht die er eigenlijk niet voor bedoeld zijn.
Ik kan via onze leverancier zelfs palen kopen. Staat dus alleen in kleine lettertjes bij dat ze niet voor echt gebruik zijn, maar dus meer om een beetje geil omheen te dansen.
Losse paal is geen 100kg he. Dat is dus juist de podiumpaal, en daarom zijn die ook zo'n werk om op te zetten.je sjouwt je sowieso al een breuk.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehh, ik bedoel dus dat ik me niet kan voorstellen dat ik zo'n paal gemakkelijk op zou kunnen zetten he
Ooo, ik begreep t verkeerd dus!quote:Op zondag 15 mei 2016 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Losse paal is geen 100kg he. Dat is dus juist de podiumpaal, en daarom zijn die ook zo'n werk om op te zetten.je sjouwt je sowieso al een breuk.
Maar een vaste paal die dus elke keer gewoon dezelfde lengte kan houden is echt heel snel te doen. En ja, ook voor een vrouw
Geen flaneren langs de feestjes voor jou?quote:
Jatoch?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Pinksterfeestjes? Ik wist niet eens dat die bestonden.
Whehe nee, ben blij dat ik thuis zit.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen flaneren langs de feestjes voor jou?
Lekker opvallend tochquote:Op zondag 15 mei 2016 21:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom ben je een rode ananas? Waarom wisselt iedereen van plaatje
Ga lekker zelf naar buiten en feesten. Lass mich in ruhe.quote:
Denk omdat ze wat prikkelbaar is in de tijd van de maandquote:Op zondag 15 mei 2016 21:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Waarom ben je een rode ananas? Waarom wisselt iedereen van plaatje
Nee je klemt hem. Dus je hoeft niks te boren verder. En het verstellen gaat dus door middel van een schroefdraad die in de paal zit.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ooo, ik begreep t verkeerd dus!
En dan moeten er wel schroeven in t plafond en de vloer toch? Dat zou bij ons niet eens kunnen. Je zou m moeten kunnen verstellen ofzo?
This is why you're single.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk omdat ze wat prikkelbaar is in de tijd van de maand
Nee geen zin inquote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Whehe nee, ben blij dat ik thuis zit.
[..]
Lekker opvallend tochwie nog meer?
[..]
Ga lekker zelf naar buiten en feesten. Lass mich in ruhe.
Zal ik weer terug gaan naar m'n faxie?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:19 schreef Allures het volgende:
Gewoon iedereen!
ik weet het nietonderbuik gevoeltje
hm, omdat je zei dat ie op 1 maat kon blijven.. Dat is idd handiger dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je klemt hem. Dus je hoeft niks te boren verder. En het verstellen gaat dus door middel van een schroefdraad die in de paal zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |