Waar ga je het over schrijven?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:26 schreef netchip het volgende:
Binnenkort beginnen met profielwerkstuk, heel veel zin in!
Waarschijnlijk de groepentheoretische achtergrond van matrices.quote:
Hehe, als je het spannend vindt komt dat vast goed.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:29 schreef netchip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de groepentheoretische achtergrond van matrices.
Klinkt leuk! Heb je ook zo'n doorzichte mierenhoop?quote:Op zondag 15 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog rustig aan het opstarten, heb ze wat suikerwater gevoerd.
Koningin heeft wat nieuw broed gelegd, hopelijk zijn ze spoedig een grote, blije familie.
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Heb je ook zo'n doorzichte mierenhoop?
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah een expert
Zijn het ook nog nudies als iemand (weinigverhullende) lingerie aan heeft?
Vet! Gaan we deze zomer nog op stenenjacht?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.
Stel dat ze het goed doen de komende maanden, dan ga ik in de zomer een echte grotere bak inrichten denk ik.
Ik zie het nu voor me.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.
Matrassen?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van gips met glas ervoor. Dus kun je mooi inkijken.
Stel dat ze het goed doen de komende maanden, dan ga ik in de zomer een echte grotere bak inrichten denk ik.
quote:Op zondag 15 mei 2016 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat netkousen en lingerie aeque goed zouden staan.
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Vet! Gaan we deze zomer nog op stenenjacht?
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.quote:
Stenenjacht? Bepaalde soorten mineralen vinden?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.
Ow da's wel heel klein jaquote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja! Spreken we nog af, nog even afwachten welke weekenden er wel en niet overblijven.
[..]
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.
Prima! Ik moet zelf deze zomer vrij veel werken dus dat word inderdaad even kijken welk weekend het handigste uit komt. Komt kaneel ook mee?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Is nu maar 10 bij 18 cm groot, daar groeien ze na een tijdje wel uit.
Ja ik ga misschien ook nog wat zomerwerk zoeken, dus voorlopig weet ik het allemaal nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Prima! Ik moet zelf deze zomer vrij veel werken dus dat word inderdaad even kijken welk weekend het handigste uit komt. Komt kaneel ook mee?
Ja, in Winterswijk in de steengroeve. Al ga ik meer voor de fossielen aangezien ik weinig van mineralen weet en ze waarschijnlijk niet zou herkennen. Of loka moet me erop attenderen natuurlijk. Wil je mee?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:39 schreef netchip het volgende:
[..]
Stenenjacht? Bepaalde soorten mineralen vinden?Klinkt leuk.
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, in Winterswijk in de steengroeve. Al ga ik meer voor de fossielen aangezien ik weinig van mineralen weet en ze waarschijnlijk niet zou herkennen. Of loka moet me erop attenderen natuurlijk. Wil je mee?
Lafaard.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.Ze zouden me een beetje raar aankijken dat ik met mensen, die ik niet in het echt ken, fossielen en stenen ga zoeken.
Als je het zo zegt klinkt het wel heel horrorfilm jaquote:Op zondag 15 mei 2016 23:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, heb alleen geen idee hoe ik het aan m'n ouders zou moeten uitleggen.Ze zouden me een beetje raar aankijken dat ik met mensen, die ik niet in het echt ken, fossielen en stenen ga zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |