quote:Op maandag 16 mei 2016 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook niet doen vandaagWel vanavond na werk GoT en Penny Dreadful kijken
Alleen. Even niet onder de mensen zijn. Was gisteren al druk genoeg. Heb wat rust in m'n kop nodigquote:
dat is soms ook gewoon lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen. Even niet onder de mensen zijn. Was gisteren al druk genoeg. Heb wat rust in m'n kop nodig
Het was gister wel lekker ende gezellig hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is soms ook gewoon lekker![]()
Ik ben wat besluiteloos vandaag, kom er ook al niet uit wat ik ga eten als ontbijt
En dit seizoen zijn Dracula en Dr. Jekyll van de partijquote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke serieEn Eva
green
[ afbeelding ]
Kan.. Maar denk dat ik gewoon voor Cruesli met yoghurt ga.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was gister wel lekker ende gezellig hoorMaar vandaag even een rustig dagje
Tis al laat, maak er een luxe brunch van
quote:
lol, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde meer met het deel eens dat je gewoon contact niet op zo'n manier kan inhalen. Zo werkt het niet.quote:
Yupsquote:Op maandag 16 mei 2016 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dit seizoen zijn Dracula en Dr. Jekyll van de partij
Mwah, dat is al duidelijk na de eerste aflevering.quote:
Hier zit het potdichtquote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Zulk mooi weer is het niet op deze vrije dag, maar wel bijzonder rustig hier
Iedereen bezig met de jaarlijks verplichte pinkster sex marathonquote:Op maandag 16 mei 2016 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Zulk mooi weer is het niet op deze vrije dag, maar wel bijzonder rustig hier
Ohw, was die verplicht?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen bezig met de jaarlijks verplichte pinkster sex marathon
Gvd Yv, je hebt nu een smartphone dus geen excuus meer dat je niet 24/7 je mail kunt lezen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, was die verplicht?![]()
Verkeerde memo gekregen dan.
Ja maar gisteren was het een zondag en vandaag ook een soort zondagquote:Op maandag 16 mei 2016 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gvd Yv, je hebt nu een smartphone dus geen excuus meer dat je niet 24/7 je mail kunt lezen.
Zondag is een achterhaald conceptquote:Op maandag 16 mei 2016 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar gisteren was het een zondag en vandaag ook een soort zondag![]()
Irritant wijf in die serie.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijke serieEn Eva
green
[ afbeelding ]
ja daarom ook die seksmarathon, ga je vanzelf zweten.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik merk het
En het is ook nog eens koud![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |