maar die tietenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik zou er bijna GoT voor af zetten.
Daarom ff als dat wicht in beeld komt, alleen die wezenloze semi interessante kijk mij eens kunnen acteren uitdrukking op die kop alquote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik zou er bijna GoT voor af zetten.
Het gevolg in deze is juist veel trekken.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef Allures het volgende:
Ik zou het ook niet trekken. Maar goed, soms wordt je verliefd. Dat kan sneller gaan dan dat je slimme beslissingen kunt maken
dus je mag me nietquote:Op maandag 16 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij heb gewoon ergens halverwege de pijpleiding besloten dat alles en iedereen die ik mooi, leuk en aantrekkelijk vind niks vind. Dat mag. Ik slaap er niet minder om.
Rare conclusies trek jijquote:
serieuze ik hou van je put a baby in my belly liefde?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zouden jullie het minimum wat je nog prima te doen vindt vinden voor de frequentie van het zien van je geliefde?
Dat ligt denk ik wel heel erg aan de situatie,quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zouden jullie het minimum wat je nog prima te doen vindt vinden voor de frequentie van het zien van je geliefde?
Nou ja, gewoon wanneer het serieus is ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Allures het volgende:
[..]
serieuze ik hou van je put a baby in my bellen liefde?
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Allures het volgende:
[..]
serieuze ik hou van je put a baby in my bellen liefde?
1x in de week, misschien 10 dagenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon wanneer het serieus is ja.
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!quote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt nooit een relatie op afstand willen, hoe triest en veelzeggend is het trouwens als je niet al tientallen geschikte mensen om mee te paren kunt vinden in een straal van 10 kilometer
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!
Als je echt gek op iemand bent dan wil je iedere seconde bij elkaar zijn de rest van je leven en baal je dat je elkaar niet eerder tegen bent gekomen, die tijd wil je zelfs inhalen dus je neukt bergen omver en slaapt amper omdat je elkaar alles wil vertellen, alles wat minder aanvoelt telt helemaal niet mee, dan heb je het simpelweg nog nooit ervarenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
genoeg manne die zelf gewoon graag kinderen willen hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een man wil niet horen dat ie een baby in je buik moet stoppen.
Wat ik stel hoeft andersom natuurlijk niet zo te zijn he?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vindt mij wel leuk, vandaar![]()
T was n grapje btw :
Nou ja voor de juiste vagina fiets ik nog wel een stukje door hoor maar relatiemateriaal moet echt wel dichtbij me zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!
Maar dan nog denk ik dat er maar weinig het op die manier willen horen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
genoeg manne die zelf gewoon graag kinderen willen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |