maar die tietenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik zou er bijna GoT voor af zetten.
Daarom ff als dat wicht in beeld komt, alleen die wezenloze semi interessante kijk mij eens kunnen acteren uitdrukking op die kop alquote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik zou er bijna GoT voor af zetten.
Het gevolg in deze is juist veel trekken.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef Allures het volgende:
Ik zou het ook niet trekken. Maar goed, soms wordt je verliefd. Dat kan sneller gaan dan dat je slimme beslissingen kunt maken
dus je mag me nietquote:Op maandag 16 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij heb gewoon ergens halverwege de pijpleiding besloten dat alles en iedereen die ik mooi, leuk en aantrekkelijk vind niks vind. Dat mag. Ik slaap er niet minder om.
Rare conclusies trek jijquote:
serieuze ik hou van je put a baby in my belly liefde?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zouden jullie het minimum wat je nog prima te doen vindt vinden voor de frequentie van het zien van je geliefde?
Dat ligt denk ik wel heel erg aan de situatie,quote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zouden jullie het minimum wat je nog prima te doen vindt vinden voor de frequentie van het zien van je geliefde?
Nou ja, gewoon wanneer het serieus is ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Allures het volgende:
[..]
serieuze ik hou van je put a baby in my bellen liefde?
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Allures het volgende:
[..]
serieuze ik hou van je put a baby in my bellen liefde?
1x in de week, misschien 10 dagenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon wanneer het serieus is ja.
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!quote:Op maandag 16 mei 2016 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt nooit een relatie op afstand willen, hoe triest en veelzeggend is het trouwens als je niet al tientallen geschikte mensen om mee te paren kunt vinden in een straal van 10 kilometer
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!
Als je echt gek op iemand bent dan wil je iedere seconde bij elkaar zijn de rest van je leven en baal je dat je elkaar niet eerder tegen bent gekomen, die tijd wil je zelfs inhalen dus je neukt bergen omver en slaapt amper omdat je elkaar alles wil vertellen, alles wat minder aanvoelt telt helemaal niet mee, dan heb je het simpelweg nog nooit ervarenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
genoeg manne die zelf gewoon graag kinderen willen hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een man wil niet horen dat ie een baby in je buik moet stoppen.
Wat ik stel hoeft andersom natuurlijk niet zo te zijn he?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vindt mij wel leuk, vandaar![]()
T was n grapje btw :
Nou ja voor de juiste vagina fiets ik nog wel een stukje door hoor maar relatiemateriaal moet echt wel dichtbij me zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is dat toch met die 10km?! Dat is echt niks!
Maar dan nog denk ik dat er maar weinig het op die manier willen horen.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
genoeg manne die zelf gewoon graag kinderen willen hoor
Nou het klinkt eigenlijk helemaal niet als iets wat ik ooit zou willen dit. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je echt gek op iemand bent dan wil je iedere seconde bij elkaar zijn de rest van je leven en baal je dat je elkaar niet eerder tegen bent gekomen, die tijd wil je zelfs inhalen dus je neukt bergen omver en slaapt amper omdat je elkaar alles wil vertellen, alles wat minder aanvoelt telt helemaal niet mee, dan heb je het simpelweg nog nooit ervaren
Klopt maar daarom ben ik ook warmbloedig en jij Calvinistisch gebondenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou het klinkt eigenlijk helemaal niet als iets wat ik ooit zou willen dit. :$
is vast ook n fetisj voorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog denk ik dat er maar weinig het op die manier willen horen.
Eva green is zeker niet lelijk. Dat het niet jouw smaak is ok. Niet iedereen lust kaviaar.quote:
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar daarom ben ik ook warmbloedig en jij Calvinistisch gebonden
Ik dacht even dat warmbloedig een eufemisme voor Marokkaan was.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar daarom ben ik ook warmbloedig en jij Calvinistisch gebonden
Ik vond het wel een geile en treffende uitspraak en neuken omdat je elkaars ongeboren kinderen in beider ogen ziet is gewoonquote:Op maandag 16 mei 2016 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog denk ik dat er maar weinig het op die manier willen horen.
ik voel me persoonlijk meer n koteletjequote:Op maandag 16 mei 2016 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eva green is zeker niet lelijk. Dat het niet jouw smaak is ok. Niet iedereen lust kaviaar.
Nou dat bevestigd mijn punt dan wel natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond het wel een geile en treffende uitspraak en neuken omdat je elkaars ongeboren kinderen in beider ogen ziet is gewoon
Dit dus, 100 procentquote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef Allures het volgende:
Ik bedoelde ook alleen maar of het serieus was of niet
Is het een 'we zien wel' of een 'hij is het!!'
Ik heb win 10, maar ben geen expert.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef FrauMilena het volgende:
Zou niet 24/7 op iemands lip willen zitten tbh.
Maar goed, ik had een vraag. Iemand aanwezig die het e.e.a. weet van Windows 10?
schaar je jezelf nu onder normaal?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat bevestigd mijn punt dan wel natuurlijk.
Als jij het een goede uitspraak vind dan vinden normale mannen het niks.
Wilde jij zeggen dat ik niet normaal ben dan???!!!quote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
schaar je jezelf nu onder normaal?
Maar dan wel een mals lamskoteletjequote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik voel me persoonlijk meer n koteletje
komt t vaak voor dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef All-out het volgende:
[..]
ik vind het wel een soort van sexy altijd
Hier op fok JB?quote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
schaar je jezelf nu onder normaal?
het was n vraag hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wilde jij zeggen dat ik niet normaal ben dan???!!!
maakt niet uit, ik vind koteletjes sowieso lekkerquote:Op maandag 16 mei 2016 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan wel een mals lamskoteletje
Ik zou met geen enkele ex meer klikken vrees ik, dat was toen en nu is nuquote:Op maandag 16 mei 2016 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik herken ook wel dat alles willen weten en t soms jammer vinden dat ik m niet eerder heb leren kennen, maar tegelijkertijd denk ik dat t nooit wat was geworden tussen ons als ik m op z'n 17e ofzo had leren kennen, want toen was hij totaal niet mijn type
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |