Deze opmerking zou in de Bijbel des heren Gods kunnen hebben gestaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jessica Alba is een gedrocht.
Groetjes.
platte kar genotquote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
NL 11e
Huldiging op het museumplein genot
hoe johannes_vermeer en die koffieplanter elkaar afmakenquote:
Subtiel.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jessica Alba is een gedrocht.
Groetjes.
Bloemetjes.quote:
Nee man, dikke bullshitquote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
Maar de nieuwe opbouw van de stemmen is wel leuker dan jury+televoting combineerd.
Jij hebt het esf nuchter gekeken?quote:
ik vond Oekraïne en Rusland echt superkut. Bijna alles was superkut. Echt alles was superkut. Het nieuwe voten was ook kut. Wat wen doorgestoken kaart zeg_0-quote:Op zondag 15 mei 2016 00:42 schreef heywoodu het volgende: Dit is echt de slechtste winnaar die ik me kan herinneren, gigantische anticlimax dit. Zelfs het liedje van de Rus was veel beter.
Nee. Werk je eerst toe naar een uitslag, blijkt het vervolgens 80% doodgestoken kaart te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
Maar de nieuwe opbouw van de stemmen is wel leuker dan jury+televoting combineerd.
quote:
Fylaxquote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
als nederland niet in top 3 zit stop ik met fok
Zeker. Dit was epischquote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef beantherio het volgende:
Geen probleem. Dit ESF is alleen raadgevend.
Wat..quote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Werk je eerst toe naar een uitslag, blijkt het vervolgens 80% doodgestoken kaart te zijn.
De vorige keer dat iemand zulke uitspraken deed over Jessica Alba suggereerde ik dat diegene voor een trein moest springen. Vervolgens wilde diegene bij een fok meet in een park vier uur lang over dit onderwerp praten.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe johannes_vermeer en die koffieplanter elkaar afmaken
Sterker, politiek gedoe zijn ze tegen bij de EBUquote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Oekraine was niet beste nee, maar qua statement wel beste.
Maar het is een fucking wedstrijd om te bepalen wie beste zang heeft, niet voor politieke gedoe.
onze volleybalmeisjes moeten ook weer spelenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef beantherio het volgende:
Geen probleem. Dit ESF is alleen raadgevend.
Gewoon niet meer meedoen met deze onzinquote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Melleyn het volgende:
Dus volgend jaar Nederland met een zielig zeiknummer over MH17 met kekke visuals erbij
Had het haar wel gegund...zou ook wel een goed statement zijn geweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit had Australië moeten zijn en iedereen was daarop aan het wachten
Oh wat slim! Ga ik volgende keer ook doen!!quote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef andre77 het volgende:
Ben ik dan de enige die de punten had meegeteld en de winnaar al eerder wist?
Het is wel zo'n weekend waar alles fout gaatquote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stapt mr. Grindbak weer in de auto ja?
Als we niet eerst uit de lucht geschoten wordenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sterker, politiek gedoe zijn ze tegen bij de EBU
Nou ja, voordeel ten opzichte van Rusland of Australië is dat we nu niet over Oekraïne hoeven te vliegen maar er gewoon kunnen landen
Goed nummer?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Joezi het volgende:
Wint er eens een echt goed nummer is het weer janken, wat een volk zijn jullie
Jep. Echt een wanstaltige winst dit. Ik kon het niet aan om het leed nog een keer aan te horen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit had Australië moeten zijn en iedereen was daarop aan het wachten
Ik durf echt niet naar Kiev te vliegenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sterker, politiek gedoe zijn ze tegen bij de EBU
Nou ja, voordeel ten opzichte van Rusland of Australië is dat we nu niet over Oekraïne hoeven te vliegen maar er gewoon kunnen landen
Zelfs Rusland was beter dan dat krijsmensquote:
De kijker heeft gesproken. Verdiende winst voor UKR.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:51 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Jep. Echt een wanstaltige winst dit. Ik kon het niet aan om het leed nog een keer aan te horen.
Wat was het statement dan geweestquote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had het haar wel gegund...zou ook wel een goed statement zijn geweest.
Sieneke was ook authentiek voor nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 00:51 schreef Montagui het volgende:
Goede winnaar, enige authentieke song, door jury en publiek gewaardeerd.
welnee, ongeïnspireerde baggerquote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zelfs Rusland was beter dan dat krijsmens
Polen, Oekraïne en Rusland hebben de meeste stemmen weten te kopen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef MakkieR het volgende:
Wat trouwens ook opviel de televoting en vakjury van Polen
Zeker!!quote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krachtwijk in roze zou dit debacle ook wel enigszins goedmaken
Dat wel, maar klonk tenminste goed. Is ook wat waardquote:
Poliquote:
10dequote:Op zondag 15 mei 2016 00:53 schreef Forbry het volgende:
Op welke plek is België eigenlijk geëindigd?
Die gaat vanavond gewoon die chick uit Azerbeidzjan volknallen dus denk niet dat het hem zo veel uitmaakt.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Brammess het volgende:
DOUWE BOB, GA JE SCHAMEN
SLECHTE ZANGER, MATIG
Nou met die acapella shit die ze doen voor die propagandafilmpjes van ze maken ze best een kansquote:Op zondag 15 mei 2016 00:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgend jaar IS ook maar mee laten doen .
Armenië was het tochquote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die gaat vanavond gewoon die chick uit Azerbeidzjan volknallen dus denk niet dat het hem zo veel uitmaakt.
Dat het om kwaliteit en muziek gaat en dat vriendjespolitiek en buurlanden die op je stemmen irrelevant zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat was het statement dan geweest
Tja, je hebt (bagger)authentiek, en je hebt Authenthiek.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sieneke was ook authentiek voor nederland
Ze hebben er zelfs vrijwel al hun punten voor opgeofferdquote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef tralalala het volgende:
Dit is gewoon gefixed door Merkel en co, om te laten zien dat de rest van de EU Oekraine nog steeds tof vindt na de nee van Nederland.
Linkse journaal is weer eens objectiefquote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef Szura het volgende:
Huh, wat lult die vent met z'n 'veel van de oud-Sovjetlanden gaven de 12 punten aan Rusland'
Hoe dan??quote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef andre77 het volgende:
Ben ik dan de enige die de punten had meegeteld en de winnaar al eerder wist?
Trustequote:
twitter:raymondtaams twitterde op zondag 15-05-2016 om 00:54:40Songfestival wordt volgend jaar dus in Oekraine georganiseerd. Tenzij nummer 2 Rusland zich er niet bij neerlegt en ook Kiev inneemt #esf16 reageer retweet
Ze zitten er vooral weer eens naastquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Linkse journaal is weer eens objectief
Gewoon het maximaal aantal te verdelen punten nemen en dan de genoemde scores eraf trekken, dan weet je hoeveel punten er nog over zijn.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Paul het volgende:
twitter:raymondtaams twitterde op zondag 15-05-2016 om 00:54:40Songfestival wordt volgend jaar dus in Oekraine georganiseerd. Tenzij nummer 2 Rusland zich er niet bij neerlegt en ook Kiev inneemt #esf16 reageer retweet
Oekraine heeft gewonnen ivm politiek? Dream on.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef Michie_ het volgende:
Stalin is een van de ergste mensen ooit geleefd en het volk van Oekraïne heeft onbeschrijfelijk geleden onder hem. Ik heb alleen het gevoel dat ze gewonnen hebben omdat Rusland het Oekraïne moeilijk maakt.
Politiek en het ESF moeten gescheiden blijven.
Duidelijk wel met een huilliedje over Ruslandquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Oekraine heeft gewonnen ivm politiek? Dream on.
Nee, door de NU-appquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgend jaar ga ik lekker op tijd naar bed, meteen na het laatste lied, nog even fappen op de mooiste zangeressen en de uitslag hoor ik de volgende dag wel, tenzij wij winnen, dan word ik wakkergetoeterd door enthousiaste fans.
Als je constant op TV forum hangt, zie je niet veel van de wereld.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
al zo lang niet meer gezien dat plaatje
Met Amir erachter, topshow.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die gaat vanavond gewoon die chick uit Azerbeidzjan volknallen dus denk niet dat het hem zo veel uitmaakt.
TVSC is mijn virtuele zolderkamertjequote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je constant op TV forum hangt, zie je niet veel van de wereld.
Was het nummer echt zo sterk?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Omdat wij dat betalen..quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er in godsnaam een NOS-reporter in Stockholm..
genotquote:
Snoepreisje.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar wordt het ESF georganiseerd dit jaar...quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
die moet ik dinsdag bezorgenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja, ik had liever de Telegraaf gelezen, echter kan ik dat niet betalen.
Daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gewoon het maximaal aantal te verdelen punten nemen en dan de genoemde scores eraf trekken, dan weet je hoeveel punten er nog over zijn.
Ah ja Joezi vond het leuk, dan weten we ZEKER dat het kut was.quote:
Nope, gewoon goed authentiek. Dat scoort.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Duidelijk wel met een huilliedje over Rusland
Poolse doel jij op denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Katoenplukkert het volgende:
Nu even fappen op die geile Azerbeidzjaanse.
juryledenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Katoenplukkert het volgende:
Polen neukt iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Nou tis niet alsof ze erg voortdeden dus plenty of time zou ik zo zeggenquote:
Fylax sowiesoquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef beantherio het volgende:
Klopt het dat half Fok! vertrekt omdat Nederland niet in de top 3 stond?
och meeloperquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja Joezi vond het leuk, dan weten we ZEKER dat het kut was.
Ja, het was behoorlijk obvious.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk allemaal, maar wat moet er te melden zijn?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Daar wordt het ESF georganiseerd dit jaar...
Ook authentiek gekrijs zou slechter moeten scoren dan leuke eenheidsworstnummers.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nope, gewoon goed authentiek. Dat scoort.
Eenheidsworstnummers hebben we al genoeg.
Fylax zou vertrekken, maar die zit keihard op de TR knop te rammen, er verdwijnen posts van mensen die hem uitzwaaienquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef beantherio het volgende:
Klopt het dat half Fok! vertrekt omdat Nederland niet in de top 3 stond?
ala de voicequote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de oplossing tegen politieke invloeden: volgend jaar blind stemmen. Eerst het liedje, daarna 12 punten voor Laura en daarna pas horen we dat Laura uit België komt.
doe Jessica de groetenquote:
.rarquote:
ghehe ;P schandalig was dat weer jaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Katoenplukkert het volgende:
Polen neukt iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Als het een Bud nummer was gaf ik je meteen gelijk, maar dat was het niet.quote:
ik bedoel met blind dat we wel naar die mooie zangeressen mogen kijken, alleen niet naar de vlagquote:
ESF: The Voice Editionquote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de oplossing tegen politieke invloeden: volgend jaar blind stemmen. Eerst het liedje, daarna 12 punten voor Laura en daarna pas horen we dat Laura uit België komt.
ESF is toch een vrij groot evenement.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk allemaal, maar wat moet er te melden zijn?
''Ja hallo Jeroen, Douwe Bob heeft gezongen. Dat shockeert de wereld: "Hoezo zou je komen zingen op een Songfestival??" is wat we ons allemaal afvragen!"
Een forum-posting is een heilige eed hoor. Juridisch is het hetzelfde als een contract. Hier komt ie niet onderuit.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fylax zou vertrekken, maar die zit keihard op de TR knop te rammen, er verdwijnen posts van mensen die hem uitzwaaien
Sfeerimpressies kun je makkelijk laten zien met die beelden. Buiten die studio boeit er toch niemand iets wat voor schaapjes er buiten ronddansen en joelen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
ESF is toch een vrij groot evenement.
Sfeerimpressies etc.
Per definitie over het algemeen oneens.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ook authentiek gekrijs zou slechter moeten scoren dan leuke eenheidsworstnummers.
Manmanmanquote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef Woods het volgende:
Ik zie op wiki dat we vorig jaar dus niet eens in de finale stonden met die hoer?
Let's agree to disagree dan maarquote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Per definitie over het algemeen oneens.
En gelijk heeft 'ie.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Katoenplukkert het volgende:
Nu kunnen Douwe en Samra samen in bed hun frustraties afreageren
[ afbeelding ]
dat zal de vriend van Douwe vast niet goed vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Katoenplukkert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers op Douwe...quote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Katoenplukkert het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie wel goedquote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Katoenplukkert het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:FRGerardo twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:01:39Sjaak Swart heeft ook gereageerd, hoopt dat alle landen zich volgend jaar niet plaatsen.#ESF16 reageer retweet
Als ik de naam Douwe hoor, denk ik steeds aan Bassie en Adriaan: De Plaaggeest.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:FRGerardo twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:01:39Sjaak Swart heeft ook gereageerd, hoopt dat alle landen zich volgend jaar niet plaatsen.#ESF16 reageer retweet
Die wordt in ieder geval geen 11e ....hoop ikquote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef MakkieR het volgende:
gegroet, ik zie jullie met de F1 race wel weer Max aanmoedigen
Niet?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als het een Bud nummer was gaf ik je meteen gelijk, maar dat was het niet.
hoe laat is dat?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef MakkieR het volgende:
gegroet, ik zie jullie met de F1 race wel weer Max aanmoedigen
Het is wachten tot alle resultaten openbaar zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef iBenny het volgende:
Zou Oekraine met de oude stemming ook hebben gewonnen?
Er zit aan deze editie toch een kwalijk geurtje in ieder gevalquote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het echt geen chill nummer (wel een mooie stem). Snap het echt nooit.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat het om kwaliteit en muziek gaat en dat vriendjespolitiek en buurlanden die op je stemmen irrelevant zijn.
14.00quote:
Ze hebben alleen de manier van bekend maken van de uitslag veranderd. Het stemsysteem is niet veranderd.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het gek dat het (zo kijkend naar de uitslag op de website) niet ook zo is verdeeld bij de halve finalesquote:Op zondag 15 mei 2016 01:05 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Er zit aan deze editie toch een kwalijk geurtje in ieder geval
Ja maar het heeft wel invloed op de uitslag hoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de manier van bekend maken van de uitslag veranderd. Het stemsysteem is niet veranderd.
Nee. De 1e keer dat ik het hoorde dacht ik in eerste instantie iets van 'wat is dit?'. Kort daarna dacht ik al van 'hmm, dit is wel authenthiek'.... en de 2e keer viel me met name die overgang van dat slavische naar song zelf op in de zin van....Wauw...dit is fukking goed, man!quote:
Wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe stemmingquote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef iBenny het volgende:
twitter:cnnbrk twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:02:40Jamala of Ukraine wins the Eurovision contest with a song widely perceived as anti-Russian. https://t.co/d0CyNLA7Ol https://t.co/k31CRZXykn reageer retweet
twitter:russian_market twitterde op zondag 15-05-2016 om 00:51:42On Russian State TV: "Eurovision is no longer a song contest but a political contest." reageer retweet
Daarom klopt er iets nietquote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef Katoenplukkert het volgende:
Wel bizar dat in de halve finale Australie eerste werd en Oekraine tweede.
Rusland favoriet, Rusland wint niet....meteen huilen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:russian_market twitterde op zondag 15-05-2016 om 00:51:42On Russian State TV: "Eurovision is no longer a song contest but a political contest." reageer retweet
Gewoon de landen er niet bij noemen. Act 1 heet dan Laura, act 3 Douwe. Wedden dat er een totaal andere uitslag komt.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit!quote:Op zondag 15 mei 2016 01:13 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Gewoon de landen er niet bij noemen. Act 1 heet dan Laura, act 3 Douwe. Wedden dat er een totaal andere uitslag komt.
Zal wel aan Jury en plebs voting liggen dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef Katoenplukkert het volgende:
Wel bizar dat in de halve finale Australie eerste werd en Oekraine tweede.
Aangezien alles al ruim van tevoren bekend is gaat dat niet werken.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:13 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Gewoon de landen er niet bij noemen. Act 1 heet dan Laura, act 3 Douwe. Wedden dat er een totaal andere uitslag komt.
Daar gaan we.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:13:10Lied #Oekraïne over onderdrukking door #Rusland wint #ESF, #Rusland zelf derde.https://t.co/sP4aYypeaA https://t.co/n07BZmL9iP reageer retweet
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:18 schreef Joosie200 het volgende:
Volgend jaar presenteren deze twee het namens Oekraïne![]()
[ afbeelding ]
He dat is Laura, laura Is een Belg. Dit is vast de Belgische inzending.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:13 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Verkagod.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:18 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaan we volgend jaar nog heel vaak zienquote:Op zondag 15 mei 2016 01:18 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja daarin snap ik de organisatie dan ook niet. Leef dan je eigen regels eens na en verban dit soort gekheid. Oekraine, Zweden en ook Belgie hadden andere nummers moeten inzenden of diskwalificatie.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
T punt is vooral dat een liedjesfestival al een aantal keer misbruikt is voor een politiek statement. ZIe Conchita en zie Oekraïne nu. Dat is jammer voor dit evenement.
Op zich hoeft dat niet raar te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:20 schreef iBenny het volgende:
Oekraine is tweede geworden tijdens de halve finale
1. Australie
2. Oekraine
3. Belgie
https://www.eurovision.tv/page/stockholm-2016/semi-final-2
Het is wel grappig, want verder zeggen ze elke vorm van een politiek statement te weren. Zie de vlaggenrel van van de weekquote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
T punt is vooral dat een liedjesfestival al een aantal keer misbruikt is voor een politiek statement. ZIe Conchita en zie Oekraïne nu. Dat is jammer voor dit evenement.
In het stemmen zelf zit geen verschil, echter de puntenverdeling wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe stemming
twitter:ADshownieuws twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:36:12Douwe Bob teleurgesteld in elfde positie. Hij staat pers niet te woord https://t.co/sPRunOttXJ https://t.co/96GfdgzHcr reageer retweet
Die lieten ze ook zien en ze keken gewoon professioneel dankbaar eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou het gezicht willen zien van australie toen ze hun punten kregen.. en van de eerste plek werden gestoten
Sta je dan als journalist in Stockholm voor je quoteje....quote:Op zondag 15 mei 2016 01:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADshownieuws twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:36:12Douwe Bob teleurgesteld in elfde positie. Hij staat pers niet te woord https://t.co/sPRunOttXJ https://t.co/96GfdgzHcr reageer retweet
Wat zijn dit voor verwende voetballers praktijkenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een enorme stakkerquote:Op zondag 15 mei 2016 01:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Alles met 'shownieuws' in de naam zou ik ook niet direct te woord staan. Bovendien is het maar de vraag of het waar is.quote:
Is volgens mij nooit anders geweest, wij kregen vroeger punten van Israël en terugquote:Op zondag 15 mei 2016 01:42 schreef Infection het volgende:
Dat mensen nog verbaasd zijn over de uitslag van het ESF
Het draait allang niet meer om de muziek, maar om politieke statements.
Zijn we er toch weer ingetuindquote:Op zondag 15 mei 2016 01:42 schreef Infection het volgende:
Dat mensen nog verbaasd zijn over de uitslag van het ESF
Het draait allang niet meer om de muziek, maar om politieke statements.
Het feit dat wij trouwens nog boven onze grote vriend uit Israel zijn geeindigd, is voor mij eigenlijk al een overwinning.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Is volgens mij nooit anders geweest, wij kregen vroeger punten van Israël en terug
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles met 'shownieuws' in de naam zou ik ook niet direct te woord staan. Bovendien is het maar de vraag of het waar is.
twitter:vanderzande twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:25:47Vanavond geen reactie @douwe_bob, hij is teleurgesteld in zijn elfde plek en gaat slapen, heeft afgelopen weken alles gegeven #ESC16 reageer retweet
Natuurlijk is het waar, een woordvoerder geeft het aan.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles met 'shownieuws' in de naam zou ik ook niet direct te woord staan. Bovendien is het maar de vraag of het waar is.
Nou vooruit dan.. maar goed, het is ook bedtijd voor 'm.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:vanderzande twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:25:47Vanavond geen reactie @douwe_bob, hij is teleurgesteld in zijn elfde plek en gaat slapen, heeft afgelopen weken alles gegeven #ESC16 reageer retweet
Snap ik wel, zou ik nu ook even geen zin hebben. + Hij zou idd ook wel erg moe zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Haha misschien moet je leren begrijpen dat die jongen een kleine 6 maanden met vandaag bezig was. Natuurlijk is hij teleurgesteld en denkt hij opkankeren met je microfoon en terecht. Ze komen morgen maar langs.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar, een woordvoerder geeft het aan.
En hij moet niet zo zeiken. Dankzij diezelfde media staat hij de afgelopen weken zo in de belangstelling en zal hij duizenden euro's verdienen met z'n plaatjes. Vedettegedrag dit.
Het gaat nu breed uitgemeten worden in de media dat hij de pers niet te woord wil staan. Hij mag toch teleurgesteld zijn als je op meer gehoopt had. Niet iedereen kan direkt de knop omzetten en vrolijk met de pers pratenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar, een woordvoerder geeft het aan.
En hij moet niet zo zeiken. Dankzij diezelfde media staat hij de afgelopen weken zo in de belangstelling en zal hij duizenden euro's verdienen met z'n plaatjes. Vedettegedrag dit.
Gelukkig voor Belgie dacht het ESC en de vakjury in diverse landen anders over dit zwak gewauwelquote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
Bizar dat België (met alle respect) zo hoog eindigt met een gejatte melodie van Queen en de Jackson 5. Zulke nummers moeten ze niet mee laten doen. Niet uniek en gewoon hele stukken gebruikt en gezegd; Kijk een nieuw nummer!
Zelfde met Zweden. Onbegrijpelijk.
Precies, en wat had hij moeten zeggen? Zijn antwoorden zijn op dit moment volledig voorspelbaar: "Jammer, ja teleurgesteld maar toch ook weer niet, mooie weken gehad, trots op liedje en op team, en nou hard werken aan m'n volgende album."quote:Op zondag 15 mei 2016 01:52 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Het gaat nu breed uitgemeten worden in de media dat hij de pers niet te woord wil staan. Hij mag toch teleurgesteld zijn als je op meer gehoopt had. Niet iedereen kan direkt de knop omzetten en vrolijk met de pers praten
Wat is de logica er achter welk land het dan moet dan?quote:Mocht Australië winnen, dan wordt Duitsland mogelijk het organiserende land, omdat het Eurovisie Songfestival in Europa moet plaatsvinden. Duitsland wordt genoemd in de wandelgangen van de Globen Arena.
Misschien heeft Duitsland er het meeste geld voor, en ze hebben de faciliteiten al uit 2011.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Even hier over:
[..]
Wat is de logica er achter welk land het dan moet dan?
Duitsland is de baas.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Even hier over:
[..]
Wat is de logica er achter welk land het dan moet dan?
Wat zwak is is 90% van je nummer jatten van 2 wereldberoemde nummers omdat je zelf niets kunt verzinnenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Gelukkig voor Belgie dacht het ESC en de vakjury in diverse landen anders over dit zwak gewauwel
België is/was ook zwaar kut. Mooi dat ze ook de top-5 niet hebben gehaald.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
Bizar dat België (met alle respect) zo hoog eindigt met een gejatte melodie van Queen en de Jackson 5. Zulke nummers moeten ze niet mee laten doen. Niet uniek en gewoon hele stukken gebruikt en gezegd; Kijk een nieuw nummer!
Zelfde met Zweden. Onbegrijpelijk.
Ja, laatste maar wel met een stijgende lijn ten opzichte van vorig jaar!quote:Op zondag 15 mei 2016 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Wat wel echt fucking ironisch zou zijn. Laatste worden en dan toch het mogen hosten volgend jaar.
Hoezo?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, laatste maar wel met een stijgende lijn ten opzichte van vorig jaar!
Vooral de Vlamingen waren het met mij eens voordat ze moest aantreden voor de halve finale. Je moet ze nu eens horenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
België is/was ook zwaar kut. Mooi dat ze ook de top-5 niet hebben gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |