Wat een geweldige bijdrage.quote:
Heeft ze haast? Wat zingt ze snel.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:15 schreef Fred_B het volgende:
Fragment: https://www.instagram.com/p/BCpvU81RyoE/
Wat een geweldige zangeres! Lijkt me wel de beste van het hele songfestival. Ik denk dat er meer in het lied had gezeten echter, nu laat Servi het voor mij liggen. Het is niet echt mystiek of alternatief, ook niet echt catchy of zo. Gevalletje net niet wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
Servi stuurt dit:
Best een sterk nummer
Het is echt een ontzettend goed nummer, ze zingt ook goed. Maar niet zo'n mijn ding eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
Servi stuurt dit:
Best een sterk nummer
Ook niet mijn ding eigenlijk, maar Servi zal het met dit nummer vast beter gaan doen dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:22 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Het is echt een ontzettend goed nummer, ze zingt ook goed. Maar niet zo'n mijn ding eerlijk gezegd
Ik vond bolle Jana achteraf ook beter dan tentijde van het ESFquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:26 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding eigenlijk, maar Servi zal het met dit nummer vast beter gaan doen dan vorig jaar.
Bewegingen interesseren me niet meer.. wat een top lied. Dit kan zo maar top 5 worden voor ze.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:39 schreef grazz het volgende:
De bewegingen die ze maakt...![]()
Wel goed lied en haar stem klinkt ook echt heel goed, hopelijk live ook.
Vond haar heel goed, maar ik ga mn voorspelling toch maar bijstellen: een plek tussen 6-10, verdient het echt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |