Deze opmerking zou in de Bijbel des heren Gods kunnen hebben gestaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jessica Alba is een gedrocht.
Groetjes.
platte kar genotquote:Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
NL 11e
Huldiging op het museumplein genot
hoe johannes_vermeer en die koffieplanter elkaar afmakenquote:
Subtiel.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jessica Alba is een gedrocht.
Groetjes.
Bloemetjes.quote:
Nee man, dikke bullshitquote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
Maar de nieuwe opbouw van de stemmen is wel leuker dan jury+televoting combineerd.
Jij hebt het esf nuchter gekeken?quote:
ik vond Oekraïne en Rusland echt superkut. Bijna alles was superkut. Echt alles was superkut. Het nieuwe voten was ook kut. Wat wen doorgestoken kaart zeg_0-quote:Op zondag 15 mei 2016 00:42 schreef heywoodu het volgende: Dit is echt de slechtste winnaar die ik me kan herinneren, gigantische anticlimax dit. Zelfs het liedje van de Rus was veel beter.
Nee. Werk je eerst toe naar een uitslag, blijkt het vervolgens 80% doodgestoken kaart te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
Maar de nieuwe opbouw van de stemmen is wel leuker dan jury+televoting combineerd.
quote:
Fylaxquote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
als nederland niet in top 3 zit stop ik met fok
Zeker. Dit was epischquote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef beantherio het volgende:
Geen probleem. Dit ESF is alleen raadgevend.
Wat..quote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Werk je eerst toe naar een uitslag, blijkt het vervolgens 80% doodgestoken kaart te zijn.
De vorige keer dat iemand zulke uitspraken deed over Jessica Alba suggereerde ik dat diegene voor een trein moest springen. Vervolgens wilde diegene bij een fok meet in een park vier uur lang over dit onderwerp praten.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe johannes_vermeer en die koffieplanter elkaar afmaken
Sterker, politiek gedoe zijn ze tegen bij de EBUquote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Oekraine was niet beste nee, maar qua statement wel beste.
Maar het is een fucking wedstrijd om te bepalen wie beste zang heeft, niet voor politieke gedoe.
onze volleybalmeisjes moeten ook weer spelenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef beantherio het volgende:
Geen probleem. Dit ESF is alleen raadgevend.
Gewoon niet meer meedoen met deze onzinquote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Melleyn het volgende:
Dus volgend jaar Nederland met een zielig zeiknummer over MH17 met kekke visuals erbij
Had het haar wel gegund...zou ook wel een goed statement zijn geweest.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit had Australië moeten zijn en iedereen was daarop aan het wachten
Oh wat slim! Ga ik volgende keer ook doen!!quote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef andre77 het volgende:
Ben ik dan de enige die de punten had meegeteld en de winnaar al eerder wist?
Het is wel zo'n weekend waar alles fout gaatquote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stapt mr. Grindbak weer in de auto ja?
Als we niet eerst uit de lucht geschoten wordenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sterker, politiek gedoe zijn ze tegen bij de EBU
Nou ja, voordeel ten opzichte van Rusland of Australië is dat we nu niet over Oekraïne hoeven te vliegen maar er gewoon kunnen landen
Goed nummer?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Joezi het volgende:
Wint er eens een echt goed nummer is het weer janken, wat een volk zijn jullie
Jep. Echt een wanstaltige winst dit. Ik kon het niet aan om het leed nog een keer aan te horen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit had Australië moeten zijn en iedereen was daarop aan het wachten
Ik durf echt niet naar Kiev te vliegenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sterker, politiek gedoe zijn ze tegen bij de EBU
Nou ja, voordeel ten opzichte van Rusland of Australië is dat we nu niet over Oekraïne hoeven te vliegen maar er gewoon kunnen landen
Zelfs Rusland was beter dan dat krijsmensquote:
De kijker heeft gesproken. Verdiende winst voor UKR.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:51 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Jep. Echt een wanstaltige winst dit. Ik kon het niet aan om het leed nog een keer aan te horen.
Wat was het statement dan geweestquote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had het haar wel gegund...zou ook wel een goed statement zijn geweest.
Sieneke was ook authentiek voor nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 00:51 schreef Montagui het volgende:
Goede winnaar, enige authentieke song, door jury en publiek gewaardeerd.
welnee, ongeïnspireerde baggerquote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zelfs Rusland was beter dan dat krijsmens
Polen, Oekraïne en Rusland hebben de meeste stemmen weten te kopen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef MakkieR het volgende:
Wat trouwens ook opviel de televoting en vakjury van Polen
Zeker!!quote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krachtwijk in roze zou dit debacle ook wel enigszins goedmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |