quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
Super schop!
Spanje heeft vandaag bekend gemaakt welke artiest ze sturen naar het ESF dit jaar. De zangeres Edurne mag een poging doen om in ieder geval de top 10 positie van vorig jaar te evenaren. Het nummer dat ze gaat zingen heet "Amanecer", maar is nog niet te beluisteren. Het nummer is volledig in het Spaans.
Om een idee te krijgen hoe Edurne klinkt hier een filmpje van één van haar voorgaande nummers:
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:17:08 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Purple Rain is niet zo goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:53 schreef Deceit het volgende:
ik ben al heel lang fan van Ruth <3
in 2008 5e of 6es geworden bij de britse X-Factor
een mustsee:
Misschien een keer met geluid aan luisterenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Purple Rain is niet zo goed.
Vind wel dat ze weinig volume heeft.
Dat heb ik gedaan, ik vind het wat minder.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Misschien een keer met geluid aan luisteren
Jammer dat er geen nationale voorronde is dit jaar, afgelopen jaar was dat echt toptelevisiequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
Super schop!
Spanje heeft vandaag bekend gemaakt welke artiest ze sturen naar het ESF dit jaar. De zangeres Edurne mag een poging doen om in ieder geval de top 10 positie van vorig jaar te evenaren. Het nummer dat ze gaat zingen heet "Amanecer", maar is nog niet te beluisteren. Het nummer is volledig in het Spaans.
Om een idee te krijgen hoe Edurne klinkt hier een filmpje van één van haar voorgaande nummers:
Op de Eurovision site staat dat we een flinke pop song kunnen verwachten, dus ik gok op uptempo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jammer dat er geen nationale voorronde is dit jaar, afgelopen jaar was dat echt toptelevisie
Afgaande op dit nummer is het niet echt een balladediva dit jaar. Zijn er al geruchten over wat voor 'n soort lied het zou zijn?
Oooh, dat is een lekker nummer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef grazz het volgende:
Ik ken d'r van Despierta:
Iets zegt me dat Spanje dit jaar weer mee doet voor de eindoverwinning, lied zal sowieso goed zijn daar ben ik van overtuigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |