Goed nummer?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Joezi het volgende:
Wint er eens een echt goed nummer is het weer janken, wat een volk zijn jullie
Jep. Echt een wanstaltige winst dit. Ik kon het niet aan om het leed nog een keer aan te horen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit had Australië moeten zijn en iedereen was daarop aan het wachten
Ik durf echt niet naar Kiev te vliegenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sterker, politiek gedoe zijn ze tegen bij de EBU
Nou ja, voordeel ten opzichte van Rusland of Australië is dat we nu niet over Oekraïne hoeven te vliegen maar er gewoon kunnen landen
Zelfs Rusland was beter dan dat krijsmensquote:
De kijker heeft gesproken. Verdiende winst voor UKR.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:51 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Jep. Echt een wanstaltige winst dit. Ik kon het niet aan om het leed nog een keer aan te horen.
Wat was het statement dan geweestquote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had het haar wel gegund...zou ook wel een goed statement zijn geweest.
Sieneke was ook authentiek voor nederlandquote:Op zondag 15 mei 2016 00:51 schreef Montagui het volgende:
Goede winnaar, enige authentieke song, door jury en publiek gewaardeerd.
welnee, ongeïnspireerde baggerquote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zelfs Rusland was beter dan dat krijsmens
Polen, Oekraïne en Rusland hebben de meeste stemmen weten te kopen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:47 schreef MakkieR het volgende:
Wat trouwens ook opviel de televoting en vakjury van Polen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |