Ja, hartstikke leuk allemaal, maar wat moet er te melden zijn?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Daar wordt het ESF georganiseerd dit jaar...
Ook authentiek gekrijs zou slechter moeten scoren dan leuke eenheidsworstnummers.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nope, gewoon goed authentiek. Dat scoort.
Eenheidsworstnummers hebben we al genoeg.
Fylax zou vertrekken, maar die zit keihard op de TR knop te rammen, er verdwijnen posts van mensen die hem uitzwaaienquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef beantherio het volgende:
Klopt het dat half Fok! vertrekt omdat Nederland niet in de top 3 stond?
ala de voicequote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de oplossing tegen politieke invloeden: volgend jaar blind stemmen. Eerst het liedje, daarna 12 punten voor Laura en daarna pas horen we dat Laura uit België komt.
doe Jessica de groetenquote:
.rarquote:
ghehe ;P schandalig was dat weer jaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Katoenplukkert het volgende:
Polen neukt iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Als het een Bud nummer was gaf ik je meteen gelijk, maar dat was het niet.quote:
ik bedoel met blind dat we wel naar die mooie zangeressen mogen kijken, alleen niet naar de vlagquote:
ESF: The Voice Editionquote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de oplossing tegen politieke invloeden: volgend jaar blind stemmen. Eerst het liedje, daarna 12 punten voor Laura en daarna pas horen we dat Laura uit België komt.
ESF is toch een vrij groot evenement.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk allemaal, maar wat moet er te melden zijn?
''Ja hallo Jeroen, Douwe Bob heeft gezongen. Dat shockeert de wereld: "Hoezo zou je komen zingen op een Songfestival??" is wat we ons allemaal afvragen!"
Een forum-posting is een heilige eed hoor. Juridisch is het hetzelfde als een contract. Hier komt ie niet onderuit.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fylax zou vertrekken, maar die zit keihard op de TR knop te rammen, er verdwijnen posts van mensen die hem uitzwaaien
Sfeerimpressies kun je makkelijk laten zien met die beelden. Buiten die studio boeit er toch niemand iets wat voor schaapjes er buiten ronddansen en joelen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
ESF is toch een vrij groot evenement.
Sfeerimpressies etc.
Per definitie over het algemeen oneens.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ook authentiek gekrijs zou slechter moeten scoren dan leuke eenheidsworstnummers.
Manmanmanquote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef Woods het volgende:
Ik zie op wiki dat we vorig jaar dus niet eens in de finale stonden met die hoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |