genotquote:
Snoepreisje.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er in godsnaam een NOS-reporter in Stockholm..
Daar wordt het ESF georganiseerd dit jaar...quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er in godsnaam een NOS-reporter in Stockholm..
die moet ik dinsdag bezorgenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja, ik had liever de Telegraaf gelezen, echter kan ik dat niet betalen.
Daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gewoon het maximaal aantal te verdelen punten nemen en dan de genoemde scores eraf trekken, dan weet je hoeveel punten er nog over zijn.
Ah ja Joezi vond het leuk, dan weten we ZEKER dat het kut was.quote:
Nope, gewoon goed authentiek. Dat scoort.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Duidelijk wel met een huilliedje over Rusland
Poolse doel jij op denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Katoenplukkert het volgende:
Nu even fappen op die geile Azerbeidzjaanse.
juryledenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Katoenplukkert het volgende:
Polen neukt iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Nou tis niet alsof ze erg voortdeden dus plenty of time zou ik zo zeggenquote:
Fylax sowiesoquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef beantherio het volgende:
Klopt het dat half Fok! vertrekt omdat Nederland niet in de top 3 stond?
och meeloperquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja Joezi vond het leuk, dan weten we ZEKER dat het kut was.
Ja, het was behoorlijk obvious.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Oekraine heeft gewonnen ivm politiek? Dream on.
Ja, hartstikke leuk allemaal, maar wat moet er te melden zijn?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Daar wordt het ESF georganiseerd dit jaar...
Ook authentiek gekrijs zou slechter moeten scoren dan leuke eenheidsworstnummers.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nope, gewoon goed authentiek. Dat scoort.
Eenheidsworstnummers hebben we al genoeg.
Fylax zou vertrekken, maar die zit keihard op de TR knop te rammen, er verdwijnen posts van mensen die hem uitzwaaienquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef beantherio het volgende:
Klopt het dat half Fok! vertrekt omdat Nederland niet in de top 3 stond?
ala de voicequote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de oplossing tegen politieke invloeden: volgend jaar blind stemmen. Eerst het liedje, daarna 12 punten voor Laura en daarna pas horen we dat Laura uit België komt.
doe Jessica de groetenquote:
.rarquote:
ghehe ;P schandalig was dat weer jaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Katoenplukkert het volgende:
Polen neukt iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Als het een Bud nummer was gaf ik je meteen gelijk, maar dat was het niet.quote:
ik bedoel met blind dat we wel naar die mooie zangeressen mogen kijken, alleen niet naar de vlagquote:
ESF: The Voice Editionquote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de oplossing tegen politieke invloeden: volgend jaar blind stemmen. Eerst het liedje, daarna 12 punten voor Laura en daarna pas horen we dat Laura uit België komt.
ESF is toch een vrij groot evenement.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk allemaal, maar wat moet er te melden zijn?
''Ja hallo Jeroen, Douwe Bob heeft gezongen. Dat shockeert de wereld: "Hoezo zou je komen zingen op een Songfestival??" is wat we ons allemaal afvragen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |