Met Amir erachter, topshow.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die gaat vanavond gewoon die chick uit Azerbeidzjan volknallen dus denk niet dat het hem zo veel uitmaakt.
TVSC is mijn virtuele zolderkamertjequote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je constant op TV forum hangt, zie je niet veel van de wereld.
Was het nummer echt zo sterk?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Oekraine heeft gewonnen ivm politiek? Dream on.
Omdat wij dat betalen..quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er in godsnaam een NOS-reporter in Stockholm..
genotquote:
Snoepreisje.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar wordt het ESF georganiseerd dit jaar...quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
die moet ik dinsdag bezorgenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja, ik had liever de Telegraaf gelezen, echter kan ik dat niet betalen.
Daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gewoon het maximaal aantal te verdelen punten nemen en dan de genoemde scores eraf trekken, dan weet je hoeveel punten er nog over zijn.
Ah ja Joezi vond het leuk, dan weten we ZEKER dat het kut was.quote:
Nope, gewoon goed authentiek. Dat scoort.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Duidelijk wel met een huilliedje over Rusland
Poolse doel jij op denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Katoenplukkert het volgende:
Nu even fappen op die geile Azerbeidzjaanse.
juryledenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Katoenplukkert het volgende:
Polen neukt iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Nou tis niet alsof ze erg voortdeden dus plenty of time zou ik zo zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |