Een forum-posting is een heilige eed hoor. Juridisch is het hetzelfde als een contract. Hier komt ie niet onderuit.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fylax zou vertrekken, maar die zit keihard op de TR knop te rammen, er verdwijnen posts van mensen die hem uitzwaaien
Sfeerimpressies kun je makkelijk laten zien met die beelden. Buiten die studio boeit er toch niemand iets wat voor schaapjes er buiten ronddansen en joelen.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
ESF is toch een vrij groot evenement.
Sfeerimpressies etc.
Per definitie over het algemeen oneens.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ook authentiek gekrijs zou slechter moeten scoren dan leuke eenheidsworstnummers.
Manmanmanquote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef Woods het volgende:
Ik zie op wiki dat we vorig jaar dus niet eens in de finale stonden met die hoer?
Let's agree to disagree dan maarquote:Op zondag 15 mei 2016 01:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Per definitie over het algemeen oneens.
En gelijk heeft 'ie.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Katoenplukkert het volgende:
Nu kunnen Douwe en Samra samen in bed hun frustraties afreageren
[ afbeelding ]
dat zal de vriend van Douwe vast niet goed vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Katoenplukkert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers op Douwe...quote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Katoenplukkert het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie wel goedquote:Op zondag 15 mei 2016 01:02 schreef Katoenplukkert het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:FRGerardo twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:01:39Sjaak Swart heeft ook gereageerd, hoopt dat alle landen zich volgend jaar niet plaatsen.#ESF16 reageer retweet
Als ik de naam Douwe hoor, denk ik steeds aan Bassie en Adriaan: De Plaaggeest.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:FRGerardo twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:01:39Sjaak Swart heeft ook gereageerd, hoopt dat alle landen zich volgend jaar niet plaatsen.#ESF16 reageer retweet
Die wordt in ieder geval geen 11e ....hoop ikquote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef MakkieR het volgende:
gegroet, ik zie jullie met de F1 race wel weer Max aanmoedigen
Niet?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als het een Bud nummer was gaf ik je meteen gelijk, maar dat was het niet.
hoe laat is dat?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef MakkieR het volgende:
gegroet, ik zie jullie met de F1 race wel weer Max aanmoedigen
Het is wachten tot alle resultaten openbaar zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef iBenny het volgende:
Zou Oekraine met de oude stemming ook hebben gewonnen?
Er zit aan deze editie toch een kwalijk geurtje in ieder gevalquote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het echt geen chill nummer (wel een mooie stem). Snap het echt nooit.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat het om kwaliteit en muziek gaat en dat vriendjespolitiek en buurlanden die op je stemmen irrelevant zijn.
14.00quote:
Ze hebben alleen de manier van bekend maken van de uitslag veranderd. Het stemsysteem is niet veranderd.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het gek dat het (zo kijkend naar de uitslag op de website) niet ook zo is verdeeld bij de halve finalesquote:Op zondag 15 mei 2016 01:05 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Er zit aan deze editie toch een kwalijk geurtje in ieder geval
Ja maar het heeft wel invloed op de uitslag hoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de manier van bekend maken van de uitslag veranderd. Het stemsysteem is niet veranderd.
Nee. De 1e keer dat ik het hoorde dacht ik in eerste instantie iets van 'wat is dit?'. Kort daarna dacht ik al van 'hmm, dit is wel authenthiek'.... en de 2e keer viel me met name die overgang van dat slavische naar song zelf op in de zin van....Wauw...dit is fukking goed, man!quote:
Wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe stemmingquote:Op zondag 15 mei 2016 01:04 schreef iBenny het volgende:
twitter:cnnbrk twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:02:40Jamala of Ukraine wins the Eurovision contest with a song widely perceived as anti-Russian. https://t.co/d0CyNLA7Ol https://t.co/k31CRZXykn reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |