Wat een enorme stakkerquote:Op zondag 15 mei 2016 01:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADshownieuws twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:36:12Douwe Bob teleurgesteld in elfde positie. Hij staat pers niet te woord https://t.co/sPRunOttXJ https://t.co/96GfdgzHcr reageer retweet
Alles met 'shownieuws' in de naam zou ik ook niet direct te woord staan. Bovendien is het maar de vraag of het waar is.quote:
Is volgens mij nooit anders geweest, wij kregen vroeger punten van Israël en terugquote:Op zondag 15 mei 2016 01:42 schreef Infection het volgende:
Dat mensen nog verbaasd zijn over de uitslag van het ESF
Het draait allang niet meer om de muziek, maar om politieke statements.
Zijn we er toch weer ingetuindquote:Op zondag 15 mei 2016 01:42 schreef Infection het volgende:
Dat mensen nog verbaasd zijn over de uitslag van het ESF
Het draait allang niet meer om de muziek, maar om politieke statements.
Het feit dat wij trouwens nog boven onze grote vriend uit Israel zijn geeindigd, is voor mij eigenlijk al een overwinning.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Is volgens mij nooit anders geweest, wij kregen vroeger punten van Israël en terug
quote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles met 'shownieuws' in de naam zou ik ook niet direct te woord staan. Bovendien is het maar de vraag of het waar is.
twitter:vanderzande twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:25:47Vanavond geen reactie @douwe_bob, hij is teleurgesteld in zijn elfde plek en gaat slapen, heeft afgelopen weken alles gegeven #ESC16 reageer retweet
Natuurlijk is het waar, een woordvoerder geeft het aan.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles met 'shownieuws' in de naam zou ik ook niet direct te woord staan. Bovendien is het maar de vraag of het waar is.
Nou vooruit dan.. maar goed, het is ook bedtijd voor 'm.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:vanderzande twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:25:47Vanavond geen reactie @douwe_bob, hij is teleurgesteld in zijn elfde plek en gaat slapen, heeft afgelopen weken alles gegeven #ESC16 reageer retweet
Snap ik wel, zou ik nu ook even geen zin hebben. + Hij zou idd ook wel erg moe zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADshownieuws twitterde op zondag 15-05-2016 om 01:36:12Douwe Bob teleurgesteld in elfde positie. Hij staat pers niet te woord https://t.co/sPRunOttXJ https://t.co/96GfdgzHcr reageer retweet
Haha misschien moet je leren begrijpen dat die jongen een kleine 6 maanden met vandaag bezig was. Natuurlijk is hij teleurgesteld en denkt hij opkankeren met je microfoon en terecht. Ze komen morgen maar langs.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar, een woordvoerder geeft het aan.
En hij moet niet zo zeiken. Dankzij diezelfde media staat hij de afgelopen weken zo in de belangstelling en zal hij duizenden euro's verdienen met z'n plaatjes. Vedettegedrag dit.
Het gaat nu breed uitgemeten worden in de media dat hij de pers niet te woord wil staan. Hij mag toch teleurgesteld zijn als je op meer gehoopt had. Niet iedereen kan direkt de knop omzetten en vrolijk met de pers pratenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar, een woordvoerder geeft het aan.
En hij moet niet zo zeiken. Dankzij diezelfde media staat hij de afgelopen weken zo in de belangstelling en zal hij duizenden euro's verdienen met z'n plaatjes. Vedettegedrag dit.
Gelukkig voor Belgie dacht het ESC en de vakjury in diverse landen anders over dit zwak gewauwelquote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
Bizar dat België (met alle respect) zo hoog eindigt met een gejatte melodie van Queen en de Jackson 5. Zulke nummers moeten ze niet mee laten doen. Niet uniek en gewoon hele stukken gebruikt en gezegd; Kijk een nieuw nummer!
Zelfde met Zweden. Onbegrijpelijk.
Precies, en wat had hij moeten zeggen? Zijn antwoorden zijn op dit moment volledig voorspelbaar: "Jammer, ja teleurgesteld maar toch ook weer niet, mooie weken gehad, trots op liedje en op team, en nou hard werken aan m'n volgende album."quote:Op zondag 15 mei 2016 01:52 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Het gaat nu breed uitgemeten worden in de media dat hij de pers niet te woord wil staan. Hij mag toch teleurgesteld zijn als je op meer gehoopt had. Niet iedereen kan direkt de knop omzetten en vrolijk met de pers praten
Wat is de logica er achter welk land het dan moet dan?quote:Mocht Australië winnen, dan wordt Duitsland mogelijk het organiserende land, omdat het Eurovisie Songfestival in Europa moet plaatsvinden. Duitsland wordt genoemd in de wandelgangen van de Globen Arena.
Misschien heeft Duitsland er het meeste geld voor, en ze hebben de faciliteiten al uit 2011.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Even hier over:
[..]
Wat is de logica er achter welk land het dan moet dan?
Duitsland is de baas.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Even hier over:
[..]
Wat is de logica er achter welk land het dan moet dan?
Wat zwak is is 90% van je nummer jatten van 2 wereldberoemde nummers omdat je zelf niets kunt verzinnenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Gelukkig voor Belgie dacht het ESC en de vakjury in diverse landen anders over dit zwak gewauwel
België is/was ook zwaar kut. Mooi dat ze ook de top-5 niet hebben gehaald.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
Bizar dat België (met alle respect) zo hoog eindigt met een gejatte melodie van Queen en de Jackson 5. Zulke nummers moeten ze niet mee laten doen. Niet uniek en gewoon hele stukken gebruikt en gezegd; Kijk een nieuw nummer!
Zelfde met Zweden. Onbegrijpelijk.
Ja, laatste maar wel met een stijgende lijn ten opzichte van vorig jaar!quote:Op zondag 15 mei 2016 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Wat wel echt fucking ironisch zou zijn. Laatste worden en dan toch het mogen hosten volgend jaar.
Hoezo?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, laatste maar wel met een stijgende lijn ten opzichte van vorig jaar!
Vooral de Vlamingen waren het met mij eens voordat ze moest aantreden voor de halve finale. Je moet ze nu eens horenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
België is/was ook zwaar kut. Mooi dat ze ook de top-5 niet hebben gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |