Zeker!!quote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krachtwijk in roze zou dit debacle ook wel enigszins goedmaken
Dat wel, maar klonk tenminste goed. Is ook wat waardquote:
Poliquote:
10dequote:Op zondag 15 mei 2016 00:53 schreef Forbry het volgende:
Op welke plek is België eigenlijk geëindigd?
Die gaat vanavond gewoon die chick uit Azerbeidzjan volknallen dus denk niet dat het hem zo veel uitmaakt.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Brammess het volgende:
DOUWE BOB, GA JE SCHAMEN
SLECHTE ZANGER, MATIG
Nou met die acapella shit die ze doen voor die propagandafilmpjes van ze maken ze best een kansquote:Op zondag 15 mei 2016 00:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgend jaar IS ook maar mee laten doen .
Armenië was het tochquote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die gaat vanavond gewoon die chick uit Azerbeidzjan volknallen dus denk niet dat het hem zo veel uitmaakt.
Dat het om kwaliteit en muziek gaat en dat vriendjespolitiek en buurlanden die op je stemmen irrelevant zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat was het statement dan geweest
Tja, je hebt (bagger)authentiek, en je hebt Authenthiek.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sieneke was ook authentiek voor nederland
Ze hebben er zelfs vrijwel al hun punten voor opgeofferdquote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef tralalala het volgende:
Dit is gewoon gefixed door Merkel en co, om te laten zien dat de rest van de EU Oekraine nog steeds tof vindt na de nee van Nederland.
Linkse journaal is weer eens objectiefquote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef Szura het volgende:
Huh, wat lult die vent met z'n 'veel van de oud-Sovjetlanden gaven de 12 punten aan Rusland'
Hoe dan??quote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef andre77 het volgende:
Ben ik dan de enige die de punten had meegeteld en de winnaar al eerder wist?
Trustequote:
twitter:raymondtaams twitterde op zondag 15-05-2016 om 00:54:40Songfestival wordt volgend jaar dus in Oekraine georganiseerd. Tenzij nummer 2 Rusland zich er niet bij neerlegt en ook Kiev inneemt #esf16 reageer retweet
Ze zitten er vooral weer eens naastquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Linkse journaal is weer eens objectief
Gewoon het maximaal aantal te verdelen punten nemen en dan de genoemde scores eraf trekken, dan weet je hoeveel punten er nog over zijn.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Paul het volgende:
twitter:raymondtaams twitterde op zondag 15-05-2016 om 00:54:40Songfestival wordt volgend jaar dus in Oekraine georganiseerd. Tenzij nummer 2 Rusland zich er niet bij neerlegt en ook Kiev inneemt #esf16 reageer retweet
Oekraine heeft gewonnen ivm politiek? Dream on.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef Michie_ het volgende:
Stalin is een van de ergste mensen ooit geleefd en het volk van Oekraïne heeft onbeschrijfelijk geleden onder hem. Ik heb alleen het gevoel dat ze gewonnen hebben omdat Rusland het Oekraïne moeilijk maakt.
Politiek en het ESF moeten gescheiden blijven.
Duidelijk wel met een huilliedje over Ruslandquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Oekraine heeft gewonnen ivm politiek? Dream on.
Nee, door de NU-appquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgend jaar ga ik lekker op tijd naar bed, meteen na het laatste lied, nog even fappen op de mooiste zangeressen en de uitslag hoor ik de volgende dag wel, tenzij wij winnen, dan word ik wakkergetoeterd door enthousiaste fans.
Als je constant op TV forum hangt, zie je niet veel van de wereld.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
al zo lang niet meer gezien dat plaatje
Met Amir erachter, topshow.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die gaat vanavond gewoon die chick uit Azerbeidzjan volknallen dus denk niet dat het hem zo veel uitmaakt.
TVSC is mijn virtuele zolderkamertjequote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je constant op TV forum hangt, zie je niet veel van de wereld.
Was het nummer echt zo sterk?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Omdat wij dat betalen..quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er in godsnaam een NOS-reporter in Stockholm..
genotquote:
Snoepreisje.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar wordt het ESF georganiseerd dit jaar...quote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
die moet ik dinsdag bezorgenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:57 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ja, ik had liever de Telegraaf gelezen, echter kan ik dat niet betalen.
Daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gewoon het maximaal aantal te verdelen punten nemen en dan de genoemde scores eraf trekken, dan weet je hoeveel punten er nog over zijn.
Ah ja Joezi vond het leuk, dan weten we ZEKER dat het kut was.quote:
Nope, gewoon goed authentiek. Dat scoort.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Duidelijk wel met een huilliedje over Rusland
Poolse doel jij op denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Katoenplukkert het volgende:
Nu even fappen op die geile Azerbeidzjaanse.
juryledenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Katoenplukkert het volgende:
Polen neukt iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Nou tis niet alsof ze erg voortdeden dus plenty of time zou ik zo zeggenquote:
Fylax sowiesoquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef beantherio het volgende:
Klopt het dat half Fok! vertrekt omdat Nederland niet in de top 3 stond?
och meeloperquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja Joezi vond het leuk, dan weten we ZEKER dat het kut was.
Ja, het was behoorlijk obvious.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk allemaal, maar wat moet er te melden zijn?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Daar wordt het ESF georganiseerd dit jaar...
Ook authentiek gekrijs zou slechter moeten scoren dan leuke eenheidsworstnummers.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nope, gewoon goed authentiek. Dat scoort.
Eenheidsworstnummers hebben we al genoeg.
Fylax zou vertrekken, maar die zit keihard op de TR knop te rammen, er verdwijnen posts van mensen die hem uitzwaaienquote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef beantherio het volgende:
Klopt het dat half Fok! vertrekt omdat Nederland niet in de top 3 stond?
ala de voicequote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de oplossing tegen politieke invloeden: volgend jaar blind stemmen. Eerst het liedje, daarna 12 punten voor Laura en daarna pas horen we dat Laura uit België komt.
doe Jessica de groetenquote:
.rarquote:
ghehe ;P schandalig was dat weer jaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:55 schreef Katoenplukkert het volgende:
Polen neukt iedereen de moeder
[ afbeelding ]
Als het een Bud nummer was gaf ik je meteen gelijk, maar dat was het niet.quote:
ik bedoel met blind dat we wel naar die mooie zangeressen mogen kijken, alleen niet naar de vlagquote:
ESF: The Voice Editionquote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de oplossing tegen politieke invloeden: volgend jaar blind stemmen. Eerst het liedje, daarna 12 punten voor Laura en daarna pas horen we dat Laura uit België komt.
ESF is toch een vrij groot evenement.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk allemaal, maar wat moet er te melden zijn?
''Ja hallo Jeroen, Douwe Bob heeft gezongen. Dat shockeert de wereld: "Hoezo zou je komen zingen op een Songfestival??" is wat we ons allemaal afvragen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |