helaas parkeertickets kun je ook niet meer declarerenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Kakmaar schijnt dat je zo over het hek heen kunt en gratis het park kan bezoeken.
quote:
Ah okquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb daar groot project, moet van de zomer nog heel veel vaker die kant op.
zegt me nog steeds helemaal niks..quote:
Hahaquote:
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je your en love met yer en luv vervangen
klopt inderdaad, schijnt nog erg makkelijk te gaan allemaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar nee nog niet. Even wachten tot papa of mama een abonnement heeft, kan ik die wel meenemen. Aangezien je alleen maar langs een poortje hoeft om hem te scannen.
Gewoon de pinguïn bazin in rijden dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:28 schreef zeer het volgende:
[..]
helaas parkeertickets kun je ook niet meer declareren
srs
Incl diner?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaMaar ik wil best wel een keer meetten hoor, je mag ook wel naar mijn huis toekomen.
Nieuwste dierenpark van NL.quote:
ik wil zekerheidquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan nog wel even over praten
Ja vrienden hebben het getest en het werktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt inderdaad, schijnt nog erg makkelijk te gaan allemaal.
[..]
Gewoon de pinguïn bazin in rijden dan?
het aantal dierenparken dat ik in mijn leven heb bezocht is te tellen op 1 hand van een vuurwerkslachtoffer..quote:
Geeft niet.quote:
Ziet er uit als 15quote:
Ernstig vuurwerkslachtoffer? zoveel heb je ook niet in NL dacht ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het aantal dierenparken dat ik in mijn leven heb bezocht is te tellen op 1 hand van een vuurwerkslachtoffer..
ja. een stompje is voldoendequote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ernstig vuurwerkslachtoffer? zoveel heb je ook niet in NL dacht ik.
Nah ervaring is chiller. Al heeft deze denk ik meer ervaring dan de gemiddelde 40+er.quote:
Echt 0?quote:
Die Griek?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom ook wel eens in Emmen, maar alleen centrum, oude kantoorpand aldaar, dierentuin en dat overdekte winkelcentrum.
En keer bij dat restaurant op de hoek bij de wegwitte nog wat?
in nederland: ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
wie wilt spelletj emet mij spelen
behalve herman
hmm..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
behalve herman
Uh...?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom ook wel eens in Emmen, maar alleen centrum, oude kantoorpand aldaar, dierentuin en dat overdekte winkelcentrum.
En keer bij dat restaurant op de hoek bij de wegwitte nog wat?
Volgens mij niet, maar weet het niet zeker. Is al even geleden maar toen was het dacht ik een eetcafe. Is bij het stoplicht in Emmen aan de rechterkant bij kruispunt. Dacht al een wat ouder pand ook.quote:
Nee, idd. Oh wow..ging vroeger elke maand naar de dierentuin met abo. Was geweldig als kindquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in nederland: ja.
kinderboerderijen en dingen waar 1 kangoeroe rondloopt tel ik niet mee.
Wachtquote:
het stoplicht in Emmenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar weet het niet zeker. Is al even geleden maar toen was het dacht ik een eetcafe. Is bij het stoplicht in Emmen aan de rechterkant bij kruispunt. Dacht al een wat ouder pand ook.
Ik heb werkelijk geen idee wat hij bedoeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
het stoplicht in Emmen
er staan daar 6 miljard stoplichten
Valt 'ie toch mooi door de mand met doen alsof 'ie ooit in Emmen is geweest heh.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hij bedoeld.
ja beetje stom grapjequote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
het stoplicht in Emmen
er staan daar 6 miljard stoplichten
wij werden mee het bos in genomen. waren meer een wandelfamilie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, idd. Oh wow..ging vroeger elke maand naar de dierentuin met abo. Was geweldig als kind
Die lunchroom staat niet bij een stoplicht maar zit in het overdekte gedeelte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja beetje stom grapjemaar ik kom altijd uit het noorden natuurlijk, de hoofdweg naar Emmen toe. Gvd man waarom ben ik die naam van dat restaurant kwijt
zit redelijk dicht bij het centrum.
Even gegoogled, Emmen heeft geen streetviewmaar volgens mij was het die lunchroom van heren de wit.
hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Valt 'ie toch mooi door de mand met doen alsof 'ie ooit in Emmen is geweest heh.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahazou ik ook denken hoor maar mijn geheugen is echt dikke aids
Omdat ze retard zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:41 schreef gianni61 het volgende:
waarom hebben alle retards opeens kapitein haddock als UI?
Oh nee je hebt gelijk, wapen van emmen is het. Ze waren daar toen ook vet lang bezig met verbouwen enzo van de weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die lunchroom staat niet bij een stoplicht maar zit in het overdekte gedeelte.
wel makkelijk zoquote:
wtfquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
behalve herman
Ik dacht al.. als het niet wapen van Emmen is dan weet ik het ook echt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee je hebt gelijk, wapen van emmen is het. Ze waren daar toen ook vet lang bezig met verbouwen enzo van de weg.
Stond me toch echt bij dat het iets met de wit was maarja, zo zie je maar mijn geheugen is kakheeft wel een oorzaak
ja, wij ook. In de dierentuin wandel je ook veelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij werden mee het bos in genomen. waren meer een wandelfamilie.
nu nog eigenlijk
Rij er nog wel eens langs, ook al ff geleden hoor.. maar daar eten is al wel jaren terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht al.. als het niet wapen van Emmen is dan weet ik het ook echt niet
je lage IQ?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
zo zie je maar mijn geheugen is kakheeft wel een oorzaak
Lage IQ hoeft niets te zeggen over geheugen.quote:
Ach heb er wel eens lekker gegeten met oma's verjaardag.quote:
mooi altijd die badass profileringquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lage IQ hoeft niets te zeggen over geheugen.
Dus dat denk ik niet. Denk drugsmisbruik.
het heeft mij gemaakt tot de persoon die ik nu ben.quote:
anti-held bedoel je of wat?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het heeft mij gemaakt tot de persoon die ik nu ben.
Spierverslappers werken niet heel super samen met workoutquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:47 schreef Drug het volgende:
Zin om wat haze in de vaporizer te gooien, maar moet nog workout doen
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spierverslappers werken niet heel super samen met workout
Debiel, sukkel, mongool, anti-held. Noem het zoals je wil...quote:
Idd het is vrijdag, bijna weekend. Doe eens gek toch.quote:
not even oncequote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Debiel, sukkel, mongool, anti-held. Noem het zoals je wil...
Vind paddo's echt eng, wat als ik een bad trip krijg en mezelf op het asfalt gooi ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bietje chillen, morgen huisfissaatje bij maatje en zondag mss paddo's
Dan nationale feestdag vanaf dat momentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind paddo's echt eng, wat als ik een bad trip krijg en mezelf op het asfalt gooi ofzo
Wat betekent jouw UI?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
Wie had dat topique ook al weer over dat hij alleen in een restaurant zat bier te drinken?
Gast, wat heb jij tegen mijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Dan nationale feestdag vanaf dat moment.
nationalistische vlag*quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gekke vraag. Het is een voormalige nationale vlag.
beter een kneusje dan een nazi hehquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VB is gewoon een beetje een kneusje.
Dit idd, voel je niet zo speciaal MAHL.quote:
nee dat is dit:quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat het niet ene vlag is die gebruikt werd tijdens de zwarte onderdrukking en segregatie in SA?quote:
Van wie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
nu ben je dus echt overduidelijk aan het trollenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel. Die vlag van jou is een voormalige nationale vlag van een ander land.
nee, dan vraag je: van welk land?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zeg je toch "nationale vlag van Nederland"
kloptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:55 schreef richolio het volgende:
ik zie het al, het is weer een nsb dingetje.
dat doet hij altijd en altijd krijgt hij reacties, steelt al mijn aandachtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
nu ben je dus echt overduidelijk aan het trollen
Nee, dat is een kneus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
JimmyDean is een Dylann Roof sympathisant
[ afbeelding ]
Nee, jij laat zien dat je een domme sukkel bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
nu ben je dus echt overduidelijk aan het trollen
jij bent gewoon de meest slechte troll ooit, ga lekker mexicano's eten, als je überhaupt weet wat het zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat doet hij altijd en altijd krijgt hij reacties, steelt al mijn aandacht
ik heb het SC record voor meeste mensen boos maken in de minste hoeveelheid tijd met mijn volwassen gimmick hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent gewoon de meest slechte troll ooit, ga lekker mexicano's eten, als je überhaupt weet wat het zijn
Walgelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
JimmyDean is een Dylann Roof sympathisant
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga gewoon weg met je kutvlag Jimmy
Heeft daar helemaal niks mee van doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:55 schreef richolio het volgende:
ik zie het al, het is weer een nsb dingetje.
Je weet nog steeds niet welke vlag het is hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
Dit is ook geen nazi vlag, gewoon de oude vlag van Duitsland!
[ afbeelding ]
Bagatelliserend gedrag dit, jij mag niet meer in Rotterdam komenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt hier enkel om aandacht te krijgen, dat is wel beetje treurig verder
Wel badass vlag tho'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt hier enkel om aandacht te krijgen, dat is wel beetje treurig verder
Okee. Nu weet ik het nog steeds niet, maar ok.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heeft daar helemaal niks mee van doen.
Hoe is het met Djedje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Bagatelliserend gedrag dit, jij mag niet meer in Rotterdam komen
Hahaha, is wel echt zo iddquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opso is mooi![]()
jammer dat ze zo retard is
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Okee. Nu weet ik het nog steeds niet, maar ok.
voyeurquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha, is wel echt zo idd![]()
ze doet mij denken aan mijn verwesterde Turkse buurmeisjes.
Hoe ze met elkaar aldoor in de tuin zitten te praten over wijntjes en jongens en om de 3 minuten iets in de trant van OH M AI GODDD moeten roepen
waar kun je haar foto's vinden dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe ze met elkaar aldoor in de tuin zitten te praten over wijntjes en jongens en om de 3 minuten iets in de trant van OH M AI GODDD moeten roepen
niks mis met je eigen intelligentie aan de kaak stellen iddquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie snappen gewoon niet dat Jimmy gewoon wat aan de kaak wilt stellen.
Niks mis mee imo
Goed, ze heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een nieuwe stageplek. Ze had het niet super naar d'r zin bij haar huidige plek.quote:
heeft ie een goede kaaklijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie snappen gewoon niet dat Jimmy gewoon wat aan de kaak wilt stellen.
Niks mis mee imo
Internet. Toen ze net op FOK! zat heeft ze ze wel eens geplaatst.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Jammer manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Goed, ze heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een nieuwe stageplek. Ze had het niet super naar d'r zin bij haar huidige plek.
Verder heb ik haar sinds december niet meer gezien volgens mij
Zeer, vriend.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
niks mis met je eigen intelligentie aan de kaak stellen idd
kun je even zeggen dat wij het niet erg zouden vinden als ze regelmatig selfies post in USquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Goed, ze heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een nieuwe stageplek. Ze had het niet super naar d'r zin bij haar huidige plek.
Rot nou eens op met die verziekende rechtse troep van je, mafkees. Je bent niet goed dat je altijd zo loop te showen met al die haatdragende periodes in de geschiedenis om vervolgens te doen alsof het ergens anders om gaat.quote:
toen had ik net ban denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Internet. Toen ze net op FOK! zat heeft ze ze wel eens geplaatst.
Die tijd hebben we gehad. KPD is nu de plek.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je even zeggen dat wij het niet erg zouden vinden als ze regelmatig selfies post in US
Besef goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Rot nou eens op met die verziekende rechtse troep van je, mafkees. Je bent niet goed dat je altijd zo loop te showen met al die haatdragende periodes in de geschiedenis om vervolgens te doen alsof het ergens anders om gaat.
Doe rustig joh, negeer hem dan gewoonquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Rot nou eens op met die verziekende rechtse troep van je, mafkees. Je bent niet goed dat je altijd zo loop te showen met al die haatdragende periodes in de geschiedenis om vervolgens te doen alsof het ergens anders om gaat.
sorry ben niet zo van de straattaal, welk lichaamsdeel is noodles?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:00 schreef Crip het volgende:
zeer wil je een hapje vn mn noodles, ze zijn vegan.
Niks, ben gewoon jelly dat ik niet bij geile Turkse zusjes in hun achtertuin kan kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Internet. Toen ze net op FOK! zat heeft ze ze wel eens geplaatst.
[..]
Wat is daar mis mee?
Dat zal best, idd. Keer tijd dat je je gedraagt hier.quote:
Djedje op snapchat is echt de beste keuze ooit in mijn leven.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je even zeggen dat wij het niet erg zouden vinden als ze regelmatig selfies post in US
Kan zijn dat jij dat las.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeer, vriend.
Was las ik laatst, ben je technisch onderzoeker? Vet hoor
ik ben een nette sophisticated man, naakt vind ik niet mooi hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die tijd hebben we gehad. KPD is nu de plek.
nipplesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry ben niet zo van de straattaal, welk lichaamsdeel is noodles?
Las ff dat ze bij jou in de tuin zaten, dacht al wtf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, zijn wel echt van die kardashian typjesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Niks, ben gewoon jelly dat ik niet bij geile Turkse zusjes in hun achtertuin kan kijken
kun je even een subreddit aanmaken en die pics daarop postenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Djedje op snapchat is echt de beste keuze ooit in mijn leven.
Functioneel naakt ook niet? of kunstzinnig naakt?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een nette sophisticated man, naakt vind ik niet mooi hoor
Zeker teveel zure oude kerels op de oude plek.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:59 schreef richolio het volgende:
[..]
haha shittquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Djedje op snapchat is echt de beste keuze ooit in mijn leven.
denk het welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef zeer het volgende:
[..]
haha shitt![]()
ze is daar actiever dan op FB?
nee, vrouwen moeten gewoon zijn zoals God ze heeft gemaakt met een yogabroek aanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Functioneel naakt ook niet? of kunstzinnig naakt?
ik zou het accepterenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, zijn wel echt van die kardashian typjesnet iets te veel glamour zeg maar...
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Snapchat is beter voor aandachtshoeren dan fb, dus gok van wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef zeer het volgende:
[..]
haha shitt![]()
ze is daar actiever dan op FB?
Echt he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Snapchat is beter voor aandachtshoeren dan fb, dus gok van wel.
ik houd ze warm tussen mn thighsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef zeer het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik bij je ben zijn ze afgekoeld ;s
Welke God is dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, vrouwen moeten gewoon zijn zoals God ze heeft gemaakt met een yogabroek aan
Zeer netjes en welwillend van je.quote:
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil het ook al weet ik niet over wie het gaat mjaaaa
waarom achterlijk en een debiel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
ze is 15 of zo man pedoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
alsof het een keuze isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom achterlijk en een debiel?
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?quote:
dje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.quote:
Vanwege haar posthistorie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent 33 en praat nastyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?
En ze bloedt al dus mag het gewoon
mwa ook dat vond ik op zich nog meevallenquote:
laatste keer dat ik checkte was ze helemaal kaal andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus mevrouw ik kom binnen in de SC en meldt gelijk dat ' ik wil neuken'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent 33 en praat nasty
net als je hoofd :$
Beneden?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef zeer het volgende:
[..]
laatste keer dat ik checkte was ze helemaal kaal anders
Waarom?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa ook dat vond ik op zich nog meevallen
if she's old enough to pee she's old enough for mequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze klopt niet volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
if she's old enough to pee she's old enough for me
vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
DjeDje en ik hebben een broeierig verleden
het wordt meermaals per dag hier op fok aangetoond dat er ergere users hier rondwandelen.quote:
Elke week samen naar de sauna ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
Waardoor?quote:
een beetje een vochtig verleden toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
mietjequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ze hier lurkt, dus liever niet
Mja ergere... net zo erg dan. Gewoon kutgedrag was dat. Hoef er niet milder van te worden omdat ze knap is ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het wordt meermaals per dag hier op fok aangetoond dat er ergere users hier rondwandelen.
tegenwoordig makkelijk herkenbaar aan Haddock
Zweethut zoals natives doen? ik snap het niet.quote:
Godverdomme!!!!!!quote:
Oh gwn friendzone dusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
maar tis warm ben steeds in the moodquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus mevrouw ik kom binnen in de SC en meldt gelijk dat ' ik wil neuken'.
Van mijn hoofd klopt wel, ja
quote:
haha jij woont in drachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Godverdomme!!!!!!
DIE HEB IK NET MET VEEL MOEITE ERIN GEGOOID !!!!![]()
![]()
Als het zo warm is raak je in de mood, ja? krijg zelf altijd wat minder zin dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
maar tis warm ben steeds in the mood
hahaha jellyquote:
Okequote:
quote:
Ow nee ik juist meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het zo warm is raak je in de mood, ja? krijg zelf altijd wat minder zin dan.
[..]
hahaha jelly
Je kan ook buiten iets gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
heb zin in morgen, dan is het eindelijk goed weer om te gamen zonder dat de playstation bijna ontploft
harrharrquote:
Overduidelijk dus een zeester, deze.quote:
ooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent 33 en praat nasty
net als je hoofd :$
wattequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
harrharr
[..]
Overduidelijk dus een zeester, deze.
http://www.gezondtotaal.n(...)nen_meer_zin_in_seksquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
harrharr
[..]
Overduidelijk dus een zeester, deze.
Een zeester. Iemand die in bed stil ligt en met de benen en armen wijd zeg maarquote:
Heel mooi maar we zitten hier toch allemaal altijd op zolder of kelder met weinig tot geen zonlicht?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.gezondtotaal.n(...)nen_meer_zin_in_seks
Ik ben er net een paar dagen vanafquote:
hehehhe... ik lig nooit laten we t daar op houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een zeester. Iemand die in bed stil ligt en met de benen en armen wijd zeg maar
Ergo je hoeft weinig te doen.
Is goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hehehhe... ik lig nooit laten we t daar op houden.
Och, we klagen niet. Ik noem een Meloewa, een SG...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. Nee nog steeds niet. Heb je mij wel vaker gevraagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, we klagen niet. Ik noem een Meloewa, een SG...
Jij nog wat gehoord van die Rosepetals trouwens? Die is ook al een tijdje afwezig
veel plezier Hermannquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
ok bedankt voor de mooie woorden jongens, ben blij dat ik zo geliefd ben hier
Waarom mis je een Michael Jackson travo zo erg?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, we klagen niet. Ik noem een Meloewa, een SG...
Jij nog wat gehoord van die Rosepetals trouwens? Die is ook al een tijdje afwezig
Hayley Atwells constante aanwezigheid in het Marvel Cinematic Universe lijkt nu toch daadwerkelijk aan een einde te komen. Na een voorlopig afscheid van haar personage, Margaret 'Peggy' Carter, in de MCU-films, stopt ook de tv-serie over de geheim agent.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik weiger dit te gelovenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. Nee nog steeds niet. Heb je mij wel vaker gevraagd.
Was een man\jongen met veel make up op. Ik denk tegenwoordig wel transseksueel al.
Vrouwen met grote tieten van de televisie af halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hayley Atwells constante aanwezigheid in het Marvel Cinematic Universe lijkt nu toch daadwerkelijk aan een einde te komen. Na een voorlopig afscheid van haar personage, Margaret 'Peggy' Carter, in de MCU-films, stopt ook de tv-serie over de geheim agent.
Zijn er meer van zo te zien.quote:
ja best welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen met grote tieten van de televisie af halen.x infinity
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar in TS zijn kringen is het gewoon om met vrienden een huis te betrekken. Alleen autisten gaan met vreemden wonen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 04:48 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Dit! Daarom heb ik wss iets te hoge verwachtingen.
Blijf erbij dat ik het onfatsoenlijk vind om je zo op te stellen als je een studenten huis betrekt. Het is zo'n kleine moeite om even kennis te maken of een biertje te drinken, erna kun je gewoon je eigen gang gaan. Denk dat FOK niet de juiste plek is voor zo'n vraag, alle vooroordelen zijn weer bevestigd. De meeste mensen die hier claimen in allemaal verschilende studenten huizen te hebben gewoond zijn wss overal uitgekickt omdat ze net zo RASAUTISTISCH EN ASOCIAAL waren als mijn huisgenoot.
Inb4 veel boze posts
Wat de hel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:31 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jkse_portie_wtf.html
Jimmy geeft ook muziekles.
Ikr, sicke timing en alles.quote:
Toen ik klein was deed ik dat ook wel denk ik dat soort gedoe maar dan ben je niet echt bewust van wat je doet natuurlijk... blijft wel heel ergquote:
Jij hoort bij deze sc hermanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
Superlief dat jij je moeder helptquote:
Als die getailleerd zijn wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vrouwen t-shirt is echt heel ander dan een mannen t-shirt :s
Vind het wel meevallen. Alleen langere jurken wat problemen meequote:
Ja gewoon weet jequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vrouwen t-shirt is echt heel ander dan een mannen t-shirt :s
Soepjurken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Alleen langere jurken wat problemen mee
kut zionistenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:50 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/theIMEU/videos/1377543508929227/
Wat ik dan meteen denk is dat er een reden is dat ze opgepakt werden en dat er genoeg opgevoed zullen worden om Israël te haten en alles zullen zeggen om Israël in een slecht daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:50 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/theIMEU/videos/1377543508929227/
Echt goede reden om tegen de internationale verdragen en mensenrechten in te gaan idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ik dan meteen denk is dat er een reden is dat ze opgepakt werden en dat er genoeg opgevoed zullen worden om Israël te haten en alles zullen zeggen om Israël in een slecht daglicht te zetten.
Als je met opgevoed bedoelt dat de zionisten hen zo onderdrukken dat ze loco worden, dan jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ik dan meteen denk is dat er een reden is dat ze opgepakt werden en dat er genoeg opgevoed zullen worden om Israël te haten en alles zullen zeggen om Israël in een slecht daglicht te zetten.
Die hang ik standaard op aan kleerhangers, hebben allemaal andere lengte en vorm, dus wordt sws een mislukte stapel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Alleen langere jurken wat problemen mee
Tuurlijk niet. Zelf hebben ze daar geen aandeel in hoor. Altijd weer die joden en ongelovigenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke poster (nohomo, of notravo?)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mis je een Michael Jackson travo zo erg?
Nu je het zegt... dat doe ik ook meestal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hang ik standaard op aan kleerhangers, hebben allemaal andere lengte en vorm, dus wordt sws een mislukte stapel.
Bewijs?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
rosepetals was geen transgender. hou es op.
Oké.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke poster (nohomo, of notravo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |