veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Zo nog een paar uurtjes en dan weekend
Ff eten, dan ff sporten, dan ff douchen, en daarna even fapje plegen en Netflixen
ga met ome ng mee danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Ff eten, dan ff sporten, dan ff douchen, en daarna even fapje plegen en Netflixen
Wat zijn tegenwoordig de fapbare dames?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Mooi man, mn kont is namelijk flink aan het jeuken. Had vanochtend misschien toch moeten afvegen.quote:
Daar ging deze discussie helemaal niet over, je reageert nooit inhoudelijk. Ik ben daar wel klaar mee eigenlijk.quote:
ik welquote:
Valt mij ook altijd op idd :s wel jammer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar ging deze discussie helemaal niet over, je reageert nooit inhoudelijk. Ik ben daar wel klaar mee eigenlijk.
Het enige wat je doet is mij aanvallen, en als ik jou dan om een inhoudelijke reactie vraag kom je met "oke leuk" of een variant daarop. Dieptriest.
quote:
Is dat deze? meh ;squote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op idd :s wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |