Denk tquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Crack definitief terug op het oude nest?
Nee druk werk man, 40 uur per week hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:53 schreef BozeHaas het volgende:
Vrij vandaag, zo ff douchen weer. Hoe is de leef in Ierland dan, nog steeds verveling?
Jellyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga dan werken joh luie donder met je kuif
haha iemand is mad dat ie kaal is hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga dan werken joh luie donder met je kuif
Oké haha, ik eet sws heel veel carbs, dus no worriesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:51 schreef Crack_ het volgende:
@Drug, maar is echt in zeer extreme gevallen hoor, natuurlijk zul je niet snel aan zo'n groot te kort aan koolhydraten komen dat je lichaam in ketoacidose zal raken hoor.
Dus echt echt extreem geval
OPEN JE OGEN HET IS GEEN TOEVAL!!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En kijk eens welke dag het vandaag is, komt wel heel erg dichtbij zo
heb je hoofdpijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb wel paracetamol genomen net, ben ik nog steeds straight edge of niet
uit de oude doosquote:
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aanquote:
Ga dan weer lekker naar bedje toequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aan
kan niet slapen met geluid en helaas is de buitenwereld ook wakkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga dan weer lekker naar bedje toe
Beter haal je Mexicano'squote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aan
Ja eens, maar vind het wel lastig om met mensen te praten. Veel mensen willen namelijk heul niet praten of horen wat je te zeggen hebt, of geloven je 'bewijs' toch niet hoe goed het ook is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef Drug het volgende:
[..]
Oké haha, ik eet sws heel veel carbs, dus no worries
Wel interessant vakgebied, leuk
Moet wel zeggen dat brood niet meer eten mij heeft geholpenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja eens, maar vind het wel lastig om met mensen te praten. Veel mensen willen namelijk heul niet praten of horen wat je te zeggen hebt, of geloven je 'bewijs' toch niet hoe goed het ook is.
Dat vind ik soms wel écht moeilijk om mee om te gaan. Gewoon dat overdreven gedoe met eten lately kan ik moeilijk mee overweg, dat mensen zo doorslaan. Dat brood ook ineens kei slecht is en weet i khet, ja dat je het niet fijn vind om te eten ofzo prima.. maar het slaat allemaal zo ver door
En dat vind ik ook gewoon jammer, want vind het mega leuk om met mensen hier over te praten en kennis verbreden alles.
wat een mannelijke stemquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uit de oude doos
http://vocaroo.com/i/s0T38hdK2Z3E
zie je, het werktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:17 schreef xcachet het volgende:
Ik ga als een trein. Heb het nog voor 14:00 uur af ook
Eigenlijk was de deadline 12:00, maar heb straks les van deze docent tot 14:00. Dus dan mag ook.quote:
En wat moet je nu doen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:16 schreef PeZu het volgende:
zo werk is af voor heute
en er is nog zon, leven fuck yeah
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat brood niet meer eten mij heeft geholpen
zie je uitstel komt altijd goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk was de deadline 12:00, maar heb straks les van deze docent tot 14:00. Dus dan mag ook.
Als je maar niet van de NS bent want dan kom je alsnog niet op tijd ahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:17 schreef xcachet het volgende:
Ik ga als een trein. Heb het nog voor 14:00 uur af ook
niks, weinig, minder en dus weer niksquote:
wut!?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks, weinig, minder en dus weer niks
zit ik op kantoor en trek mijn 2e brandje los en gooi de laatste factuur eruit na deze post
Hangt toch van broodje af, je moet gewoon grof brood doen lekkere moeilijke koolhydraten en dan kip erop wat ui, tomaat, knoffy, paprika en wat bbq saus gewoon die mondje in en dan muscles makenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.
Ik vind het alleen vervelend als mensen er zo in door slaan en het niet meer gaat over persoonlijke voorkeuren maar termen als 'ja dat is slecht voor je'
Kapotte bovenleidingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je maar niet van de NS bent want dan kom je alsnog niet op tijd ahahaha
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hangt toch van broodje af, je moet gewoon grof brood doen lekkere moeilijke koolhydraten en dan kip erop wat ui, tomaat, knoffy, paprika en wat bbq saus gewoon die mondje in en dan muscles maken
Joh. Hoe? op kantoor?quote:
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciterenquote:
Dit zijn terechte vragen die er toe doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciteren
je stofwisseling, je bouw, je bloedwaardes hebben allemaal invloed op je energieopname uit voedsel, en die is per persoon verschillend maar veranderd ook weer per persoon door stress en wat al niet meer,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken
ach het is hip om bewust me goed voedsél bezig te zijn en iedereen is opeens éxpertquote:bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.
Ik vind het alleen vervelend als mensen er zo in door slaan en het niet meer gaat over persoonlijke voorkeuren maar termen als 'ja dat is slecht voor je'
Ja, precies.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je stofwisseling, je bouw, je bloedwaardes hebben allemaal invloed op je energieopname uit voedsel, en die is per persoon verschillend maar veranderd ook weer per persoon door stress en wat al niet meer,
[..]
ach het is hip om bewust me goed voedsél bezig te zijn en iedereen is opeens éxpert![]()
op zich een goede ontwikkeling als mensne ook echt wisten wat was is en wat wat doet
maar je merkt het gauw, dan gata het over suiker, en dan hoor je maar dit suiker komt uit fruit dus dat is wel gezond_!
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciteren
hey ettoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nog in nederland woonde zou ik NU naar je toekomen!!
te hoppig voor mijn smaakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:27 schreef Crack_ het volgende:
Iemand nieuwe Duvel tripel hop op? Hoe is die?!
jupsquote:
The fuck man, wat voor werk doe jij dat je mag pilsen enzoquote:
Nog niet gehad, de gewone duvel groen is wel één van mijn lievelings.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Als jullie ook fan zijn van de duvel tripel hopjes, dan kun je stemmen en komt er één van de zes flestjes permanent in de winkel.
http://www.duveltripelhop.be/nl![]()
![]()
Ah ZZP'er.quote:
Dat lijkt me gewoon thuis...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
The fuck man, wat voor werk doe jij dat je mag pilsen enzo
Heb je ook secretaresse onder bureau zitten?
geen idee abp staat uit op fok standaard omdat ik danny gun maar zie ze niet, net getjekt want ik vond het ook vreemd maar abp en ghosterty staan uit voor fokquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar zijn de advertenties, crimineel die je bent
klein bedrijfje 3 manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
The fuck man, wat voor werk doe jij dat je mag pilsen enzo
Heb je ook secretaresse onder bureau zitten?
mini vofjequote:
Ja mensen hebben van die soort religieuze behoeftes ofzo. Ze willen geloven in goed en slecht dus dan is suiker ineens des duivels en chia heilig als weiwater.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja eens, maar vind het wel lastig om met mensen te praten. Veel mensen willen namelijk heul niet praten of horen wat je te zeggen hebt, of geloven je 'bewijs' toch niet hoe goed het ook is.
Dat vind ik soms wel écht moeilijk om mee om te gaan. Gewoon dat overdreven gedoe met eten lately kan ik moeilijk mee overweg, dat mensen zo doorslaan. Dat brood ook ineens kei slecht is en weet i khet, ja dat je het niet fijn vind om te eten ofzo prima.. maar het slaat allemaal zo ver door
En dat vind ik ook gewoon jammer, want vind het mega leuk om met mensen hier over te praten en kennis verbreden alles.
smoesjesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee abp staat uit op fok standaard omdat ik danny gun maar zie ze niet, net getjekt want ik vond het ook vreemd maar abp en ghosterty staan uit voor fok
ik las des duvels, omdat we het over duvel hadden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja mensen hebben van die soort religieuze behoeftes ofzo. Ze willen geloven in goed en slecht dus dan is suiker ineens des duivels en chia heilig als weiwater.
Was ook te mooi om waar te zijnquote:
ik heb ook een chille werkgever, nml mijn broeder van een andere moeder dus ja dan is het wat makkelijkerquote:
Hm, wat vond je van die van 2015?quote:
Die ken ik dan weer niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nog niet gehad, de gewone duvel groen is wel één van mijn lievelings.
Neen, ik heb enkel bijbaantje werk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
Crack werkte je nou als dietiste ofzo ik weet t niet meer
Ja, laat ieder zn ding doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja mensen hebben van die soort religieuze behoeftes ofzo. Ze willen geloven in goed en slecht dus dan is suiker ineens des duivels en chia heilig als weiwater.
deze afgunst, dit is mijn werk, thuis heb ik laatst gepost en daar wek ik dualscreen in met een mooi uitzicht in de rommelquote:
Dit is GYM nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef Faeroer het volgende:
Waarom moeilijk doen gewoon 2gr eiwit per KG lichaamsgewicht, 1gr vet per KG lichaamsgewicht en rest koolhydraten. 300-500 kcal/dag onder onderhoud afvallen, 300-500 kcal/dag boven onderhoud aankomen. 7.000 kcal = 1KG. Man 10-15% bulk/cut vetpercentage, vrouw 17-23% bulk/cut percentage. Meer hoef je niet te weten, gewoon lekker bankdrukken, squatten, deadlifts iedereen goede pecs en goede kont ja tog
Ben je vennoot of werknemer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een chille werkgever, nml mijn broeder van een andere moeder dus ja dan is het wat makkelijker
Nice hoor, wat voor werk doe je danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze afgunst, dit is mijn werk, thuis heb ik laatst gepost en daar wek ik dualscreen in met een mooi uitzicht in de rommel
oh, volgens mij was het die van 2015 die ik heb gehadquote:
Duvel groen is 7.5% maar is maar net wat anders dan gewoon pils, niet echt een absurde smaak, maar lekker voor de afwisseling met pils.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, wat vond je van die van 2015?
[..]
Die ken ik dan weer niet eigenlijk.
Ben totaal geen bierdrinker, maar duvel tripel hopje 2015 vond ik zoooo lekker.. Ik ga wel wat meer proberen... Is het redelijk licht?
[..]
Neen, ik heb enkel bijbaantje werk.
Maar vorig jaar afgestudeerd als diëtist en nu studeer ik health & nutrition.
[..]
Ja, laat ieder zn ding doen
Gewoon elke dag 100 push-ups, 100 sit-ups, 100 squats, en 10km rennenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef Faeroer het volgende:
Waarom moeilijk doen gewoon 2gr eiwit per KG lichaamsgewicht, 1gr vet per KG lichaamsgewicht en rest koolhydraten. 300-500 kcal/dag onder onderhoud afvallen, 300-500 kcal/dag boven onderhoud aankomen. 7.000 kcal = 1KG. Man 10-15% bulk/cut vetpercentage, vrouw 17-23% bulk/cut percentage. Meer hoef je niet te weten, gewoon lekker bankdrukken, squatten, deadlifts iedereen goede pecs en goede kont ja tog
In de oude energiecentrale hier zit een bedrijf met alleen maar jongeren die hebben echt overal tosti apparaten staan, PS4's met beamers en 4 controllers, koelkastjes met van alles etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Was ook te mooi om waar te zijnMaar hoor wel eens verhalen van die techbedrijven enzo die jonge mensen aan proberen te trekken en dan mogen dit soort fratsen gewoon.
jelly afquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een chille werkgever, nml mijn broeder van een andere moeder dus ja dan is het wat makkelijker
Oh, nee die vond ik super lekker.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, volgens mij was het die van 2015 die ik heb gehad
maar ik ben over het algemeen geen fan van erg hoppige bieren.
met als uitzonder de hopfenweizen van schneider weisse..
Ja dit zegt mij eigenlijk niks, ken bier toch niet dus kan ook niet vergelijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Duvel groen is 7.5% maar is maar net wat anders dan gewoon pils, niet echt een absurde smaak, maar lekker voor de afwisseling met pils.
Cardio is voor homo, gewoon normaal doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon elke dag 100 push-ups, 100 sit-ups, 100 squats, en 10km rennen
ik heb telefoon, scanner, wat bakjes, enzo jwtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb alleen een telefoon naast me op bureau voor als irritante klanten komen bellen
heb je toevallig het emailadres van dat bedrijf?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de oude energiecentrale hier zit een bedrijf met alleen maar jongeren die hebben echt overal tosti apparaten staan, PS4's met beamers en 4 controllers, koelkastjes met van alles etc.
Zag er wel chill uit.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze afgunst, dit is mijn werk, thuis heb ik laatst gepost en daar wek ik dualscreen in met een mooi uitzicht in de rommel
Wat bakjes, haha mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb telefoon, scanner, wat bakjes, enzo jwt
Ik ken wel maar twee zaken hier in Rotterdam die het verkoopt, één kroeg en één winkel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee die vond ik super lekker.
Verder ja, drink geen bier, nooit gedronken dus weet eigenlijk ook niet wat een hoppig bier is
[..]
Ja dit zegt mij eigenlijk niks, ken bier toch niet dus kan ook niet vergelijken. Ga wel gewoon proberen
thanks
Nee, maar ik kan wel even je handje vasthouden en met je meelopen er naar toequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je toevallig het emailadres van dat bedrijf?
werknemer en later word ik stille vennootquote:
ik fungeer vnl als denktank daarnaast wat administratieve zaken, klussen zoals een buro;s plaatsen, server bouwen plaatsen, netwerke zus zo etc, mensen slaan die niet luisteren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nice hoor, wat voor werk doe je dan
weet niet waar je werkt maar ik denk dat dat wel een lang wandeling is vanuit roosendaalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel even je handje vasthouden en met je meelopen er naar toe
Echt, oh wtf. In Rotterdam ook echtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ken wel maar twee zaken hier in Rotterdam die het verkoopt, één kroeg en één winkel.
Hoezo, handdoeken vouwen 4ever tochquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je toevallig het emailadres van dat bedrijf?
Assen. Is wel een aardig stukje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet waar je werkt maar ik denk dat dat wel een lang wandeling is vanuit roosendaal
joh ik zorg ook nog voor de vertaal slag tussen klantenverzoek en progammeursquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een zakelijke duizendpoot is het ook he die peru
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
Helemaal trots op mezelf omdat ik 20 minuten achter elkaar had gewerkt.
Wat een debiel ben ik ook
Ja.quote:
Sowwwquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh ik zorg ook nog voor de vertaal slag tussen klantenverzoek en progammeurs
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
Helemaal trots op mezelf omdat ik 20 minuten achter elkaar had gewerkt.
Wat een debiel ben ik ook
ik zit al anderhalve maand hier beetje werkloos niks te doen hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo, handdoeken vouwen 4ever toch
En in de nachtdienst gewoon beetje Netflixen en dronken vrouwelijke gasten doen.
ik zweet al als ik naar de badkamer loopquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Assen. Is wel een aardig stukje.
De energiecentrale is in Groningen dus nog een stukje verdermaar misschien lukt het met goeie bergschoenen.
Is wel baas maar moet je mee oppassen, één verkeerde handeling en je wordt nl gewone vennootquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
werknemer en later word ik stille vennoot
Oja, jij was die dikkige jongen...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zweet al als ik naar de badkamer loop
ja man, verzorg ook nog de bedrijfs bbq's, het houdt niet op manquote:
bbqquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, verzorg ook nog de bedrijfs bbq's, het houdt niet op man
ja ik weet precies hoe het zit met bedrijfsvormen en aansprakelijk zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is wel baas maar moet je mee oppassen, één verkeerde handeling en je wordt nl gewone vennoot
Is fiscaal wel aantrekkelijker om gewone vennoot te zijn mja dan heb je wel meer aansprakelijkheid enzo.
Wat programmeren die jongelui daar danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh ik zorg ook nog voor de vertaal slag tussen klantenverzoek en progammeurs
Kan je niet bij ons aan de slag?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, verzorg ook nog de bedrijfs bbq's, het houdt niet op man
Oh, ontslagen? Of ontslag genomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit al anderhalve maand hier beetje werkloos niks te doen hoor
Ja ik ook is nl beetje mijn werk ook en met belastingen en hoe dat zit en shitquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet precies hoe het zit met bedrijfsvormen en aansprakelijk zijn
Klinkt als een chille jobquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
werknemer en later word ik stille vennoot
[..]
ik fungeer vnl als denktank daarnaast wat administratieve zaken, klussen zoals een buro;s plaatsen, server bouwen plaatsen, netwerke zus zo etc, mensen slaan die niet luisteren.
vnl PHP C# HTML JavaScript JQueryquote:
ik zou dit echt jaren vol kunnen houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
Zou niet anderhalve maand thuis kunnen zitten
Echt hèquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou dit echt jaren vol kunnen houden
Maar wat doe je dan zoal de hele dagquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ben je niet opzoek naar iets nieuws?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Beetje studeren van internet. Waarom niet? Ik kan me altijd prima vermaken als ik zonder project zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
Maar jij kan dan weer gewoon vanachter je pctje werken, btje webcam aan en hopquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
Voel je je dan niet nutteloos? of is het gewoon dat je content bent met het opmaken van de voorraad mexicanos?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geloof niet dat mijn huidige randvoorwaarden kunnen worden gematchedquote:
de belastingdienst is best chill als je maar gewoon communiceertquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik ook is nl beetje mijn werk ook en met belastingen en hoe dat zit en shit
ik ben er ook wel content meequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan zoal de hele dag
[ afbeelding ]
gwn, bietje FOK!ken bietje gamen bietje series kijken bietje fappenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan zoal de hele dag
[ afbeelding ]
ik kijk over een paar weken wel rond, Overwatch komt bijna uit en dan kan ik natuurlijk niet gaan werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben je niet opzoek naar iets nieuws?
Vind het wel gezellig dat je nu wel 24/7 kunt FOK!en hoor.
Hij slaat wel terug, deze.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet dat mijn huidige randvoorwaarden kunnen worden gematched
mogen jullie je baas slaan?
[..]
de belastingdienst is best chill als je maar gewoon communiceert
[..]
ik ben er ook wel content mee
watvoor nut heeft jou werk/leven dan feitelijk gezien op het voor bestaan van de mensheid? het is allemaal al nutteloos wat we doen, gewoon bezigheidstherapiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voel je je dan niet nutteloos? of is het gewoon dat je content bent met het opmaken van de voorraad mexicanos?
Gedraag je MAHLquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar jij kan dan weer gewoon vanachter je pctje werken, btje webcam aan en hop
quote:
gvd wat flauw dezequote:
ik vind werken juist nutteloos, een beetje geforceerd gaan zwoegen alleen maar zodat je geld kan verdienen om een leuk leven te leidenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voel je je dan niet nutteloos? of is het gewoon dat je content bent met het opmaken van de voorraad mexicanos?
Jij bent ZZPer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje studeren van internet. Waarom niet? Ik kan me altijd prima vermaken als ik zonder project zit.
Ik wil niet te veel vertellen ivm details maar mijn werk is wel zeer zeker belangrijk voor een deel van de noordelijke bevolking, ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
watvoor nut heeft jou werk/leven dan feitelijk gezien op het voor bestaan van de mensheid? het is allemaal al nutteloos wat we doen, gewoon bezigheidstherapie
Ja hoor prima lui, heb er vaak contact meequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet dat mijn huidige randvoorwaarden kunnen worden gematched
mogen jullie je baas slaan?
[..]
de belastingdienst is best chill als je maar gewoon communiceert
[..]
ik ben er ook wel content mee
Kan me op zich wel hele dagen vermaken met alleen paardendingen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
Dat valt al een beetje in het niet als je je werk leuk vind natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind werken juist nutteloos, een beetje geforceerd gaan zwoegen alleen maar zodat je geld kan verdienen om een leuk leven te leiden
ben net een deadprez maar dan zonder alle drugs enzo
Beetje fappen op Hayley?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn, bietje FOK!ken bietje gamen bietje series kijken bietje fappen
[..]
ik kijk over een paar weken wel rond, Overwatch komt bijna uit en dan kan ik natuurlijk niet gaan werken
Ik ook. Maar dat kost geld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me op zich wel hele dagen vermaken met alleen paardendingen doen.
ik liep een half jaar ergens stage waar ik het leuk vond maar nog steeds had ik veel liever gewoon vrije tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt al een beetje in het niet als je je werk leuk vind natuurlijk.
Nee, maar ik doe wel projecten via payroll. Over anderhalve week weer naar zee en dat is op een arbeidscontract.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me op zich wel hele dagen vermaken met alleen paardendingen doen.
Dan ben je gewoon een luie dikzakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik liep een half jaar ergens stage waar ik het leuk vond maar nog steeds had ik veel liever gewoon vrije tijd
Agent Carterquote:
Jij deed iets met ICT tochquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik liep een half jaar ergens stage waar ik het leuk vond maar nog steeds had ik veel liever gewoon vrije tijd
juist ja een waanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel vertellen ivm details maar mijn werk is wel zeer zeker belangrijk voor een deel van de noordelijke bevolking, ja.
En daarbij vooral voor mijzelf dat ik in elk geval in de waan ben nuttig bezig te zijn en ook nog het gevoel krijg waardevol te zijn binnen dit bedrijf.
MAHL is tot over zijn oren verliefd nadat ik een mooie pic met mooie rondingen van Hayley posttequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht ik ook aan maar ik denk dat hij het over die chick uit agent carter heeft
zeker weten, uistel kan ook makkelijk, echt als je open blijft is zoveel makkelijkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja hoor prima lui, heb er vaak contact meeAls je je gewoon netjes aan de regels houdt en duidelijk communiceert willen ze je ook vaak gewoon helpen, verzoeken inwilligen etc.
begrijpelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MAHL is tot over zijn oren verliefd nadat ik een mooie pic met mooie rondingen van Hayley postte
Een luie dikzak met principes dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weigerde ook altijd huiswerk in het weekend of vakanties te doen
kun je gelijk ff checken of het strand er nog ligtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga ff buiten checken of het niet te hard waait om lekker te skaten vanmiddag.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je gelijk ff checken of het strand er nog ligt
quote:
NIET!!!! GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha iemand is mad dat ie kaal is hahaha
Bespaar je de moeite, ik ben net buiten geweest en het waait niet te hard.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga ff buiten checken of het niet te hard waait om lekker te skaten vanmiddag.
Nee, ik woon niet meer in Oostende.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je gelijk ff checken of het strand er nog ligt
Zouden meer mensen moeten hebben.quote:
Komt hij ook nog eens een keer aankakkenquote:
Vind Simmons en Skye wel beter hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MAHL is tot over zijn oren verliefd nadat ik een mooie pic met mooie rondingen van Hayley postte
Als je op de wc zit zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het er op aankomt ben ik gewoon een harde en betrouwbare werker
Lul niet manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, was een slimme keuze omdat er nergens werk in te vinden is
Jij hebt ooit gewerkt bij de fiscus?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker weten, uistel kan ook makkelijk, echt als je open blijft is zoveel makkelijker
je kunt altijd op me rekenen in online shooters, ik ga altijd voor de objective en bied mijn teammaten supporting firequote:
hier in de buurt niet en ik ga niet ergens werken waarvoor ik met de trein moet reizenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lul niet manWerk zat voor scriptkiddies.
ik weet of dat zo erg zou zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten hebben.
Toch, als alle mensen die wel werken nu jouw advies zouden opvolgen zou de wereld ook in chaos vervallen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt altijd op me rekenen in online shooters, ik ga altijd voor de objective en bied mijn teammaten supporting fire
Waar is 'hier in de buurt'? Oost-Groningen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier in de buurt niet en ik ga niet ergens werken waarvoor ik met de trein moet reizen
Mist een woord denk ikquote:
zuid-west-noord-brabantquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar is 'hier in de buurt'? Oost-Groningen?
nietquote:
Dat dacht ik alquote:
bietje gemeen ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha daar zeggen ze 'bietje' als ze beetje bedoelen toch, net als niels haha.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha daar zeggen ze 'bietje' als ze beetje bedoelen toch, net als niels haha.
nee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn, bietje FOK!ken bietje gamen bietje series kijken bietje fappen
jaja doe maar stoer, playboyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb gewoon 2 exen bij jou in de buurt :s
Nee morsdoodquote:
Ja ik kom even elke week kijken of het weer leuk is, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey het is weer tijd voor vk's 10 minuten per week op FOK!
je kijkt op de verkeerde tijden, meestal is het in de avond wel gezellig als Jimmy discussies wintquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja ik kom even elke week kijken of het weer leuk is, maar helaas.
Kan me niet voorstellen dat hem dat ooit lukt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kijkt op de verkeerde tijden, meestal is het in de avond wel gezellig als Jimmy discussies wint
hij wint soms zelfs discussies tegen 6 mensen tegelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hem dat ooit lukt.
Welke onafhankelijke jury kent hem die winst toe?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wint soms zelfs discussies tegen 6 mensen tegelijk
Jij wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey VK
Mag je bij jou tijdens werk bier gaan drinken? Zo ja, dan kom ik solliciteren
Jimmyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welke onafhankelijke jury kent hem die winst toe?
Mijn klasgenoten konden dat ook tijdens hun stage. Beetje fietsen verhuren en een beetje zuupn'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey VK
Mag je bij jou tijdens werk bier gaan drinken? Zo ja, dan kom ik solliciteren
Ja joh fietsen verhurenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten konden dat ook tijdens hun stage. Beetje fietsen verhuren en een beetje zuupn'
voor welke opleiding moet je fietsen verhuren als stage?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten konden dat ook tijdens hun stage. Beetje fietsen verhuren en een beetje zuupn'
pokemon heeft mij geleerd dat fietsverhuurders afzetters zijn, beetje 1 miljoen vragen tenzij je een bike voucher hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jimmy heeft de feiten aan zijn kant, dus op die manier wint hij.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welke onafhankelijke jury kent hem die winst toe?
Gouden toekomst.quote:
nu snap ik Jimmy wel hoor, jullie moslims zijn hartstikke onaardigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
[..]
voor welke opleiding moet je fietsen verhuren als stage?
waren ze in dienst bij handdoeken vouwer herman ofzo
Het is toch een belhamel he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Jimmy heeft de feiten aan zijn kant, dus op die manier wint hij.
Pas nou op, dalijk ontploft ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu snap ik Jimmy wel hoor, jullie moslims zijn hartstikke onaardig
Normaal moet je stage erkend zijn. In dit geval vestigingsmanager groothandel. Deze bedrijven in Barcelona zijn op de een of andere manier erkend (Ze checken t niet voor buitenlandse bedrijven). Zo doende deden mijn klasgenoten hun geweldige werk ervaring op daar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
[..]
voor welke opleiding moet je fietsen verhuren als stage?
waren ze in dienst bij handdoeken vouwer herman ofzo
gaat dit om een universitaire studiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal moet je stage erkend zijn. In dit geval vestigingsmanager groothandel. Deze bedrijven in Barcelona zijn op de een of andere manier erkend (Ze checken t niet voor buitenlandse bedrijven). Zo doende deden mijn klasgenoten hun geweldige werk ervaring op daar.
oke leukquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu snap ik Jimmy wel hoor, jullie moslims zijn hartstikke onaardig
veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Zo nog een paar uurtjes en dan weekend
Ff eten, dan ff sporten, dan ff douchen, en daarna even fapje plegen en Netflixen
ga met ome ng mee danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Ff eten, dan ff sporten, dan ff douchen, en daarna even fapje plegen en Netflixen
Wat zijn tegenwoordig de fapbare dames?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Mooi man, mn kont is namelijk flink aan het jeuken. Had vanochtend misschien toch moeten afvegen.quote:
Daar ging deze discussie helemaal niet over, je reageert nooit inhoudelijk. Ik ben daar wel klaar mee eigenlijk.quote:
ik welquote:
Valt mij ook altijd op idd :s wel jammer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar ging deze discussie helemaal niet over, je reageert nooit inhoudelijk. Ik ben daar wel klaar mee eigenlijk.
Het enige wat je doet is mij aanvallen, en als ik jou dan om een inhoudelijke reactie vraag kom je met "oke leuk" of een variant daarop. Dieptriest.
quote:
Is dat deze? meh ;squote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op idd :s wel jammer.
Altijd jammer als men niet hapt op de manier waarop je het verwacht.quote:
Waarom ben jij zo vaak in Emmen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:24 schreef zeer het volgende:
[..]
was weer allerbest weer in Emmen woensdag
ik zat gisteren allemaal reacties uit te lokken door te haten op drugs maar Jimmy kreeg alle aandacht door gewoon te copy/pasten wat hij altijd postquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd jammer als men niet hapt op de manier waarop je het verwacht.
is bij jou dn ook heel doorzichtigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd jammer als men niet hapt op de manier waarop je het verwacht.
Kakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef zeer het volgende:
[..]