heb je hoofdpijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb wel paracetamol genomen net, ben ik nog steeds straight edge of niet
uit de oude doosquote:
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aanquote:
Ga dan weer lekker naar bedje toequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aan
kan niet slapen met geluid en helaas is de buitenwereld ook wakkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga dan weer lekker naar bedje toe
Beter haal je Mexicano'squote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aan
Ja eens, maar vind het wel lastig om met mensen te praten. Veel mensen willen namelijk heul niet praten of horen wat je te zeggen hebt, of geloven je 'bewijs' toch niet hoe goed het ook is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef Drug het volgende:
[..]
Oké haha, ik eet sws heel veel carbs, dus no worries
Wel interessant vakgebied, leuk
Moet wel zeggen dat brood niet meer eten mij heeft geholpenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja eens, maar vind het wel lastig om met mensen te praten. Veel mensen willen namelijk heul niet praten of horen wat je te zeggen hebt, of geloven je 'bewijs' toch niet hoe goed het ook is.
Dat vind ik soms wel écht moeilijk om mee om te gaan. Gewoon dat overdreven gedoe met eten lately kan ik moeilijk mee overweg, dat mensen zo doorslaan. Dat brood ook ineens kei slecht is en weet i khet, ja dat je het niet fijn vind om te eten ofzo prima.. maar het slaat allemaal zo ver door
En dat vind ik ook gewoon jammer, want vind het mega leuk om met mensen hier over te praten en kennis verbreden alles.
wat een mannelijke stemquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uit de oude doos
http://vocaroo.com/i/s0T38hdK2Z3E
zie je, het werktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:17 schreef xcachet het volgende:
Ik ga als een trein. Heb het nog voor 14:00 uur af ook
Eigenlijk was de deadline 12:00, maar heb straks les van deze docent tot 14:00. Dus dan mag ook.quote:
En wat moet je nu doen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:16 schreef PeZu het volgende:
zo werk is af voor heute
en er is nog zon, leven fuck yeah
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat brood niet meer eten mij heeft geholpen
zie je uitstel komt altijd goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk was de deadline 12:00, maar heb straks les van deze docent tot 14:00. Dus dan mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |