Denk tquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Crack definitief terug op het oude nest?
Nee druk werk man, 40 uur per week hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:53 schreef BozeHaas het volgende:
Vrij vandaag, zo ff douchen weer. Hoe is de leef in Ierland dan, nog steeds verveling?
Jellyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga dan werken joh luie donder met je kuif
haha iemand is mad dat ie kaal is hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga dan werken joh luie donder met je kuif
Oké haha, ik eet sws heel veel carbs, dus no worriesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:51 schreef Crack_ het volgende:
@Drug, maar is echt in zeer extreme gevallen hoor, natuurlijk zul je niet snel aan zo'n groot te kort aan koolhydraten komen dat je lichaam in ketoacidose zal raken hoor.
Dus echt echt extreem geval
OPEN JE OGEN HET IS GEEN TOEVAL!!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En kijk eens welke dag het vandaag is, komt wel heel erg dichtbij zo
heb je hoofdpijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb wel paracetamol genomen net, ben ik nog steeds straight edge of niet
uit de oude doosquote:
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aanquote:
Ga dan weer lekker naar bedje toequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aan
kan niet slapen met geluid en helaas is de buitenwereld ook wakkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga dan weer lekker naar bedje toe
Beter haal je Mexicano'squote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ben nu al een paar dagen achter elkaar in de ochtend wakker geworden en dat kan mijn lichaam natuurlijk niet aan
Ja eens, maar vind het wel lastig om met mensen te praten. Veel mensen willen namelijk heul niet praten of horen wat je te zeggen hebt, of geloven je 'bewijs' toch niet hoe goed het ook is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:03 schreef Drug het volgende:
[..]
Oké haha, ik eet sws heel veel carbs, dus no worries
Wel interessant vakgebied, leuk
Moet wel zeggen dat brood niet meer eten mij heeft geholpenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja eens, maar vind het wel lastig om met mensen te praten. Veel mensen willen namelijk heul niet praten of horen wat je te zeggen hebt, of geloven je 'bewijs' toch niet hoe goed het ook is.
Dat vind ik soms wel écht moeilijk om mee om te gaan. Gewoon dat overdreven gedoe met eten lately kan ik moeilijk mee overweg, dat mensen zo doorslaan. Dat brood ook ineens kei slecht is en weet i khet, ja dat je het niet fijn vind om te eten ofzo prima.. maar het slaat allemaal zo ver door
En dat vind ik ook gewoon jammer, want vind het mega leuk om met mensen hier over te praten en kennis verbreden alles.
wat een mannelijke stemquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uit de oude doos
http://vocaroo.com/i/s0T38hdK2Z3E
zie je, het werktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:17 schreef xcachet het volgende:
Ik ga als een trein. Heb het nog voor 14:00 uur af ook
Eigenlijk was de deadline 12:00, maar heb straks les van deze docent tot 14:00. Dus dan mag ook.quote:
En wat moet je nu doen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:16 schreef PeZu het volgende:
zo werk is af voor heute
en er is nog zon, leven fuck yeah
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat brood niet meer eten mij heeft geholpen
zie je uitstel komt altijd goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk was de deadline 12:00, maar heb straks les van deze docent tot 14:00. Dus dan mag ook.
Als je maar niet van de NS bent want dan kom je alsnog niet op tijd ahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:17 schreef xcachet het volgende:
Ik ga als een trein. Heb het nog voor 14:00 uur af ook
niks, weinig, minder en dus weer niksquote:
wut!?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks, weinig, minder en dus weer niks
zit ik op kantoor en trek mijn 2e brandje los en gooi de laatste factuur eruit na deze post
Hangt toch van broodje af, je moet gewoon grof brood doen lekkere moeilijke koolhydraten en dan kip erop wat ui, tomaat, knoffy, paprika en wat bbq saus gewoon die mondje in en dan muscles makenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.
Ik vind het alleen vervelend als mensen er zo in door slaan en het niet meer gaat over persoonlijke voorkeuren maar termen als 'ja dat is slecht voor je'
Kapotte bovenleidingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je maar niet van de NS bent want dan kom je alsnog niet op tijd ahahaha
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hangt toch van broodje af, je moet gewoon grof brood doen lekkere moeilijke koolhydraten en dan kip erop wat ui, tomaat, knoffy, paprika en wat bbq saus gewoon die mondje in en dan muscles maken
Joh. Hoe? op kantoor?quote:
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciterenquote:
Dit zijn terechte vragen die er toe doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciteren
je stofwisseling, je bouw, je bloedwaardes hebben allemaal invloed op je energieopname uit voedsel, en die is per persoon verschillend maar veranderd ook weer per persoon door stress en wat al niet meer,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken
ach het is hip om bewust me goed voedsél bezig te zijn en iedereen is opeens éxpertquote:bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.
Ik vind het alleen vervelend als mensen er zo in door slaan en het niet meer gaat over persoonlijke voorkeuren maar termen als 'ja dat is slecht voor je'
Ja, precies.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je stofwisseling, je bouw, je bloedwaardes hebben allemaal invloed op je energieopname uit voedsel, en die is per persoon verschillend maar veranderd ook weer per persoon door stress en wat al niet meer,
[..]
ach het is hip om bewust me goed voedsél bezig te zijn en iedereen is opeens éxpert![]()
op zich een goede ontwikkeling als mensne ook echt wisten wat was is en wat wat doet
maar je merkt het gauw, dan gata het over suiker, en dan hoor je maar dit suiker komt uit fruit dus dat is wel gezond_!
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciteren
hey ettoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nog in nederland woonde zou ik NU naar je toekomen!!
te hoppig voor mijn smaakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:27 schreef Crack_ het volgende:
Iemand nieuwe Duvel tripel hop op? Hoe is die?!
jupsquote:
The fuck man, wat voor werk doe jij dat je mag pilsen enzoquote:
Nog niet gehad, de gewone duvel groen is wel één van mijn lievelings.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Als jullie ook fan zijn van de duvel tripel hopjes, dan kun je stemmen en komt er één van de zes flestjes permanent in de winkel.
http://www.duveltripelhop.be/nl![]()
![]()
Ah ZZP'er.quote:
Dat lijkt me gewoon thuis...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
The fuck man, wat voor werk doe jij dat je mag pilsen enzo
Heb je ook secretaresse onder bureau zitten?
geen idee abp staat uit op fok standaard omdat ik danny gun maar zie ze niet, net getjekt want ik vond het ook vreemd maar abp en ghosterty staan uit voor fokquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar zijn de advertenties, crimineel die je bent
klein bedrijfje 3 manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
The fuck man, wat voor werk doe jij dat je mag pilsen enzo
Heb je ook secretaresse onder bureau zitten?
mini vofjequote:
Ja mensen hebben van die soort religieuze behoeftes ofzo. Ze willen geloven in goed en slecht dus dan is suiker ineens des duivels en chia heilig als weiwater.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja eens, maar vind het wel lastig om met mensen te praten. Veel mensen willen namelijk heul niet praten of horen wat je te zeggen hebt, of geloven je 'bewijs' toch niet hoe goed het ook is.
Dat vind ik soms wel écht moeilijk om mee om te gaan. Gewoon dat overdreven gedoe met eten lately kan ik moeilijk mee overweg, dat mensen zo doorslaan. Dat brood ook ineens kei slecht is en weet i khet, ja dat je het niet fijn vind om te eten ofzo prima.. maar het slaat allemaal zo ver door
En dat vind ik ook gewoon jammer, want vind het mega leuk om met mensen hier over te praten en kennis verbreden alles.
smoesjesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee abp staat uit op fok standaard omdat ik danny gun maar zie ze niet, net getjekt want ik vond het ook vreemd maar abp en ghosterty staan uit voor fok
ik las des duvels, omdat we het over duvel hadden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja mensen hebben van die soort religieuze behoeftes ofzo. Ze willen geloven in goed en slecht dus dan is suiker ineens des duivels en chia heilig als weiwater.
Was ook te mooi om waar te zijnquote:
ik heb ook een chille werkgever, nml mijn broeder van een andere moeder dus ja dan is het wat makkelijkerquote:
Hm, wat vond je van die van 2015?quote:
Die ken ik dan weer niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nog niet gehad, de gewone duvel groen is wel één van mijn lievelings.
Neen, ik heb enkel bijbaantje werk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
Crack werkte je nou als dietiste ofzo ik weet t niet meer
Ja, laat ieder zn ding doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja mensen hebben van die soort religieuze behoeftes ofzo. Ze willen geloven in goed en slecht dus dan is suiker ineens des duivels en chia heilig als weiwater.
deze afgunst, dit is mijn werk, thuis heb ik laatst gepost en daar wek ik dualscreen in met een mooi uitzicht in de rommelquote:
Dit is GYM nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef Faeroer het volgende:
Waarom moeilijk doen gewoon 2gr eiwit per KG lichaamsgewicht, 1gr vet per KG lichaamsgewicht en rest koolhydraten. 300-500 kcal/dag onder onderhoud afvallen, 300-500 kcal/dag boven onderhoud aankomen. 7.000 kcal = 1KG. Man 10-15% bulk/cut vetpercentage, vrouw 17-23% bulk/cut percentage. Meer hoef je niet te weten, gewoon lekker bankdrukken, squatten, deadlifts iedereen goede pecs en goede kont ja tog
Ben je vennoot of werknemer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook een chille werkgever, nml mijn broeder van een andere moeder dus ja dan is het wat makkelijker
Nice hoor, wat voor werk doe je danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze afgunst, dit is mijn werk, thuis heb ik laatst gepost en daar wek ik dualscreen in met een mooi uitzicht in de rommel
oh, volgens mij was het die van 2015 die ik heb gehadquote:
Duvel groen is 7.5% maar is maar net wat anders dan gewoon pils, niet echt een absurde smaak, maar lekker voor de afwisseling met pils.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, wat vond je van die van 2015?
[..]
Die ken ik dan weer niet eigenlijk.
Ben totaal geen bierdrinker, maar duvel tripel hopje 2015 vond ik zoooo lekker.. Ik ga wel wat meer proberen... Is het redelijk licht?
[..]
Neen, ik heb enkel bijbaantje werk.
Maar vorig jaar afgestudeerd als diëtist en nu studeer ik health & nutrition.
[..]
Ja, laat ieder zn ding doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |