niet meer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, heel veel mensen kunnen het niet meer..
Ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Dus om terug te komen, nee ik snap niet waarom mensen suiker schadelijk noemen.
wederom: te serieusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet meer?![]()
Mensen denken niet rationeel maar veel mensen doen alsof we daar erg goed in zijn. Veel interventies enzo zijn ook gewoon gericht op het gezonde verstand van mensen, dat werkt niet
![]()
Och dat vind ik zieligquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
door deze hele suikerflauwekul heb ik geen vlaai bij mijn koffie gepakt
En ketogenesis dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:27 schreef Crack_ het volgende:
En waarom je niet kan zeggen dat suikers over het algemeen slecht zijn is omdat het weglaten van suikers niet standaard een winst in gezondheid betekent. Zoals dat met stoppen met roken bijvoorbeeld ALTIJD is
Als iemand enkel suikers eet van de koolhydratengroep, en daarmee gaat stoppen en dat NIET gaat vervangen, dan ga je gewoon kei hard dood want je hersenen kunnen enkel leven op koolhydraten (en op suikers dus)
Edit: maar dit is fictief he, want kleine kans dat iemand het dan niet zal vervangen maar even stle dat iemand enkel vet en eiwitten eet![]()
hoeft niet. ik hou helemaal niet van aardbeienvlaaiquote:
ja, maar als ik een broek aan heb dan ruik ik hem meestal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef BozeHaas het volgende:
Hebben jullie ook weleens last van een stinkende penis? Zelfs als ik sta ruik ik hem
Mag ik weten waar je het studeert?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik doe public health, wat gewoon inhoud dat je van boven af shit bepaald om gezondheid van populatie beter te maken omdat je invidiuen niet kan vertrouwen in hun keuze's.
Waar riekt het naar dan? mijn penis ruikt eigenlijk altijd naar roosjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef BozeHaas het volgende:
Hebben jullie ook weleens last van een stinkende penis? Zelfs als ik sta ruik ik hem
Heb een broek aan, maar is echt een vieze penetrante geur ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar als ik een broek aan heb dan ruik ik hem meestal niet
Ja sws stinklul in m'n broek, subconsciously diggen chicks datquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef BozeHaas het volgende:
kom douchen was hem wel voor je babequote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:44 schreef BozeHaas het volgende:
Is een unieke geur denk ik, maar geen lekkerequote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar riekt het naar dan? mijn penis ruikt eigenlijk altijd naar roosjes.
Ja, daar heb ik het juist overquote:
Wageningenquote:
hmm, goed scrubben danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb een broek aan, maar is echt een vieze penetrante geur dit
Misschien kan je een keer vagisil gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is een unieke geur denk ik, maar geen lekkere
Heb al twee keer gewassen maar het helpt niet, je mag het wel proberen thoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom douchen was hem wel voor je babe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |