Als je maar niet van de NS bent want dan kom je alsnog niet op tijd ahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:17 schreef xcachet het volgende:
Ik ga als een trein. Heb het nog voor 14:00 uur af ook
niks, weinig, minder en dus weer niksquote:
wut!?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks, weinig, minder en dus weer niks
zit ik op kantoor en trek mijn 2e brandje los en gooi de laatste factuur eruit na deze post
Hangt toch van broodje af, je moet gewoon grof brood doen lekkere moeilijke koolhydraten en dan kip erop wat ui, tomaat, knoffy, paprika en wat bbq saus gewoon die mondje in en dan muscles makenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.
Ik vind het alleen vervelend als mensen er zo in door slaan en het niet meer gaat over persoonlijke voorkeuren maar termen als 'ja dat is slecht voor je'
Kapotte bovenleidingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je maar niet van de NS bent want dan kom je alsnog niet op tijd ahahaha
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hangt toch van broodje af, je moet gewoon grof brood doen lekkere moeilijke koolhydraten en dan kip erop wat ui, tomaat, knoffy, paprika en wat bbq saus gewoon die mondje in en dan muscles maken
Joh. Hoe? op kantoor?quote:
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciterenquote:
Dit zijn terechte vragen die er toe doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciteren
je stofwisseling, je bouw, je bloedwaardes hebben allemaal invloed op je energieopname uit voedsel, en die is per persoon verschillend maar veranderd ook weer per persoon door stress en wat al niet meer,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook meteen hoor. Ik geloof ook echt dat eten heel persoonlijk is en dat sommige dingen veel beter werken
ach het is hip om bewust me goed voedsél bezig te zijn en iedereen is opeens éxpertquote:bij de een dan bij de ander en dat ieder persoon behoefte heeft aan andere dingen.
Ik vind het alleen vervelend als mensen er zo in door slaan en het niet meer gaat over persoonlijke voorkeuren maar termen als 'ja dat is slecht voor je'
Ja, precies.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je stofwisseling, je bouw, je bloedwaardes hebben allemaal invloed op je energieopname uit voedsel, en die is per persoon verschillend maar veranderd ook weer per persoon door stress en wat al niet meer,
[..]
ach het is hip om bewust me goed voedsél bezig te zijn en iedereen is opeens éxpert![]()
op zich een goede ontwikkeling als mensne ook echt wisten wat was is en wat wat doet
maar je merkt het gauw, dan gata het over suiker, en dan hoor je maar dit suiker komt uit fruit dus dat is wel gezond_!
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit gewoon pils te drinken op het werk? mag dp daar solliciteren
hey ettoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nog in nederland woonde zou ik NU naar je toekomen!!
te hoppig voor mijn smaakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:27 schreef Crack_ het volgende:
Iemand nieuwe Duvel tripel hop op? Hoe is die?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |