De eerste lijkt wel op jou?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vrouw maar aan te kijken en het is raak. De eerste zelfs met de pil.
ik hoop het, ik zie hem niet graag met zijn kop door het raamquote:
als die maar niet op Mattie lijktquote:
Ai ai ai en ook nog mod op FOK! wat een levenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vrouw maar aan te kijken en het is raak. De eerste zelfs met de pil.
Aaahwquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop het, ik zie hem niet graag met zijn kop door het raam
quote:
Ik ben niet oud genoeg om te mogen kijken van youtubequote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu heb ik dit gekeken ipv huiswerk zitten maken.
Chai je wordt bedankt
geen idee. ik ben niet heel bekend met de inhoud van de story en de prive.quote:
wees een glijbaan? volgens mij is nutz niet gay hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
je irriteren aan zaken waar je nul invloed op hebt is zinloos, leer zen meditatie en gebruik het bij het rijden, door je te laten opfokken maak je het alleen jezelf lastig, wees een glijbaan
Jouw UI?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik ben niet heel bekend met de inhoud van de story en de prive.
die lees ik alleen als het over mijn UI gaat
Als er iemand niet om Fok! cared dan is het 2Nutz wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom boeit dit jou nog zo een dag later
kunnen we seksen? Ik wil een kindje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die lijkt op lompe hork.quote:
Je bent laat joh.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als er iemand niet om Fok! cared dan is het 2Nutz wel.
oke.quote:
en je boy presteert niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
kunnen we seksen? Ik wil een kindje.
stimo heeft een toyboyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hij is jonger en wil geen kind zegt hij vaak.
moet denk maar verder zoeken.
hoe oud ben jij danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hij is jonger en wil geen kind zegt hij vaak.
moet denk maar verder zoeken.
Dankje Niels0quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:53 schreef Kurovski het volgende:
Het wordt een schitterende dag.
[ afbeelding ]
hahahahah plsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aan jou denken all day every day
iedereen hier hoorquote:
Toto kan dit beamenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:58 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen hier hoor
denk dat ook 80% van de mannelijke klb sc'er die foto van jou als achtergrond heeft op z'n computer/laptop
Schrijven? Op FOK!?quote:
waarom keek jij op zijn mobiel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:59 schreef xcachet het volgende:
Ik weet nog wel dat Toto een foto van mij had op de achtergrond van zijn mobiel.
ik weet nog wel dat Toto die foto toen met iedereen deeldequote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:59 schreef xcachet het volgende:
Ik weet nog wel dat Toto een foto van mij had op de achtergrond van zijn mobiel.
dit kan ik beamenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:58 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen hier hoor
denk dat ook 80% van de mannelijke klb sc'er die foto van jou als achtergrond heeft op z'n computer/laptop
Blij dat je dat nu eindelijk zelf inziet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
Krantenbezorgster in Rotterdam neergestoken
Wat een grafstad woon ik toch.
zo oud ben je nou ook weer nietquote:
Het gaat iets beter. 2000-2005 was het heel erg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blij dat je dat nu eindelijk zelf inziet.
Nee hobbyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto kan dit beamen
[..]
Schrijven? Op FOK!?
pepquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:13 schreef Drug het volgende:
Wat is jullie ontbijt?
Mijne 2 gebakken eitjes met kaas
Stokbrood met brie en met salami. Paar stukjes komkommer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:13 schreef Drug het volgende:
Wat is jullie ontbijt?
een boterham met brandnetelkaas en een kop koffiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:13 schreef Drug het volgende:
Wat is jullie ontbijt?
Ik heb hem zelfs als UI op MSN.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:58 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen hier hoor
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:14 schreef Drug het volgende:
[..]
Op een werkdag? Daar ben jij veel te beschaafd voor
Brandnetelkaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een boterham met brandnetelkaas en een kop koffie
Broodje kaasquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:13 schreef Drug het volgende:
Wat is jullie ontbijt?
De parel aan de Maasquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
Krantenbezorgster in Rotterdam neergestoken
Wat een grafstad woon ik toch.
Nee, niet 's ochtendsquote:
Met onze grote held Pim die door links-Nederland werd geëxecuteerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het gaat iets beter. 2000-2005 was het heel erg.
Dus je houdt eigenlijk niet van koffiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niet 's ochtends![]()
's ochtends = beetje melk
's middags = espresso's
's avonds cappuccino
eerste kop: melk en suikerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
's middags = espresso's
's avonds cappuccino
vreemde conclusiequote:
Beetje kort door de bocht he. Ik ben ook links, maar vond het vreselijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met onze grote held Pim die door links-Nederland werd geëxecuteerd.
hahaha oh ja waar ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:18 schreef Drug het volgende:
[..]
Omdat je gisteravond niet meer wilde smoken omdat je om 7.30 op moest ofzo
Carrièreboy
Vanwaar deze conclusie?quote:
Rest van de dag niet nee? Ja, ik drink 's avonds voor het slapen nog een verwenkoffie eigenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste kop: melk en suiker
rest van de ochtend: zwart
rest van de dag: geen koffie
nope. alleen heel soms na het uit eten een koffie met limoncello o.i.d.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vanwaar deze conclusie?
[..]
Rest van de dag niet nee? Ja, ik drink 's avonds voor het slapen nog een verwenkoffie eigenlijk. Met opgeschuimde melk en siroop en poeder en weet ik het
Mag niet. Ik ben getrouwd dit dat alles.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
kunnen we seksen? Ik wil een kindje.
magere Franse kwark met kaneel, bosbessen en een halve banaan. Was srs zo fucking lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:13 schreef Drug het volgende:
Wat is jullie ontbijt?
iemand anders dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mag niet. Ik ben getrouwd dit dat alles.
Vanaf wanneer zou je dat moeten zien dan?quote:
Ik lust alleen cappuccino maar kan hier niet drinken, want dan ga ik hele dag niks eten plus ik val niet in slaapquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
's middags = espresso's
's avonds cappuccino
Houden zoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha oh ja waar ook
Naaah, ben echt geen carrièreboy hoor
Past bij jequote:
Waarom eet je dan niks meerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:31 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik lust alleen cappuccino maar kan hier niet drinken, want dan ga ik hele dag niks eten plus ik val niet in slaap
[..]
Houden zo
[..]
Past bij je
Ahhh, ja ik merk er eigenlijk niks vanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:35 schreef Drug het volgende:
[..]
Onderdrukt mijn honger plus ik ga dan hele tijd full focus werken waardoor ik vergeet te eten
Ohnee, het was anders. Jij dacht meteen aan mij toen NG zei dat relatie uit wasquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Wat hoor ik net NG heb jij een nieuwe chick?
wauw, heeft 1 cappucino zo'n effect?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:35 schreef Drug het volgende:
[..]
Onderdrukt mijn honger plus ik ga dan hele tijd full focus werken waardoor ik vergeet te eten
Zie je hoe verward je bentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, het was anders. Jij dacht meteen aan mij toen NG zei dat relatie uit was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |