NWS / Krantenbezorgster neergestoken in Rotterdamquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef xcachet het volgende:
Ik ga huiswerk maken. Vergeef 't mijzelf anders nooit als ik 't niet op tijd inlever.
dacht ik ook al aan jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
NWS / Krantenbezorgster neergestoken in Rotterdam
Zou stoppen nu het nog kan.
quote:
waarom boeit dit jou nog zo een dag laterquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik jou ken? nee. Liever niet ook lol maar plaats gerust quotes van mij waaruit blijkt dat dit wel zo is.
Je mag alleen maar mensen uitlachen en quoten en dingen van hun lezen van een paar jaar terug als je ze kent dus volgens jou?![]()
Nogmaals het staat allemaal op FOK! het is uitgetypt ik verzin het niet.
Vervelend dat je er niet tegen kan dat al je shit op internet staat maar blame je ex, niet mij
Dat het je nog zo raakt is ook wel wat van te zeggen, natuurlijk.
Voor verdere klachten verwijs ik je voor de zoveelste keer naar moderators of whatever.
En idd 4 fokkers valt mee
Totaal niks maar ze moet kappen met mij dm'n met haar shit. Het staat allemaal al op internet. Dom wijf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom boeit dit jou nog zo een dag later
Oh wow. Ik wil een opslag voor risico werk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
NWS / Krantenbezorgster neergestoken in Rotterdam
Zou stoppen nu het nog kan.
buiten de randstad is het toch veiliger of niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh wow. Ik wil een opslag voor risico werk.
Dat denk jij. Hier die boerderijen. Niemand die het ziet of hoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten de randstad is het toch veiliger of niet?
haha gast wat laat je je weer kennenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik jou ken? nee. Liever niet ook lol maar plaats gerust quotes van mij waaruit blijkt dat dit wel zo is.
Je mag alleen maar mensen uitlachen en quoten en dingen van hun lezen van een paar jaar terug als je ze kent dus volgens jou?![]()
Nogmaals het staat allemaal op FOK! het is uitgetypt ik verzin het niet.
Vervelend dat je er niet tegen kan dat al je shit op internet staat maar blame je ex, niet mij
Dat het je nog zo raakt is ook wel wat van te zeggen, natuurlijk.
Voor verdere klachten verwijs ik je voor de zoveelste keer naar moderators of whatever.
En idd 4 fokkers valt mee
>boeit me niksquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niks maar ze moet kappen met mij dm'n met haar shit. Het staat allemaal al op internet. Dom wijf.
Jij bent wel een borstenman he ;squote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Agent Carter meer
Hayley
kijk naar buitem, staar naar de blauwe lucht woesj van je af, wees een glijbaanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niks maar ze moet kappen met mij dm'n met haar shit. Het staat allemaal al op internet. Dom wijf.
originele meloewa:quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou je aan Chai of DP moeten vragen, dat zijn de experts
Echt he, hele nacht wakker gelegen en ik dacht als ik op werk kom ga ik gelijk los.quote:
lekker ironisch hoor mmmmquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he, hele nacht wakker gelegen en ik dacht als ik op werk kom ga ik gelijk los.
Ik heb vanochtend iemand in het verkeer uitgescholden voor kankerhoer in haar gezichtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk naar buitem, staar naar de blauwe lucht woesj van je af, wees een glijbaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |