Ja wij hadden er een gewone voor, gewoon degene van de vaste docenten die het beste Engels kon.quote:
kloptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want die kunnen geen simpele regels aanleren..
Wil mijn relatie eigenlijk ook wat meer superieur profileren, misschien heeft ze wel tips voor me.quote:
leuke original jokes naar elkaar sturen op WA en dan casual in NWS postenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil mijn relatie eigenlijk ook wat meer superieur profileren, misschien heeft ze wel tips voor me.
Leak een home video.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil mijn relatie eigenlijk ook wat meer superieur profileren, misschien heeft ze wel tips voor me.
ooh het is een echt plaatje ik dacht zo'n grappig beddoeld nep gesprekquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
leuke original jokes naar elkaar sturen op WA en dan casual in NWS posten
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
leuke original jokes naar elkaar sturen op WA en dan casual in NWS posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We so funny xD
ja is srsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh het is een echt plaatje ik dacht zo'n grappig beddoeld nep gesprek
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]lelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We so funny xD
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]uhm, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We so funny xDReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik twijfel, heb dat exacte gesprek voorbij zien komen in een nep it&t apple screenshot op zo'n lijstjes pagina.. dus lamme grappen stelen om ee te verdoezelen ook nogquote:
ECHT HEEL GELUKKIG SAMEN XOXOOOOXOOXOXquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twijfel, heb dat exacte gesprek voorbij zien komen in een nep it&t apple screenshot op zo'n lijstjes pagina.. dus lamme grappen stelen om ee te verdoezelen ook nog
dat blijkt jaquote:
heus waar ik ben gelukkig de hele dag alleen in ene oud gedeeld krakkemikkig huis in denemarken zo komt het altijd wat overquote:
Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twijfel, heb dat exacte gesprek voorbij zien komen in een nep it&t apple screenshot op zo'n lijstjes pagina.. dus lamme grappen stelen om ee te verdoezelen ook nog
Las laatst een theorie over dat zwangerschappen zo'n drama kunnen zijn omdat we als beschaving de seksualiteit compleet uit zwanger zijn en bevallen hebben gehaald. Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op dat vrouwen haast in een ziekenhuis moeten bevallen terwijl we dat nog niet zo gek lang geleden gewoon in het graanveld deden. Uiteraard is de kindersterfte wel afgenomen, zeker bij zwangerschappen, dat spreekt dit weer tegen. Efin, het idee was dat als je de zwangerschap en bevalling uit het klinische zou halen met doktoren en pijnstillers maar een vrouw gewoon haar werk zou laten doen in een hygiënische omgeving het een en ander veel natuurlijker en dus makkelijker zou verlopen. Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen.quote:
Ik zou ook wel in Denemarken in een oud krakkemikkig huis willen wonen in een of andere baai.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
heus waar ik ben gelukkig de hele dag alleen in ene oud gedeeld krakkemikkig huis in denemarken zo komt het altijd wat over
lekker kort door de baarmoeder bochtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
Gruwelijke dood sterven is wel natuurlijker idd
klinkt niet onlogisch nee, mensen worden zo bang gemaakt voor alle risico's tegenwoordig dat zichzelf banger maken dan nodig en veel dingen moeilijker worden dan ze daadwerkelijk zijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Las laatst een theorie over dat zwangerschappen zo'n drama kunnen zijn omdat we als beschaving de seksualiteit compleet uit zwanger zijn en bevallen hebben gehaald. Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op dat vrouwen haast in een ziekenhuis moeten bevallen terwijl we dat nog niet zo gek lang geleden gewoon in het graanveld deden. Uiteraard is de kindersterfte wel afgenomen, zeker bij zwangerschappen, dat spreekt dit weer tegen. Efin, het idee was dat als je de zwangerschap en bevalling uit het klinische zou halen met doktoren en pijnstillers maar een vrouw gewoon haar werk zou laten doen in een hygiënische omgeving het een en ander veel natuurlijker en dus makkelijker zou verlopen. Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen.
ik ga hier niet op klikkenquote:
Of de anti conceptie leugenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
klinkt niet onlogisch nee, mensen worden zo bang gemaakt voor alle risico's tegenwoordig dat zichzelf banger maken dan nodig en veel dingen moeilijker worden dan ze daadwerkelijk zij
bv weeralarm, ga niet de weg op omdat het hard waait? uhm ik weet niet hoor maar vroeger ging je dan naar buiten met je skate board en een stuk zeil en straat surfen![]()
overdreven paniek als 0.00000002 van d ebevolking sterft aan een hec bactierie
echt die paniek
jups maar er verdienen ergens mensen veel geld aan deze overdreven panische angst voor alles tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Of de anti conceptie leugen. Misschien ligt het aan mij hoor, dat kan best, maar ik heb m'n hele jeugd zo ongeveer geleerd dat als je ook maar naar elkaar hoeft te kijken zonder de pil én condoom en je zo beetje ongewenst zwanger bent. En onthoud kinderen: niet vingeren nadat je aan je penis gezeten hebt want 1 zaadje is genoeg!!!!
Dit terwijl een vrouw maar max 6 dagen vruchtbaar is per maand en dat daadwerkelijke bevruchting op die dagen ook geen gewonnen race is.
Ik wil absoluut niet zeggen dat het allemaal onzin is hoor, maar om om bovenstaande reden jonge vrouwen helemaal vol te proppen met hormonen waardoor dat wat leven op de allereerste plaats bestaansrecht geeft zo erg te ontregelen dat je zelfs je hele cyclus kan stoppen is echt wel een beetje overdreven. Bovendien is het iets dat wel veel zie: door een of andere achterlijke regulatie je eigen verantwoordelijkheid volledig wegstoppen in iets conceptueels.
Ziekenhuis op zich wel geile settingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Las laatst een theorie over dat zwangerschappen zo'n drama kunnen zijn omdat we als beschaving de seksualiteit compleet uit zwanger zijn en bevallen hebben gehaald. Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op dat vrouwen haast in een ziekenhuis moeten bevallen terwijl we dat nog niet zo gek lang geleden gewoon in het graanveld deden. Uiteraard is de kindersterfte wel afgenomen, zeker bij zwangerschappen, dat spreekt dit weer tegen. Efin, het idee was dat als je de zwangerschap en bevalling uit het klinische zou halen met doktoren en pijnstillers maar een vrouw gewoon haar werk zou laten doen in een hygiënische omgeving het een en ander veel natuurlijker en dus makkelijker zou verlopen. Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen.
nou echt wel, de laatste keer kwamen er 12 chicka aio's naar mijn torso kijken, door mijn baard kriebelen en hun hoofd op mijn borst leggen, tis dat het infuus in de weg zat anders had ik ze allemaal genomemenquote:
Ik doe alsof ik jou ken? nee. Liever niet ook lol maar plaats gerust quotes van mij waaruit blijkt dat dit wel zo is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die bazelt voornamelijk. Hij doet ook alsof hij mij kent en er bij was en vanalles over weet, ik ken hele die man niet en nog nooit op fok gezien behalve dat hij hier wel eens over mij praat![]()
.
Maar het waren vier fokkers. Waarvan drie relatie.
NWS / Krantenbezorgster neergestoken in Rotterdamquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef xcachet het volgende:
Ik ga huiswerk maken. Vergeef 't mijzelf anders nooit als ik 't niet op tijd inlever.
dacht ik ook al aan jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
NWS / Krantenbezorgster neergestoken in Rotterdam
Zou stoppen nu het nog kan.
quote:
waarom boeit dit jou nog zo een dag laterquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik jou ken? nee. Liever niet ook lol maar plaats gerust quotes van mij waaruit blijkt dat dit wel zo is.
Je mag alleen maar mensen uitlachen en quoten en dingen van hun lezen van een paar jaar terug als je ze kent dus volgens jou?![]()
Nogmaals het staat allemaal op FOK! het is uitgetypt ik verzin het niet.
Vervelend dat je er niet tegen kan dat al je shit op internet staat maar blame je ex, niet mij
Dat het je nog zo raakt is ook wel wat van te zeggen, natuurlijk.
Voor verdere klachten verwijs ik je voor de zoveelste keer naar moderators of whatever.
En idd 4 fokkers valt mee
Totaal niks maar ze moet kappen met mij dm'n met haar shit. Het staat allemaal al op internet. Dom wijf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom boeit dit jou nog zo een dag later
Oh wow. Ik wil een opslag voor risico werk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
NWS / Krantenbezorgster neergestoken in Rotterdam
Zou stoppen nu het nog kan.
buiten de randstad is het toch veiliger of niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh wow. Ik wil een opslag voor risico werk.
Dat denk jij. Hier die boerderijen. Niemand die het ziet of hoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten de randstad is het toch veiliger of niet?
haha gast wat laat je je weer kennenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik jou ken? nee. Liever niet ook lol maar plaats gerust quotes van mij waaruit blijkt dat dit wel zo is.
Je mag alleen maar mensen uitlachen en quoten en dingen van hun lezen van een paar jaar terug als je ze kent dus volgens jou?![]()
Nogmaals het staat allemaal op FOK! het is uitgetypt ik verzin het niet.
Vervelend dat je er niet tegen kan dat al je shit op internet staat maar blame je ex, niet mij
Dat het je nog zo raakt is ook wel wat van te zeggen, natuurlijk.
Voor verdere klachten verwijs ik je voor de zoveelste keer naar moderators of whatever.
En idd 4 fokkers valt mee
>boeit me niksquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niks maar ze moet kappen met mij dm'n met haar shit. Het staat allemaal al op internet. Dom wijf.
Jij bent wel een borstenman he ;squote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Agent Carter meer
Hayley
kijk naar buitem, staar naar de blauwe lucht woesj van je af, wees een glijbaanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niks maar ze moet kappen met mij dm'n met haar shit. Het staat allemaal al op internet. Dom wijf.
originele meloewa:quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou je aan Chai of DP moeten vragen, dat zijn de experts
Echt he, hele nacht wakker gelegen en ik dacht als ik op werk kom ga ik gelijk los.quote:
lekker ironisch hoor mmmmquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he, hele nacht wakker gelegen en ik dacht als ik op werk kom ga ik gelijk los.
Ik heb vanochtend iemand in het verkeer uitgescholden voor kankerhoer in haar gezichtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk naar buitem, staar naar de blauwe lucht woesj van je af, wees een glijbaan
Dat valt wel mee, ik kan een goede kont ook wel waarderen, beide zou natuurlijk fantastisch zijnquote:
Vervelend is dat als men niet hapt op de manier waarop je hoopt hequote:
Grote borsten mehquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Agent Carter meer
Hayley
Was zij ook van die Capt. America films?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Agent Carter meer
Hayley
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was zij ook van die Capt. America films?
Ik was even verliefd op haar toen ik de eerste film zagquote:
wow dude why so tense?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend iemand in het verkeer uitgescholden voor kankerhoer in haar gezichtvolgens mij voor het eerst ever.
Is altijd op een stuk dat mensen de rechterbaan pakken om dan links in te voegen op de weg rechtdoor en soms zo de hele baan naar rechts blokkeren.
Soms heb je van die dagen, im only human.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow dude why so tense?
als je zo de dag begint is dat een recept voor misère
Je doet exact hetzelfde als wat ik in de eerste instantie opmerkte maar goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vervelend is dat als men niet hapt op de manier waarop je hoopt he
Oké.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Je doet exact hetzelfde als wat ik in de eerste instantie opmerkte maar goed.
ik weet maar ik probeer je slechts in een andere mindset te brengen derhalve het tij te keren en mogelijk onheil af te wendenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, im only human.
Wat een mooie ogenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Agent Carter meer
Hayley
Sinds ik aangekomen ben op werk gaat het al beter hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet maar ik probeer je slechts in een andere mindset te brengen derhalve het tij te keren en mogelijk onheil af te wenden
je irriteren aan zaken waar je nul invloed op hebt is zinloos, leer zen meditatie en gebruik het bij het rijden, door je te laten opfokken maak je het alleen jezelf lastig, wees een glijbaanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sinds ik aangekomen ben op werk gaat het al beter hoor
Het is steeds lastiger niet chagrijnig te worden in het verkeer
echt he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sinds ik aangekomen ben op werk gaat het al beter hoor
Het is steeds lastiger niet chagrijnig te worden in het verkeer
het lijkt wel of bij veel mensen de gordel zo knelt dat de bleodtoevoer naar de hersens verdwijnt en denken verdwijnt.quote:
wasda gordel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
het lijkt wel of bij veel mensen de gordel zo knelt dat de bleodtoevoer naar de hersens verdwijnt en denken verdwijnt.
Klopt, beetje achterlijk maar er zijn echt veel hele domme mensen in het verkeer... eigenlijk moet je er om lachen als het niet zo gevaarlijk was.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
je irriteren aan zaken waar je nul invloed op hebt is zinloos, leer zen meditatie en gebruik het bij het rijden, door je te laten opfokken maak je het alleen jezelf lastig, wees een glijbaan
140 euroquote:
Ik hoef mijn vrouw maar aan te kijken en het is raak. De eerste zelfs met de pil.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Of de anti conceptie leugen. Misschien ligt het aan mij hoor, dat kan best, maar ik heb m'n hele jeugd zo ongeveer geleerd dat als je ook maar naar elkaar hoeft te kijken zonder de pil én condoom en je zo beetje ongewenst zwanger bent. En onthoud kinderen: niet vingeren nadat je aan je penis gezeten hebt want 1 zaadje is genoeg!!!!
Dit terwijl een vrouw maar max 6 dagen vruchtbaar is per maand en dat daadwerkelijke bevruchting op die dagen ook geen gewonnen race is.
Ik wil absoluut niet zeggen dat het allemaal onzin is hoor, maar om om bovenstaande reden jonge vrouwen helemaal vol te proppen met hormonen waardoor dat wat leven op de allereerste plaats bestaansrecht geeft zo erg te ontregelen dat je zelfs je hele cyclus kan stoppen is echt wel een beetje overdreven. Bovendien is het iets dat wel veel zie: door een of andere achterlijke regulatie je eigen verantwoordelijkheid volledig wegstoppen in iets conceptueels.
inmiddels is de 7de al onderweg?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vrouw maar aan te kijken en het is raak. De eerste zelfs met de pil.
Ze vergat gewoon een pil maar wilde dat niet toegeven. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vrouw maar aan te kijken en het is raak. De eerste zelfs met de pil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |