Slow down Brotherquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:23 schreef dapinkwin het volgende:
toen ik dat liedje hoorde dacht ik net als heel nederland 1 ding..... wat een kutlied.
nou zat ik te kijken, wat een monsters, ineens lijkt zijn lied heel goed en hoop ik dat hij wint![]()
klacht: niet kunnen haten op douwe bob.
antiklacht: gelukkig is tim knol er nog.
een transgender dusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is Meloewa met punt, ofwel Toto
Ja, man. Echt. Intens!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zo groots die 10 sec stilte aankondingen en dan van de spanning I love you too baby roepen na 2 seconden. Intens triest.
Ja en nee en een beetje misschien er bij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:56 schreef Pulzzar het volgende:
Ik volg het niet zo. Is het songfestival al afgelopen?
Dat begrijp ik niet echt. Welk land heeft er gewonnen? Douwe Bob zal het niet zijn denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:59 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Ja en nee en een beetje misschien er bij.
vond dat wel qua nummer goed, leuke koortjes e.d.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:16 schreef CyberCow het volgende:
Ik dacht dat ook over de commin Linnits (al heb ik geen idee hoe je dat schrijft). Maar achteraf met het filmwerk en decor zag het er wel solide uit.
De gene met de meeste vriendjes heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet echt. Welk land heeft er gewonnen? Douwe Bob zal het niet zijn denk ik
Dan is het een oostbloklandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:03 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
De gene met de meeste vriendjes heeft gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |