trustenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu ga ik wel slapen, bonne nuit dames
quote:
Wat zit je te mompelen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
ik neem aan dat jullie het nu allemaal aan het checken zijn
Beetje op blijven letten hè:quote:
quote:
begrijpelijk welquote:
uiteraardquote:
business as usual dusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje stoned op internet aan het kijken,
Wat een nostalgiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
uiteraard
evenals ja, ik ken de mosselman
quote:
En het verneuken van kinderliedjesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
Kan ook eigenlijk alleen maar uit Nederland komen hè, dit soort shit
Op vet blije beatjes zingen over overmatig drugsgebruik
jaquote:
Don't flatter yourselfquote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
Impressme is gillend weggerend van d'r pc nadat ze een van de filmpjes aanklikte?
hehequote:
Wat? Ik doe dat nooitquote:
Soooow, daar wordt personal shit besproken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:25 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Een moeder moet kunnen zeggen: ik had liever geen kind gehad' #2
Alleen offtopicreacties over honden en shit.
Eerste reactie van Snakelady dus dan weet je ook wel weer gelijk wat de stemming in het topic is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:25 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Een moeder moet kunnen zeggen: ik had liever geen kind gehad' #2
Alleen offtopicreacties over honden en shit.
Kan niet andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb wel weer een krant over. Volgens mij krijg ik die cadeau.
Die irritante kabouters ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan niet anders. Heb dat soms wel als ik iets uit elkaar schroef en weer in elkaar schroef en wat boutjes/moertjes/ringetjes over heb
. Die lagen er gewoon al
.
weer een stentor?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb wel weer een krant over. Volgens mij krijg ik die cadeau.
denemarken? en ze is geweldig?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Eerste reactie van Snakelady dus dan weet je ook wel weer gelijk wat de stemming in het topic is.
ze had verwacht dat het zwaar zou worden maar dat was het he-le-maal niet NEE HORO ECHT HEELAMALAL NIET EEECHT NIET ECHT NIET en verder is ze oervrouw met sterk instinctquote:
jij viezequote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben gewoon een vieze profiteur. Elke keer een andere abonnee die zijn/haar krant mist.
Ik niet. Maar dit is dan ook de ochtend krant.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:36 schreef PeZu het volgende:
vroeger kreeg je altijd een extra krant per wijk mee, just in case
dat was ook bij een octendkrantquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dit is dan ook de ochtend krant.
'Ik had dat met de zwangerschap van de tweede, ik wilde niet echt een tweede kindje maar mijn ex wel heel graag. dus ben er maar mee ingestemd, van de zwangerschap kon ik niet echt genieten, kreeg een prenatale depressie en zag het eigenlijk somber in.'quote:
Zulke mensen mogen zich niet voortplanten. Zo'n kindje heeft onvoorwaardelijke liefde nodig en niet omdat iemand dat zo nodig wildequote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:40 schreef zeer het volgende:
[..]
'Ik had dat met de zwangerschap van de tweede, ik wilde niet echt een tweede kindje maar mijn ex wel heel graag. dus ben er maar mee ingestemd, van de zwangerschap kon ik niet echt genieten, kreeg een prenatale depressie en zag het eigenlijk somber in.'
oh dear god![]()
Voorzichtig he, voor je het weet calls the pot the kettle blackquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:39 schreef xcachet het volgende:
Mijn klasgenoot heeft haar verslag naar mij gestuurd zodat ik die als 'voorbeeld' kan gebruiken.
Wat een open deuren en slecht Engels
Zulke mensen zijn je toekomstige collega'squote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:39 schreef xcachet het volgende:
Mijn klasgenoot heeft haar verslag naar mij gestuurd zodat ik die als 'voorbeeld' kan gebruiken.
Wat een open deuren en slecht Engels
wow wow steady your titsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen zich niet voortplanten. Zo'n kindje heeft onvoorwaardelijke liefde nodig en niet omdat iemand dat zo nodig wilde
Ik stuur geen verslagen op. Desnoods zeg ik van wel maar doe ik 't niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voorzichtig he, voor je het weet calls the pot the kettle black
alleen dit al, hoe zwak st aje dan in een relatie als persoonquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:40 schreef zeer het volgende:
[..]
'Ik had dat met de zwangerschap van de tweede, ik wilde niet echt een tweede kindje maar mijn ex wel heel graag.
prenatale depressie is best erg g, kennis had een kindje van 3 een baby van 6 maanden bam vrouw zichzelf bol pillen gegooid, dan sta je wel even perplexquote:dus ben er maar mee ingestemd, van de zwangerschap kon ik niet echt genieten, kreeg een prenatale depressie en zag het eigenlijk somber in.'
oh dear god![]()
Tja, weet het ook niet, lijkt me zelf iig niet fijn om zo'n positie te hebben laat staan er jaren later over te verhalen op een forum.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:43 schreef PeZu het volgende:
alleen dit al, hoe zwak st aje dan in een relatie als persoon
ging ze wel hard of niet?quote:prenatale depressie is best erg g, kennis had een kindje van 3 een baby van 6 maanden bam vrouw zichzelf bol pillen gegooid, dan sta je wel even perplex
omdat hij geen hond wouquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:43 schreef xcachet het volgende:
Waaaarom krijg je een kind als je dat zelf niet eens wilt?
of je hebt het niet..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:45 schreef xcachet het volgende:
Allemaal rode en groene kringeltjes. Dan heb je spellingcheck maar gebruik je 't nie.
Sommigen denken er niet eens over na of ze het wel willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:43 schreef xcachet het volgende:
Waaaarom krijg je een kind als je dat zelf niet eens wilt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
hard stukquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Tja, weet het ook niet, lijkt me zelf iig niet fijn om zo'n positie te hebben laat staan er jaren later over te verhalen op een forum.
[..]
ging ze wel hard of niet?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:47 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat een drukke dag wordt t vandaag. 3 dagen werk in 1 dag doen.
zoek mn heil op fok. wegrennen voor de strees. ja tog
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:47 schreef xcachet het volgende:
Is dit echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
echt moederliefde hieroquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen denken er niet eens over na of ze het wel willen.
Daarom wil ik geen kinderen, want waarschijnlijk zijn ze te intelligent en zullen zich niet thuis voelen in deze idiocracywereld.
mooie zinsbouw erg Engels ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
trainingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
gevangen in een aardverschuivingquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze doet altijd eerst het in het Nederlands typen en daarna in Google translatie invullen.
Krijgen jullie geen Engelse les?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
Het zit je wel hoog in het bolletje hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen denken er niet eens over na of ze het wel willen.
Daarom wil ik geen kinderen, want waarschijnlijk zijn ze te intelligent en zullen zich niet thuis voelen in deze idiocracywereld.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:51 schreef zeer het volgende:
[..]Soo funny!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit is eigenlijk wel een beetje het niveau dat ik van het mbo verwacht..quote:
Staat op 't rooster. Maar krijgen we van de mentor dus nee, al heel lang geen grammatica etc gehadquote:
Kan dat wel? Wat voor werk doe je eigkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:47 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat een drukke dag wordt t vandaag. 3 dagen werk in 1 dag doen.
zoek mn heil op fok. wegrennen voor de strees. ja tog
Ja want die kunnen geen simpele regels aanleren..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is eigenlijk wel een beetje het niveau dat ik van het mbo verwacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |