Tja, weet het ook niet, lijkt me zelf iig niet fijn om zo'n positie te hebben laat staan er jaren later over te verhalen op een forum.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:43 schreef PeZu het volgende:
alleen dit al, hoe zwak st aje dan in een relatie als persoon
ging ze wel hard of niet?quote:prenatale depressie is best erg g, kennis had een kindje van 3 een baby van 6 maanden bam vrouw zichzelf bol pillen gegooid, dan sta je wel even perplex
omdat hij geen hond wouquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:43 schreef xcachet het volgende:
Waaaarom krijg je een kind als je dat zelf niet eens wilt?
of je hebt het niet..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:45 schreef xcachet het volgende:
Allemaal rode en groene kringeltjes. Dan heb je spellingcheck maar gebruik je 't nie.
Sommigen denken er niet eens over na of ze het wel willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:43 schreef xcachet het volgende:
Waaaarom krijg je een kind als je dat zelf niet eens wilt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
hard stukquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Tja, weet het ook niet, lijkt me zelf iig niet fijn om zo'n positie te hebben laat staan er jaren later over te verhalen op een forum.
[..]
ging ze wel hard of niet?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:47 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat een drukke dag wordt t vandaag. 3 dagen werk in 1 dag doen.
zoek mn heil op fok. wegrennen voor de strees. ja tog
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:47 schreef xcachet het volgende:
Is dit echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
echt moederliefde hieroquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen denken er niet eens over na of ze het wel willen.
Daarom wil ik geen kinderen, want waarschijnlijk zijn ze te intelligent en zullen zich niet thuis voelen in deze idiocracywereld.
mooie zinsbouw erg Engels ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
trainingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
gevangen in een aardverschuivingquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze doet altijd eerst het in het Nederlands typen en daarna in Google translatie invullen.
Krijgen jullie geen Engelse les?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie even meegenieten.
Het zit je wel hoog in het bolletje hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommigen denken er niet eens over na of ze het wel willen.
Daarom wil ik geen kinderen, want waarschijnlijk zijn ze te intelligent en zullen zich niet thuis voelen in deze idiocracywereld.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:51 schreef zeer het volgende:
[..]Soo funny!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit is eigenlijk wel een beetje het niveau dat ik van het mbo verwacht..quote:
Staat op 't rooster. Maar krijgen we van de mentor dus nee, al heel lang geen grammatica etc gehadquote:
Kan dat wel? Wat voor werk doe je eigkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:47 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat een drukke dag wordt t vandaag. 3 dagen werk in 1 dag doen.
zoek mn heil op fok. wegrennen voor de strees. ja tog
Ja want die kunnen geen simpele regels aanleren..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is eigenlijk wel een beetje het niveau dat ik van het mbo verwacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |