Ja wij hadden er een gewone voor, gewoon degene van de vaste docenten die het beste Engels kon.quote:
kloptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want die kunnen geen simpele regels aanleren..
Wil mijn relatie eigenlijk ook wat meer superieur profileren, misschien heeft ze wel tips voor me.quote:
leuke original jokes naar elkaar sturen op WA en dan casual in NWS postenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil mijn relatie eigenlijk ook wat meer superieur profileren, misschien heeft ze wel tips voor me.
Leak een home video.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil mijn relatie eigenlijk ook wat meer superieur profileren, misschien heeft ze wel tips voor me.
ooh het is een echt plaatje ik dacht zo'n grappig beddoeld nep gesprekquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
leuke original jokes naar elkaar sturen op WA en dan casual in NWS posten
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
leuke original jokes naar elkaar sturen op WA en dan casual in NWS posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We so funny xD
ja is srsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh het is een echt plaatje ik dacht zo'n grappig beddoeld nep gesprek
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]lelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We so funny xD
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]uhm, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We so funny xDReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik twijfel, heb dat exacte gesprek voorbij zien komen in een nep it&t apple screenshot op zo'n lijstjes pagina.. dus lamme grappen stelen om ee te verdoezelen ook nogquote:
ECHT HEEL GELUKKIG SAMEN XOXOOOOXOOXOXquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik twijfel, heb dat exacte gesprek voorbij zien komen in een nep it&t apple screenshot op zo'n lijstjes pagina.. dus lamme grappen stelen om ee te verdoezelen ook nog
dat blijkt jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |