Hij slaat wel terug, deze.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet dat mijn huidige randvoorwaarden kunnen worden gematched
mogen jullie je baas slaan?
[..]
de belastingdienst is best chill als je maar gewoon communiceert
[..]
ik ben er ook wel content mee
watvoor nut heeft jou werk/leven dan feitelijk gezien op het voor bestaan van de mensheid? het is allemaal al nutteloos wat we doen, gewoon bezigheidstherapiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voel je je dan niet nutteloos? of is het gewoon dat je content bent met het opmaken van de voorraad mexicanos?
Gedraag je MAHLquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar jij kan dan weer gewoon vanachter je pctje werken, btje webcam aan en hop
quote:
gvd wat flauw dezequote:
ik vind werken juist nutteloos, een beetje geforceerd gaan zwoegen alleen maar zodat je geld kan verdienen om een leuk leven te leidenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voel je je dan niet nutteloos? of is het gewoon dat je content bent met het opmaken van de voorraad mexicanos?
Jij bent ZZPer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje studeren van internet. Waarom niet? Ik kan me altijd prima vermaken als ik zonder project zit.
Ik wil niet te veel vertellen ivm details maar mijn werk is wel zeer zeker belangrijk voor een deel van de noordelijke bevolking, ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
watvoor nut heeft jou werk/leven dan feitelijk gezien op het voor bestaan van de mensheid? het is allemaal al nutteloos wat we doen, gewoon bezigheidstherapie
Ja hoor prima lui, heb er vaak contact meequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof niet dat mijn huidige randvoorwaarden kunnen worden gematched
mogen jullie je baas slaan?
[..]
de belastingdienst is best chill als je maar gewoon communiceert
[..]
ik ben er ook wel content mee
Kan me op zich wel hele dagen vermaken met alleen paardendingen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
Zou niet anderhalve maand thuis kunnen zitten
Dat valt al een beetje in het niet als je je werk leuk vind natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind werken juist nutteloos, een beetje geforceerd gaan zwoegen alleen maar zodat je geld kan verdienen om een leuk leven te leiden
ben net een deadprez maar dan zonder alle drugs enzo
Beetje fappen op Hayley?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn, bietje FOK!ken bietje gamen bietje series kijken bietje fappen
[..]
ik kijk over een paar weken wel rond, Overwatch komt bijna uit en dan kan ik natuurlijk niet gaan werken
Ik ook. Maar dat kost geld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me op zich wel hele dagen vermaken met alleen paardendingen doen.
ik liep een half jaar ergens stage waar ik het leuk vond maar nog steeds had ik veel liever gewoon vrije tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt al een beetje in het niet als je je werk leuk vind natuurlijk.
Nee, maar ik doe wel projecten via payroll. Over anderhalve week weer naar zee en dat is op een arbeidscontract.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me op zich wel hele dagen vermaken met alleen paardendingen doen.
Dan ben je gewoon een luie dikzakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik liep een half jaar ergens stage waar ik het leuk vond maar nog steeds had ik veel liever gewoon vrije tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |