Oja, jij was die dikkige jongen...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zweet al als ik naar de badkamer loop
ja man, verzorg ook nog de bedrijfs bbq's, het houdt niet op manquote:
bbqquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, verzorg ook nog de bedrijfs bbq's, het houdt niet op man
ja ik weet precies hoe het zit met bedrijfsvormen en aansprakelijk zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is wel baas maar moet je mee oppassen, één verkeerde handeling en je wordt nl gewone vennoot
Is fiscaal wel aantrekkelijker om gewone vennoot te zijn mja dan heb je wel meer aansprakelijkheid enzo.
Wat programmeren die jongelui daar danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh ik zorg ook nog voor de vertaal slag tussen klantenverzoek en progammeurs
Kan je niet bij ons aan de slag?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, verzorg ook nog de bedrijfs bbq's, het houdt niet op man
Oh, ontslagen? Of ontslag genomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit al anderhalve maand hier beetje werkloos niks te doen hoor
Ja ik ook is nl beetje mijn werk ook en met belastingen en hoe dat zit en shitquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet precies hoe het zit met bedrijfsvormen en aansprakelijk zijn
Klinkt als een chille jobquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
werknemer en later word ik stille vennoot
[..]
ik fungeer vnl als denktank daarnaast wat administratieve zaken, klussen zoals een buro;s plaatsen, server bouwen plaatsen, netwerke zus zo etc, mensen slaan die niet luisteren.
vnl PHP C# HTML JavaScript JQueryquote:
ik zou dit echt jaren vol kunnen houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
Zou niet anderhalve maand thuis kunnen zitten
Echt hèquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou dit echt jaren vol kunnen houden
Maar wat doe je dan zoal de hele dagquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ben je niet opzoek naar iets nieuws?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Beetje studeren van internet. Waarom niet? Ik kan me altijd prima vermaken als ik zonder project zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
Maar jij kan dan weer gewoon vanachter je pctje werken, btje webcam aan en hopquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef xcachet het volgende:
Voel je je dan niet nutteloos? of is het gewoon dat je content bent met het opmaken van de voorraad mexicanos?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geloof niet dat mijn huidige randvoorwaarden kunnen worden gematchedquote:
de belastingdienst is best chill als je maar gewoon communiceertquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik ook is nl beetje mijn werk ook en met belastingen en hoe dat zit en shit
ik ben er ook wel content meequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan zoal de hele dag
[ afbeelding ]
gwn, bietje FOK!ken bietje gamen bietje series kijken bietje fappenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan zoal de hele dag
[ afbeelding ]
ik kijk over een paar weken wel rond, Overwatch komt bijna uit en dan kan ik natuurlijk niet gaan werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben je niet opzoek naar iets nieuws?
Vind het wel gezellig dat je nu wel 24/7 kunt FOK!en hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |