ik weet of dat zo erg zou zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten hebben.
Toch, als alle mensen die wel werken nu jouw advies zouden opvolgen zou de wereld ook in chaos vervallen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt altijd op me rekenen in online shooters, ik ga altijd voor de objective en bied mijn teammaten supporting fire
Waar is 'hier in de buurt'? Oost-Groningen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier in de buurt niet en ik ga niet ergens werken waarvoor ik met de trein moet reizen
Mist een woord denk ikquote:
zuid-west-noord-brabantquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar is 'hier in de buurt'? Oost-Groningen?
nietquote:
Dat dacht ik alquote:
bietje gemeen ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha daar zeggen ze 'bietje' als ze beetje bedoelen toch, net als niels haha.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha daar zeggen ze 'bietje' als ze beetje bedoelen toch, net als niels haha.
nee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn, bietje FOK!ken bietje gamen bietje series kijken bietje fappen
jaja doe maar stoer, playboyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb gewoon 2 exen bij jou in de buurt :s
Nee morsdoodquote:
Ja ik kom even elke week kijken of het weer leuk is, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey het is weer tijd voor vk's 10 minuten per week op FOK!
je kijkt op de verkeerde tijden, meestal is het in de avond wel gezellig als Jimmy discussies wintquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja ik kom even elke week kijken of het weer leuk is, maar helaas.
Kan me niet voorstellen dat hem dat ooit lukt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kijkt op de verkeerde tijden, meestal is het in de avond wel gezellig als Jimmy discussies wint
hij wint soms zelfs discussies tegen 6 mensen tegelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hem dat ooit lukt.
Welke onafhankelijke jury kent hem die winst toe?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wint soms zelfs discussies tegen 6 mensen tegelijk
Jij wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey VK
Mag je bij jou tijdens werk bier gaan drinken? Zo ja, dan kom ik solliciteren
Jimmyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welke onafhankelijke jury kent hem die winst toe?
Mijn klasgenoten konden dat ook tijdens hun stage. Beetje fietsen verhuren en een beetje zuupn'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey VK
Mag je bij jou tijdens werk bier gaan drinken? Zo ja, dan kom ik solliciteren
Ja joh fietsen verhurenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten konden dat ook tijdens hun stage. Beetje fietsen verhuren en een beetje zuupn'
voor welke opleiding moet je fietsen verhuren als stage?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten konden dat ook tijdens hun stage. Beetje fietsen verhuren en een beetje zuupn'
pokemon heeft mij geleerd dat fietsverhuurders afzetters zijn, beetje 1 miljoen vragen tenzij je een bike voucher hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jimmy heeft de feiten aan zijn kant, dus op die manier wint hij.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welke onafhankelijke jury kent hem die winst toe?
Gouden toekomst.quote:
nu snap ik Jimmy wel hoor, jullie moslims zijn hartstikke onaardigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
[..]
voor welke opleiding moet je fietsen verhuren als stage?
waren ze in dienst bij handdoeken vouwer herman ofzo
Het is toch een belhamel he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Jimmy heeft de feiten aan zijn kant, dus op die manier wint hij.
Pas nou op, dalijk ontploft ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu snap ik Jimmy wel hoor, jullie moslims zijn hartstikke onaardig
Normaal moet je stage erkend zijn. In dit geval vestigingsmanager groothandel. Deze bedrijven in Barcelona zijn op de een of andere manier erkend (Ze checken t niet voor buitenlandse bedrijven). Zo doende deden mijn klasgenoten hun geweldige werk ervaring op daar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
[..]
voor welke opleiding moet je fietsen verhuren als stage?
waren ze in dienst bij handdoeken vouwer herman ofzo
gaat dit om een universitaire studiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal moet je stage erkend zijn. In dit geval vestigingsmanager groothandel. Deze bedrijven in Barcelona zijn op de een of andere manier erkend (Ze checken t niet voor buitenlandse bedrijven). Zo doende deden mijn klasgenoten hun geweldige werk ervaring op daar.
oke leukquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu snap ik Jimmy wel hoor, jullie moslims zijn hartstikke onaardig
veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Zo nog een paar uurtjes en dan weekend
Ff eten, dan ff sporten, dan ff douchen, en daarna even fapje plegen en Netflixen
ga met ome ng mee danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Ff eten, dan ff sporten, dan ff douchen, en daarna even fapje plegen en Netflixen
Wat zijn tegenwoordig de fapbare dames?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:17 schreef MAHL het volgende:
Mooi man, mn kont is namelijk flink aan het jeuken. Had vanochtend misschien toch moeten afvegen.quote:
Daar ging deze discussie helemaal niet over, je reageert nooit inhoudelijk. Ik ben daar wel klaar mee eigenlijk.quote:
ik welquote:
Valt mij ook altijd op idd :s wel jammer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar ging deze discussie helemaal niet over, je reageert nooit inhoudelijk. Ik ben daar wel klaar mee eigenlijk.
Het enige wat je doet is mij aanvallen, en als ik jou dan om een inhoudelijke reactie vraag kom je met "oke leuk" of een variant daarop. Dieptriest.
quote:
Is dat deze? meh ;squote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op idd :s wel jammer.
Altijd jammer als men niet hapt op de manier waarop je het verwacht.quote:
Waarom ben jij zo vaak in Emmen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:24 schreef zeer het volgende:
[..]
was weer allerbest weer in Emmen woensdag
ik zat gisteren allemaal reacties uit te lokken door te haten op drugs maar Jimmy kreeg alle aandacht door gewoon te copy/pasten wat hij altijd postquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd jammer als men niet hapt op de manier waarop je het verwacht.
is bij jou dn ook heel doorzichtigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd jammer als men niet hapt op de manier waarop je het verwacht.
Kakquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef zeer het volgende:
[..]